Jeans'owo

Ach gdzie te słoneczne, ciepłe dni....Jeszcze kilka dni temu, a dokładnie w ostatnim dniu października było tak cudnie. Choć wiał mocno wiatr, było przyjemnie ciepło, szczególnie do słonka. Wczoraj padał deszcz, było zimno. Słyszałyście, że śnieg do nas „idzie”. Brrr...
Aby rozgrzać atmosferę dodaję stylizację z tego pięknego dnia:)
Dziś prosty zestaw. Na co dzień i do pracy, a nawet na niedzielny obiad:P
Jeans, który nigdy nie wychodzi z mody i moja ulubiona kamizelka plus biała koszula. Ponadczasowość.
Spodnie – Forever Jeans
Kamizelka – Creativ
Koszula – Next
Botki – Allegro
Okulary – Firmoo 
Bransoletka – 7w1 rewelacyjna polecam przyjrzeć się jej bliżej:) 
Zegarek - Alefarcik

Lubicie jeans?

Komentarze

  1. Pięknie, też lubię takie kamizelki :)
    A te kokardki przy oprawkach są super, chyba muszę sobie kupić soczewki, żebym mogła też nosić przeciwsłoneczne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie mam kokardek to takie bardziej diamenciki
      http://zakreconyswiatwery.blogspot.com/2013/10/moje-pierwsze-okulary-firmoo.html

      Usuń
  2. Pasuje Ci taka stylizacja!
    Bardzo ładne bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz:)
    Błagam tylko nie śnieg,bo opon nie wymieniłam:(

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny jak zwykle jeans :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamizelki bardzo lubiłam, już dawno takiej nie miałam na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie Ty kobieto mieszkasz, że jest u Ciebie taka piękna pogoda ? O_o U mnie od dłuższego czasu jest szaro-buro :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na końcu Polski:P
      słonko świeci, ale jest okropnie zimno

      Usuń
  7. Bardzo pasując ci te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty ale fajnie wyglądasz w czerwonych ustach , o okulary z Firmoo!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna z Ciebie dziewczyna, stylizacja bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się cała stylizacja :) superr

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam także do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bransoletka jest niezwykła :)
    u mnie tez był dziś wyjątkowo ciepły dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja :):)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja, zdjęcia jak zwykle super, okularki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny outfit ;) Bardzo ładna kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne! Super kolory!
    Dzięki za komentarz!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam kiedyś podobną kamizelkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten styl. Biała koszula zawsze pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiałam kiedyś takie kamizelki i jeszcze z kilka posiadam i od czasu do czasu ubieram;)

    OdpowiedzUsuń
  21. To prawda jeans nigdy nie wychodzi z mody!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty