Motyw kwiatowy

Witajcie Kochani
Pogoda się poprawiła, jest cudownie ciepło, słonecznie. Babie lato. Śmiało mogę zaprezentować kolejną sukienkę. Tak znowu czarna, ale z motywem kwiatowym. Przełamana fioletem i niebieskościami:) Do niej fajnie wygląda marynarka, ale zapomniałam ją wziąć do zdjęć. Jak kwiaty to i bransoletka z takim  samym motywem. Fajnie się to prezentuje.
Do tego znane Wam już klasyczne czarne szpileczki. Muszę już fleki zmienić, bo wszędzie je noszę:) Ale co zrobić jak wygodne:)
  
Sukienka: No name
Buty: szpilki Allegro
Bransoletka: no name
odświeżona, nowa, przyjemna dla oka strona fotografa:)fotomaniak.webnode.com

Komentarze

  1. Zauważyłam , że mamy bardzo podobną figurę :)
    Początkowo myślałam ,że to bluzka wsadzona w spódniczkę:)
    Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zgrabniara z Ciebie !
    Ładny zestaw, wprost stworzony dla Twojej figury ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetne nogi!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. promieniejesz po prostu :) modeleczka:*

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zwróciłam uwagę na lakier, który masz na paznokciach:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak typowa lakieromaniaczka:) to Miyo mini drops, cudny jest

      http://zakreconyswiatwery.blogspot.com/2012/06/miyo-mini-drops-lilac-33.html

      Usuń
  6. genialna sesja , coraz więcej mody na blogu - podoba mi się taka zmiana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak mi też się to podoba, i cieszę się, że się podoba:D
      bo nie samymi kosmetykami człowiek żyje:P

      Usuń
  7. Pięknie wyszłaś i fotograf zdolny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka fajnie przełamała trochę za zbyt urzędowy strój! Jestem na Tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak bym miała taką figurę to też bym nosiła sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie pisz, że nie masz figury, szczuplutka jesteś i to bardziej ode mnie:P
      ja mam szerokie biodra;/

      Usuń
  10. Śliczna ta sukieneczka:) lakier na paznokciach także:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no...Kochana, figurę to Ty masz boską! :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta sukienka no i Ty w niej dobrze wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie Ty masz nogi! :) a sukieneczka swietnie podkresla figure :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgrabna, ładna,... czego chcieć więcej :)
    super fotki

    OdpowiedzUsuń
  15. ale Ty masz boską figurę! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty