Ulubieńcy Października 2013

Coraz więcej ulubieńców powtarza mi się z każdym miesiącem. I ciężko jest coś konkretnie mi pokazać. Na szczęście znalazła się taka 5 produktów, które raczej nie powtarzają się. 

1. Lirene, Żel pod prysznic Rajski granat. Świetny owocowo-słodki żel. Dobrze oczyszcza, mało gęsty, ale ma śliczny zapach. Najlepszy z całej testowanej trójki.
2. Organique, Płyn do kąpieli o korzennym zapachu. Zapach magia, aromatyzowany, mocny zapach. Wystarczy odrobina, a moc zapachu jest wszędzie. Gorzej z pianą, bo trzeba sporo nalać. Ale zapach tak mnie zauroczył, że nie mogę się oderwać od niego. Relaksujący i odprężający.
3. BeBeauty, żel micelarny. Bardzo dobry żel, który nie raz już gościł w ulubieńcach. Po wykończonym żelu z Phamaceris musiałam do niego powrócić. Dobrze oczyszcza skórę.
4. Lovely, Pomadka błyszczykowa. Swoją trwałością dorównuje starszej siostrze Wibo Eliksir. Świetnie nawilża, nadaje ustom ładnego, naturalnego odcienia. Kolor taki dzienny, nudziakowy, cudny, uwielbiam. Ten który posiadam to 01. Polecam
Tutaj możecie zobaczyć inne, które posiadam. Najczęściej używam właśnie 01 i 03. )7 wg mnie najgorsza, bo nie lubię takiego Ala perłowego wykończenia. Ale moja siostra chętnie go przygarnęła.
5. Goldwell. Spray nabłyszczający do włosów. Jest to bardziej lakier do włosów, który idealnie podkreśla loki. Zaczęłam go używać dosyć nie dawno, bo do sesji, gdy kręcę włosy. I idealnie je utrzymuje i podkreśla. Nie wiem czy nabłyszcza. Ale trwałość ma genialną! Loki trzymały mi się cały dzień, gdzie przy innych lakierach nie było o tym mowy. Szybko się rozluźniały. Nie zostawia pyłu i nie skleja ich chamsko. Jestem nim zachwycona.
Efekty loków z udziałem tego lakieru możecie zobaczyć tu


Znacie coś?

Komentarze

  1. Miałam kupić ten żel, ale jednak zdecydowałam się na szałwiowy od Green Pharmacy. Wera, wpadaj niedługo na jego recenzję, może też go polubisz, buziaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor tej pomadki, różowy a nie tandetny, to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś omijałam te pomadki, zawsze stawiałam na Eliksiry. Ale kolor jest ekstra, więc chyba je przeproszę i zwrócę na nie uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie się przeproś, moja często towarzyszy mi na sesjach, więc tam można ją podziwiać, i zobaczyć jak wygląda naturalnie

      Usuń
  4. muszę się w końcu zapatrzyć w jakiegoś eliksira :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajjjj ta pomadka jest świetna! Ciekawa jestem to korzennego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie muszę w końcu wypróbować te żele do mycia twarzy z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żaden z nich nie jest moim ulubieńcem, większości nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. A moja koleżanka tej szminki nie lubię. Ja nie miałam. Pozdrawiam i zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. A pomadka nie skleja? Trwała jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie skleja, bo to nie błyszczyk, choć ma taką nazwę.
      A trwałość tak do 2 godzin, podobnie do Eliksira

      Usuń
  10. Interesująca ta pomadka, mam eliksir z Wibo 3 odcienie. Przyjrzę jej się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadkę muszę sobie koniecznie kupić. Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ten żel z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten korzenny zapach Organique to magia świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadka jest piękna, rozejrzę się za nią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kusi mnie ta pomadka, na Twoich ustach pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. żel micelarny do demakijażu ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. No, pomadka wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam ten żel do mycia buzi,oraz mam gdzieś błyszczykową pomadkę Lovely-lubię i ma ciekawy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy dwóch wspólnych ulubieńców :D, żel z Biedronki i blyszczyko-pomadę Lovely :)) są naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pomadkę numer 04, ale kompletnie nie mój kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem bardzo ciekawa tego płynu z organique - zapach wydaje się być idealny na jesień :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie pogardziłabym korzennym płynem do kąpieli. Ostatnio lubię spędzać wieczory w wannie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomadka cudna, a zel BeBeauty uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jedyny znany mi produkt to żel z biedronki, który też lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Goldwell ma fantastyczne produkty do włosów. Ja uwielbiam serię malinową do pielęgnacji i polecam Ci wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pomadka świetna, rozejrzę się za taką :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też lubiłam ten żel Lirene, biedronkowy również i pomadkę Lovely, ja akurat lubię ten kolor 07 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny kolor pomadki :-)

    obserwujemy?

    pozdrawiam ciepło,

    SiokosKokosLife

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam żel micelarny z BeBeauty, ale wolę jednak wersję peelingującą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Żel z Lirene mnie zaciekawił, granat? Musi pachnieć BOSKO!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak granat,
      opakowanie do góry nogami, szybko wzięłam i tak do zdjęcia położyłam:)

      Usuń
  31. To pomadkę z Lovely bardzo lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny kolor tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Płyn Organique jest spoko, ale przy dłuższej kąpieli ten aromat trochę mnie wkurza, zaczyna być za chemiczny.

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam ten żel micelarny z Biedronki :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam te żele z Liren ale jeszcze ich nie używałam.Żel z biedronki od dawna mnie kusi,ale muszę wykończyć wszystkie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  36. nr. 2 brzmi jak coś totalnie w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomadka wygląda świetnie :) Zaciekawił mnie też lakier z Goldwell, ta marka ogólnie ma fajne produkty do stylizacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  38. pomaga pięknie prezentuje się na twych idealnych ustach

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty