Jesienna lekkość

Lekkie rzeczy już dawno poszły na dno szafy. Ale ja mam jeszcze w zanadrzu taki lekki set. Mój ulubiony czerwony trencz z nudną dla wielu szarością. Ale nie taka ona nudna, jak doda się czegoś żywszego. Wtedy tworzą całkiem zgrany duet. I takie zestawienie bardzo mi się podoba.
W tej chwili wymieniłabym tylko grubszy, cieplejszy płaszcz i szpilki na kozaki z leginsami + sweterek. I śmiało można w tym śmigać.
Płaszcz –  sh
Tunika- Clockhaus (sh)
Torebka – Avon z serii Believe
Apaszka – nn
Buty – Allegro
Zegarek – Geneva 
Bransoletka - Ze złotym serduszkiem za bagatela 2,30 zł!
Foto: Fotomaniak 

Komentarze

  1. Piękna torebka, świetnie ten kolor współgra z szaroscia.

    OdpowiedzUsuń
  2. A już myślałam, że torebka z Mohito hihi. :-) Stylizacja całkiem jak na jesienne dni. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka super! świetny ma kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam połączenie czerwienie z szarością, świetna torebka

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna bransoletka i torebka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się kiedyś nad tą torebką niestety torebki z AVON kiepskie są a wiem to z wieloletniej autopsji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt słabe są, moja ma jakieś 2-3lata jest na razie ok. Zresztą to nie moja jedyna torebka. Są średniej jakości, i ceny stanowczo za wysokie!

      Usuń
  7. Ale zgrabniocha :) Uwielbiam połączenie szarego z czerwienią. Z resztą... właśnie tak urządziłam swoje mieszkanie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba to połączenie szarości i różu, kolejna świetna stylizacja Wero:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taki sam zegarek :D! Bardzo fajny ten płaszczyk :)
    A co do torebek z Avonu, to popieram "robaczeeek" ..ceny z kosmosu po prostu

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie, lubię szarości i właśnie jak je się przełamie jakimś mocniejszym kolorem

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja, torebka jest super. Zdjęcia jak zawsze świetne :)
    Życzę Ci świetnej zabawy na spotkaniu blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam taką samą bransoletkę! Wyglądaszsuper <3 Zapraszam na dość kontrowersyjny post, chciałabym poznać Twoją opinię na temat zawarty w notce. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana,ile masz wzrostu, że takie tuniki zakrywają CI pupę? 170cm? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana widzę, że spotkanie w Sanoku się szykuje. Uwierz mi takie spotkania to istna frajda.
    Spotkać dziewczyny to coś pięknego. Baw się dobrze. Może kiedyś i my się znów spotkamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też cieszę się na samą myśl.
      Byłoby fajnie się spotkać:)

      Usuń
  15. Torebka świetna! a tunikę bm ubrała na imprez ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. a tę bransoletkę to muszę mieć! Jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz :) A torebka genialna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Połączenie kolorystyczne jest idealne :) Całość idealnie się na Tobie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super wyglądasz, a bransoletka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty