Foto Mix 7

To już tradycja, że co połowę miesiąca pokazuje kilka migawek z mojego życia. Chyba przesunę to całkiem na miesięczny pokaz. Czasem tych zdjęć jest tak pełno, że wychodzi długi post, a czasem tak jak dziś jest ich garstka.
Ostatnie dwa tygodnie rozpieszczały nas pięknym, ciepłym słonkiem. Było tak miło, że chciało się żyć. Mieliśmy typową polską jesień. Mam nadzieję, że wszyscy wykorzystali i wycisnęli ją do ostatniego promyka.

1-2. Kilka ujęć złotej polskiej jesieni moim okiem
3. Ulubione foto z sesji jesiennej
4-7. Nowe okulary Firmoo. I sesja z nimi:P
8. Urodzinowy tort taty. Rewelka!
9. Fatalny stan włosów. Pogorszenie na całej linii. Chyba czas odwiedzić fryzjera!
10. Ulubiony napój, duże przekonanie do grejpfruta. Tylko krowa nie zmienia zdania:P
11-15. Kilka nowości kosmetycznych i biżuteryjnych. Biżuteria z E-blyskkotki Piekna!
16-17. I kolejne nowości. Żel wybielający zęby i urocza bransoletka symbolizująca zaproszenie do współpracy:) zapinana na magnes z arteobijou


18. Zapowiedź kolejnej sesji....
W przyszłym tygodniu wybiorę się na zakupy i do fryzjera (boję się!, ale wizyta umówiona)
 i już całkiem będzie dobrze.

Komentarze

  1. Uwielbiam sok z grejpfruta :) A tort wygląda bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również bałam się swojej wizyty u fryzjera... było to jakieś 2 miesiące temu chyba... obciełam włosy z 10 cm.... ale teraz ładnie rosną.... wydają się zdrowsze.... zgęstniały.... wyszło im to na dobre :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę iść, moje są w fatalnym stanie i nie ma to tamto;/ 5cm dobrze im zrobi. Mam taką fryzjerkę, która wie co i jak. Mam nadzieję, że i teraz nic nie zepsuje:P

      Usuń
  3. to Tata Ci te dobroci przynosi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh:D kiedyś przynosił, teraz ma inny rejon:P

      Usuń
  4. świetna spódniczka i torebka na ostatnim zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się fryzjera unikać...dla nich 2cm włosów to 10-15 cm podcięcia xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda nie którzy tak mają, na nic tłumaczenia

      Usuń
  6. Uwielbiam takie mixy! Bardzo fajne jest to zdjęcie Twojej buźki :*

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna biżuteria!

    Ślicznie wyglądasz na zdjęciach! Bardzo żałuję, że nie jestem taka fotogeniczna :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zdecydowałam że do fryzjera się wybieram bo u mnie włosy masakra jakaś - wizyta u dermatologa (który te ż zajmuje się włosami) już umówiona - zoabzymy dalej - a fotki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne foteczki......krata widze gosci juz u Cb :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia!! A zapowiedź kolejnego posta- bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia:)
    Biżuteria śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna jesień, zachwyciły mnie zdjęcia !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i ciekawa zapowiedź kolejnego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. co będziesz robić z włosami? może na równo do ramion? pasowałyby Ci :) a koleor masz super,ładny odcień brązu :)
    zegarek biały super,mam od dawna na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nic drastycznego. Kilka cm i chyba na prosto, więcej się nie odważę, bo i tak będę pewnie narzekać. Narzekam przed, narzekam po....
      w końcu wyszłam z czerni, i też mi się podoba kolor:)Dzięki
      A do ramion jak myślisz? na prosto?

      Usuń
    2. Myślę że na prosto do ramion-będziesz mieć fajne i grubsze końcówki włosów :) Ja też zawsze po fryzjerze narzekam-uwielbiam mieć długie włosy,choć u kogoś bardzo podoba mi się właśnie na równo do ramion :)
      Ja też wreszcie zeszłam z czerni :)

      Usuń
  15. Tort super, podoba mi się także czerwona bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  16. czerwona bransoletka jest przepiękna, i tort mniammm, :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też przepadam kiedy mam iść do fryzjera dlatego też ostatnio to trochę zaniedbałam, ale chyba czas się wybrać :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesień Twoim okiem zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie włosy na jesień też zawsze są w gorszym stanie , ja na szczęście fryzjera mam już za sobą

    OdpowiedzUsuń
  20. Super te zdjęcia jesieni :) I tort taty jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  21. tort rewelacja! jestem ciekawa co tam u fryzjera wyczarujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny foto mix, a zdjęcia jesieni wymiatają! :)

    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękna spódniczka z ostatniego zdjęcia:)) czekam na kolejny wpis:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten zegarek a teraz kupiłam złoty jest piękny ale za duży i muszę go zmniejszyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zapinam na ostatnią dziurkę:P dobrze jest

      Usuń
  25. Hej Wercia ;-) piekne te Twoje fotki:*

    OdpowiedzUsuń
  26. zegarki geneva mam 2- biały i niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny mix, uwielbiam takie formy postów, wydaje mi się, że nich można się najwięcej ciekawych informacji dowiedzieć o danej osobie i jej zainteresowaniach <3
    Pozdrawiam do mnie i zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty