Hello Autumn: Czerwony płaszczyk i karmelowe buty

Dziś miała pojawić się inna stylizacja, też główną rolę miały grać moje nowe cudne karmelowe buty. Ale nie mogłam się powstrzymać, aby nie pokazać Wam ładniejszej scenerii. Jako, że mam zaplanowane jeszcze inne i staram się iść zawsze po kolei. To tym razem będzie to wyjątek od reguły. A tamta pojawi się wkrótce.
Zdjęcia były robione tydzień temu było ciepło, słonecznie, choć wczorajsza niedziela także była uroczo promienna. Pozwoliła na spacer i zabawę w parku w kolorowych liściach. Dlatego też karmelowe buty, czerwony płaszcz i wszelkie żółto-pomarańczowe- czerwone dodatki  jak i ubrania pięknie pasują w tak urokliwym miejscu. Zrobiliśmy pełno pięknych zdjęć i nie mogłam się zdecydować, które lepsze :P
Teraz i ja ma mogę w końcu napisać Hello Autumn
Płaszcz- Colours of the words
Sweterek- no name
Spódnica- Top Trendy
Szal- no name
Rajstopy- Gatta
Buty – Chiński market
Foto: Fotomaniak
Lakier na paznokciach, (bo często o nie pytacie) to Bell Air flow krwista czerwień

Taką złota polską jesień każdy uwielbia i kocha:) Ogromnie się cieszę, że udało się nam ją w tym roku tak cudnie pokazać, choć w zanadrzu mam jeszcze lepsze:P. Ale to kolejnym razem. Miłego oglądania 

Komentarze

  1. Sporo tych zdjęć! Bardzo fajna stylizacja, buty i płaszczyk genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ elegancko wyglądasz ;)
    Mam niemal identyczną spódnicę z HM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz bardzo pasuje ci taki kolor ust :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory są na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja już pisałam, że promieniejesz i cudownie wyglądasz w takich kolorach? Mówiłam...Ale nic dziwnego, że się powtarzam, bo taka właśnie jest prawda!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie urzekły rajstopy i piękna sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój wzrok przykuły rajstopy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne są, góra jest jeszcze bardziej sexy, bo wyglądają jak pończochy:)

      Usuń
    2. mnie tak samo:D od razu zauważyłam:D

      Usuń
  8. Faceci muszą się za Tobą oglądać no stop :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwień to Twój kolor! Wyglądasz tutaj powalająco. Obejrzałabym się za Tobą na ulicy. ;P :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne jesienne zdjęcia! :) Baaardzo ale to bardzo podobają mi się czerwone płaszczyki. Fajnie że tu trafiłam:) będę Twoją 1136 obserwatorką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasuje Ci czerwony! Wspaniała sceneria:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie w czerwieni :)
    Też się wybieram na jesienną sesję, ale zebrać się nie mogę ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sceneria zdjęć. Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia, a stylizacja bardzo kobieca ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne te buciki :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia, w tym roku jesień pozwoliła na zrobienie sobie pięknych zdjęć wśród liści :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwintesencja kobiecości:) W czerwieni wyglądasz zjawiskowo:) Twoje rajstopy przykuły moją uwagę:) Lubię subtelne wzory.

    Masz figurę modelki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. zdecydowanie piękne, polskie, jesienne tło. Świetne masz te butki

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, jesienna sceneria! Świetnie wyglądasz w czerwieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odpowiedzi
    1. chodziło mi o Twoją bez-legginsową stylizację , dobrze że masz taki dystans do siebie i swojego ubioru , w sumie każdy powinien chodzić tak jak mu pasuje i jak mu wygodnie , ja czasem dostaje dziwne komentarze i jestem czasem przewrażliwiona

      Usuń
  22. Świetna sesja, super sceneria i oczywiście pięknie wyglądasz :) Najbardziej mi się spodobało to zdjęcie jak podrzucasz liście :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze fantastyczne zdjęcia i świetna sesja, ładny kolorek płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jesiennei się zrobiło ale i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że u Ciebie było faktycznie równie pięknie :)
    Wyglądasz zjawiskowo wśród tych liściastych połaci! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Płaszczyk przepiękny i spódniczka również w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny outfit ;) Piękny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie Ci w czerwieni, natomiast wydaje mi się, że kolor szminki postarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna złota jesień sprawiła, że te zdjęcia nabrały wigoru.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zdjęcia :))) czerwony to chyba Twój kolor ? zmieniłabym tylko kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia :)
    Prawdziwa jesień .!
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe jesienne zdjęcia, Pięknie wyglądasz w czerwieni :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Pasuje do Ciebie ten odcień czerwieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pięknie wyglądasz w tych kolorach, cudowna sesja :))

    OdpowiedzUsuń
  35. super zdjęcia, promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny zestaw - płaszczyk chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prawdziwa z Ciebie kobieta!!!!Śliczne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. I takie zdjęcia przekonują mnie do faktu, iż jesień może być piękną porą roku. Mimo że za oknem pada teraz deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowna stylizacja! klimat zdjęć obłędny!:):)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolory są przepiękne - ach te barwy jesieni! :) Bardzo podoba mi się cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty