Foto mix 8

Tydzień za tygodniem mija, a ja nawet nie zauważyłam, że nie dodałam dawno żadnego mixa. Czas to nadrobić. W wielkim skrócie...
1. Bardzo lubię pistacje. Pyszne
2. Zachwyt odżywczą kostką do masażu. Uroczy kształt i czekoladowy zapach.
3. Babeczka, ale tym razem niemusująca, ale to jedzenia. Kupcze, ale też dobre:) 
4. Suszarka mi się zepsuła i przypomniałam sobie, że mam przecież nową z Braun, którą wiele razy chciałam sprzedać, ale się nie udało. I cale szczęście, bo teraz mi służy i nie wyobrażam sobie innej bez jonizacji.
5. Kręcę się (termoloki):P 
6. Kozaki. Tym razem bardzo ciepłe z grubym futerkiem. Polecam. Mega ciepłe i wygodne śmigam w nich już 3 tydzień:) tutaj link jakby ktoś chciał obejrzeć w innym kolorze. 
Powiem Wam, że ostatnim razem mama zakupiła ten sam model w innym kolorze. I mi się tak spodobały i okazały się tak rewelacyjne, że musiałam sama zamówić. Choć te jaśniejsze są ładniejsze. 

7. Przy okazji zakupiłam jeszcze baleriny za bagatela 15zł. Polecam zajrzeć na stronę tu
Są fajne promocje i można tanio kupić, tym bardziej, że na wygodę butów z tego sklepu nie narzekam.  A moja mam zamówiła sobie czarne, które nie raz Wam pokazywałam np. tu. Dalej są na promocji.
6. Koniec roku się zbliża, więc zakupuję kalendarza ścienne. Ten z pięknym widokiem jest jeszcze nie rozłożony (ale to moduł potrójny). Lubię takie, bo mam miesiąc do przodu i do tyłu oraz aktualny. 
7. Zapowiedź kolejnej stylizacji...
Oprócz tego czekam jeszcze na jedne botki i pojawi się kilka nowości. Ale to niebawem....
I czas brać się za ozdoby świąteczne....

Komentarze

  1. Pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a widze tu jakąś ciekawą spódniczkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są świetne i nie sądziłam, że tak tanie ! Fajnie wyglądasz w wałkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kalendarze na ściane dostaję od ukochanego:) przyniósł mi jeden już w tym tygodniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pistacje..... szkoda tylko że ceny mają czasem kosmiczne;)

    Ładne balerinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ja płaciłam ponad 45zł za kg. Kosmos

      Usuń
  6. Ta kostka do masażu jest cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam pistacje, mniam :) Ale muffinki wcale nie mniej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam pistacje a właśnie skończyłam jeść orzechy arachidowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zaraz pędze pooglądać buciki w tym sklepie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez wiele lat miałam suszarkę Braun z jonizacją, teraz mam zelmera, ale to już nie jest to ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Pistacje są pyszne :) Fajne butki, a jakie przystępne ceny. Lecę zaraz pooglądać i sama może coś wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pistacje też uwielbiam, mogłyby być tańsze! :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kostka do masażu wygląda przepysznie ;P hehe
    Ale fajne balerinki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny mix, a pistacje kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam pistacje, potrafię zjeść całe opakowanie na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne buciki. I kocham pistacje *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w Twoich balerinkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja tez potrzebuje nowej suszarki :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jadłam nigdy pistacji, czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pistację cho jej je w małych ilościach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny mix. Lubię taki posty! A kostka rzeczywiście apetyczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. też bardzo lubię pistacje :D ta kostka do masażu mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty