Ulubieńcy Listopada 2013

Listopad się kończy i całe szczęście, bo mam już go serdecznie dosyć. Najgorszy był i jednak nadal jest ostatni tydzień. Choroba mnie na tyle rozebrała, że głowa mała. Okaz zdrowia zaczął chorować. Najpierw złe samopoczucie, ból głowy, spanie w ciągu dnia. A na noc dawka temperatury 39,1, za dwa dni ból ucha. Skończyło się wizytą u lekarza i antybiotykami. Mam dość! Mam nadzieję, że wrócę do zdrowia i pełnej sprawności. 
A tym czasem zapraszam na ulubieńców miesiąca. Jak zwykle garstka. Aby się nie powtarzać wybrałam tylko 5 wspaniałych jak na ten miesiąc. 

1. Balea, Żel kokos/nektarynka. Fajne zestawienie zapachowe. Niby świeże, letnie, ale ten kokos jest trochę taki nie śmiały, otulający i przyjemnie się nim myć w jesienne wieczory. Ogólnie bardzo lubię żele Balea i dzięki temu często goszczą w mojej łazience.
2. Fitomed, Szampon do włosów koloryzowanych. Dobrze oczyszcza, lekko plącze włosy, wzmacnia kolor farbowanych włosów.
3. Balmi, balsam do ust. Mały gadżecik do torebki z nawilżającymi właściwościami. O nim więcej Wam napiszę w osobnym poście.
4. Maybelline, Colour Whisper, Pomadka nawilżająca z delikatnym kolorem. Przemogłam się do tego typu koloru na ustach. Bardzo mi się podoba. I często gościła na sesjach. Co najważniejsze fajnie nawilża usta. Pełna opinia tu
5. Goldwell, Maska do włosów. Ekspresowa maska, która naprawdę szybko działa. Bardzo dobre działanie, wygładzenie, lepsze ułożenie włosów i ładny zapach. Szkoda tylko, że tak wysoka cena.

 To by było na tyle. Znacie któryś kosmetyk?

Komentarze

  1. Żele z Balea są mi znane, ale ta akurat wersja nie zachęciła mnie do kupna. Ładny kolor tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten żel pod prysznic i juz nie mogę się doczekać aż zacznę go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten szampon z fitomedu to mój ulubieniec od prawie roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna jest ta pomadka. Dużo zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska do włosów jest super.:)

    Odpisałam Ci na wiadomość na fb, doszła?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam kolor pomadki, widzę Tobie w przeciwieństwie do mnie pasuje. Ja się do tego koloru coś nie mogę przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem balsamu Balmi. No i Balea pewnie pachnie obłędnie..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten żel pachnie wyśmienicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Balea kusi i muszę zajrzeć u mnie w sklepie z chemią Niemiecką czy jest dostępny a z Fitomed to żel do mycia twarzy z chęcią bym kupiła - szampon to tylko ze skrzypem aktualnie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Color Whisper skradł też moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie, kolor na ustach powala, a skoro nawilża to o tej porze roku jest całkowitym ideałem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda ideał, choć na początku nie miałam tego zdania:P

      Usuń
  12. Fajni ulubieńcy! Pomadki Colour Whisper też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. color whisper mi się tak podoba,że coś czuję,że będzie moja;D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna szminka, bardzo lubię fitomed

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzję numeru 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moją uwagę oczywiście przyciągnęły kosmetyki do włosów. Już kiedyś czaiłam się na tą maseczkę Goldwella, ale ceny kosmetyków tej marki nie są zachęcające. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie by było jakby pojawiły się jakieś większe promocje na kosmetyki Goldwell, wiele osób pewnie by skorzystało

      Usuń
  17. Dziewczyny gdzie kupić produkty Balea? Może glupie pytanie, ale nie wiem gdzie znależć. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. np. http://www.abc-uroda.com/

      Usuń
    2. Nie ma za co. W tym sklepie możesz poprosić nawet o co chcesz to dla Ciebie zdobędą.

      Usuń
  18. Szmineczka jest cudna:) Rzadko zdarzają się takie, które faktycznie nawilżają.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Żel na pewno pachnie rewelacyjnie, a szminka cudownie wygląda na ustach : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Maybelline Colour Whisper <3 Ciekawi mnie też Balmi, coraz bardziej kusi mnie ten gadżecik :)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balmi jest fajne, dobrze nawilża
      Dzięki przyda się

      Usuń
  22. Żele z Balea uwielbiam, podobnie jak pomadkę Maybelline, tyle że ja mam w nudziakowym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nudziak też bym chciała, ale na razie mam inne

      Usuń
  23. Ja na ostatniej promocji w Rossmannie kupiłam sobie moją pierwszą pomadkę Color Whisper i jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam produkty marki Goldwell! U mnie zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zachwycam tą firmą. Coraz to nowe produkty poznaję i jestem zadowolona

      Usuń
  25. Ten żel z Balea jest świetny! Uwielbiam jego zapach. Odpowiedni był latem, a i w chłodniejsze miesiące się sprawdza dzięki nutce kokosa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, taki uniwersalny, na każdą pogodę

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. tak róż, a na opakowaniu jest napisane red, więc trzeba przed zakupem dobrze poczytać i pooglądać w necie:)

      Usuń
  27. kolor pomadki jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty