Czarna tunika z kratą

Coraz chłodniej się robi, a ja jeszcze mam do pokazania jedną ciepłą stylizację. To jeszcze ta z wypadu nad zatokę. Tunikę, która widzicie na zdjęciach noszę zazwyczaj do spodni. Ale, żeby nadać zdjęciom (i sobie) trochę sexapilu postanowiłam założyć ją solo. Nie oburzajcie się, bo raczej na ulicy nie zobaczyłybyście mnie w tak krótkiej mini. No chyba, że mam legginsy i dłuższą kurtkę.
Czarna tunika sama w sobie nie jest niczym specjalnym, ale ta ma fajny modny dodatek, którym jest krata. Przez to, że tunika ma kołnierz nada się także do strojów na specjalne okazję. Nadaje jej charakteru powagi. Można ją nosić na różne kombinacje. Myślę, że jeszcze ją u mnie zobaczycie w wersji bardziej odzianej. A tak to na razie jest bardziej do sesji i na cieplejsze dni.
Tunika – No name (targ miejski)
Buty- szpileczki, które często widzicie (monres)
Bransoletka (serduszka)– No name (sklepik miejski)
Lakier wibo – odcień 3 
Foto - Portrety

Komentarze

  1. połączenie kraty i czerni bardzo mi się podoba :) uśmiechaj się częściej!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się pod tym :) uśmiech jest Twoją największą ozdobą!

      Usuń
    2. dzięki:) ale od tego i tam już za dużo zmarszczek:P

      Usuń
  2. ale nogi ! świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna tuniko sukienka :) Lubie takie praktyczne ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor ust:) tunika bardzo ładna choć dla mnie za krótka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ladna ta tuniczka, tylko fakt, do noszenia solo lekko za krotka. Slicznie wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe miejsce do sesji wybrałaś, fajne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobaja mi sie Twoje sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bardzo odcień lakieru i świetne nogi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Do insów w sam raz :) A dla mnie w lato byłaby idelana na rower :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ty fajnie piszesz :) obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasuje CI ten odcień szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się tło zdjęć :) Ładnie Cię wyeksponowało że tak powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. SUPER! Świetnie w niej wyglądasz. No i przepiękna bransoletka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tunika nie w moim stylu ale Tobie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super. figura rewelacją jak i kreacja :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty