Moje pierwsze okulary Firmoo: Sun

O Firmoo chyba każdy słyszał. W skrócie
Firmoo jest największym i najpopularniejsze sklepem okularów Online. Zawsze byliśmy zobowiązani do oferowania klientom produktów najwyższej jakości w najbardziej przystępnych cenach, które rozpoczynają się 8 dolarów-80% -90% niższym w porównaniu do tego w lokalnym sklepie. Ponadto Firmoo uruchomiła pierwszą parę darmowy program do nowych klientów, aby sprawdzić nasze produkty i usługi za darmo, płacąc wysyłkę tylko.   
Miałam ochotę od dawna na okulary tej firmy, mimo dwóch wcześniejszych ofert współprac  Ale ciągle pojawiały się obawy. Wybrać okulary przez oglądanie tylko na ekranie monitora. To mało! Tym bardziej, że mi zawsze ciężko było kupić coś, co będzie pasowało. Aż otrzymałam po raz trzeci propozycję. I uległam, zgodziłam się. I pomyślałam, a niech się dzieje co chce. Tydzień temu pisałam sobie z Panią Laurą, a wczoraj mogłam się cieszyć wybranymi okularami. Ale szybko!
Uwierzcie lub nie, ale jestem bardzo zadowolona. Aż się dziwię, że tak idealnie leżą na moim nosie. W lusterku przyglądałam się na 10 tysięcy różnych sposobów, Czy aby na pewno dobrze leżą. I co najlepsze leżą. Przez ten tydzień jak czekałam na nie myślałam o nich. Był strach, wielkie obawy, jak nie będą pasować co ja z nimi zrobię itd. A wszystko to nie potrzebnie.
Jestem zaskoczona szybką przesyłką, która z USA szła w nie cały tydzień. Przesyłka przesyłką, ale nie mogę się nadziwić okularami.
Na razie pokażę Wam tylko je jakby solo bez udziału mojej twarzy. Bo mam zamiar je założyć do jakiejś sesji/stylizacji. Ale to niebawem.
Edit: zdjęcie dodane + niebawem pojawi się link do stylizacji+ stylizacja
Wybrałam okulary słoneczne, bo wady wzroku nie mam. Tutaj możecie zobaczyć jak wyglądają na stronie firmoo http://www.firmoo.com/prescription-sunglasses-p-2188.html
Prawda, że lepiej wyglądają u mnie:P To ogromna zaleta.
Do okularów dołączone jest jeszcze dwa rodzaje etui sztywne i miękkie oraz ściereczki i śrubokręt wraz z śrubeczkami.
Korcą mnie jeszcze zerówki. Mam ochotę na taką sesję, a okulary, które posiadam, (które kiedyś tam miałam na sesji są małe do mojej twarzy). I kolejny raz bez wahania wybiorę następną parę.
A Wam serdecznie polecam.
Jeśli macie ochotę na takie okulary warto skorzystać z oferty pierwsza para za free
http://www.firmoo.com/free-glasses.html płacąc tylko za przesyłkę.

Nie wiesz jak złożyć zamówienie tutaj kilka informacji 

Jeśli chcecie polubić na Facebooku https://www.facebook.com/FirmooGlasses

Jestem ciekawa jak się Wam podobają moje okulary? 

Komentarze

  1. Bardzo ładny model wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie jakos okulary z tej firmy nie przekonuja
    widzialam kilka postow jak te okulary wygladaja po pol roku noszenia
    I jak dla mnie szkoda kasy x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne :) Ja ;ubię takie, co nie widać w nich moich oczu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślałam, że takie właśnie będą. Że nie będzie widać oczu, ale i tak są fajne

      Usuń
  4. Ładne te okulary ;) popularna na blogach jest ta strona/firma firmoo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam okulary z Firmoo i są naprawdę porządne! No i piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są szkoda, że nie pokazałaś na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ile dałaś za przesyłkę? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nic nie zapłaciłam. Tak jak pisałam na górze jest to w ramach współpracy

      Usuń
    2. A nie wiesz ile taka przesyłka do Polski wynosi?

      Usuń
    3. jak się nie mylę to ok.60zł

      Usuń
  8. Bardzo ładnie się prezentują ale ciekawe jak będą wyglądac na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne okulary, moje przeciwsłoneczne niestety sie już zużyły będę musiała pomyśleć o nowych zajrzę na te stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. patrzylam na nie juz kiedys ale na moja twarz nie pasują:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ładne :) Fajnego duszka zrobiłaś z tej ściereczki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Okulary świetne też rozważam zakup okularów firmoo tylko u mnie byłby to okulary korekcyjne ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczęście nie mam z tym problemu, ale korcą mnie zerówki:P

      Usuń
  13. Całkiem ładne są. I nieźle ,że Ci tak szybko przyszły, ja czekałam jednak dość długo na przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Trochę dziwna współpraca blogerek kosmetycznych z firmą produkującą okulary, ale nie że oceniam tak się dziwię :) No chyba że od częstego blogowania wzrok się niszczy idąc tym tropem :) Okulary całkiem ciekawe mają w ofercie. Wkońcu muszę iść do okulisty bo trochę zaniedbałam sprawę ale nic nie poradzę że nie przepadam za chodzeniem w okularach nawet przeciwsłonecznych ale to wina chyba dzieciństwa i tego że chodziłam w dość szpetnych oprawkach i na dodatek z zaklejonym jednym okiem więc pewnie dlatego do dnia dzisiejszego mam urazę do okularów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi to nie przeszkadza, zresztą mój blog nie jest czysto kosmetyczny:P

      Usuń
  15. Ja też na razie raz dostałam propozycję współpracy-może na słoneczne w razie następnego razu się skuszę :) Twoje są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem przyjemne :) szkoda, że nie pokazałaś na buzi. mnie póki co nie kuszą :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też jestem zadowolona z okularów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja właśnie czekam na moje al ewybrałam inny model :) Twoje są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne :) Szkoda, że nie pokazałaś się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A gdzie zdjęcie pięknej twarzy ? ;> Ja mam już 3 pary okularów korekcyjnych tej firmy i jestem mega zadowolona ;) W najbliższym czasie planuję jeszcze wybór okularów przeciwsłonecznych, ale zdecydować się nie mogę ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. ładne, jako jedna z niewielu nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wyglądają, ciekawe jak na Twojej twarzy będą się prezentowały :)
    Ja też zamówiłam sobie okulary z Firmoo, ale korekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. są świetne! okulary uwielbiam, więc nic tylko podziwiać!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tym razem rowniez sie skusilam na Firmoo i... jestem bardzo zadowolona, ale o tym wkrotce na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Okularki są świetne, czekam na sesję zdjęciowa z ich udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Co tam okulary - ładnie Ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty