Under Twenty, Multifunkcyjny antybakteryjny krem BB

Uważam, że odnalazłam swoje ideały w podkładach, BB kremach, więc kolejnych nie szukam na siłę. Ale gdy jest okazja coś przetestować to czemu nie. Tym bardziej, że zazwyczaj dzieje się tak, że zupełnie przez przypadek trafiamy na coś godnego uwagi.
Od wielu miesięcy under twenty multifunkcyjny bb krem uchodzi za bardzo dobry BB krem.
Dług zwlekałam z jego testowaniem. Ale w końcu się zdecydowałam. Ale czy jestem tak samo zadowolona jak większość? 
BB krem dostajemy w tubce zapakowanej w nietypowy kartonik. Aplikacja łatwa, ale trzeba się przyzwyczaić, że to nie pompka.
Konsystencja jak na BB krem bardzo gęsta, wręcz bogata. Jest dosyć tłusty. Dobrze się aplikuje, nie nadaje pod makijaż. Dopiero po dłuższym wchłonięciu. Bo do szybkich nie należy.
Zapach przyjemny, świeży, trochę cytrusowy.
Po wielu zachwytach na blogach, nawet u posiadaczek cer tłustych nastawiłam się na produkt cudo. Jestem zaskoczona, naprawdę zaskoczona i to negatywnie. BB krem okazał się totalnie nie odpowiednim kosmetykiem przy mojej suchej cerze jak to większość blogerek polecało do tego typu cery. Niestety przy mojej się nie sprawdził.

Po pierwsze świecenie się. Nie mam nowy o macie. Ludzie! Mam suchą skórę, nie mam problemu ze świeceniem się, a tu jestem tłuściochem, z dziwną tłustawa warstwą. I z efektem choinki, latarni i nie wiem czym jeszcze. Bo nigdy się tak po niczym nie świeciłam. Jestem w szoku. W ciemności można mnie zobaczyć hehe:D. Niby po jakimś czasie ten efekt zanika, ale przez cały dzień czuję jakby miała cerę tłustą. Przy tego typu cerach będzie ogromnym problemem.

Po drugie przez pół godziny musiałam czekać, aż produkt się wchłonie. Przy porannym makijażu każda sekunda się liczy. A czas leci coraz szybciej, mam chwilę na zrobienie makijażu. Nałożenie bb kremu, kremu nawilżającego itd...wiec on zupełnie nie wchodzi w grę.

Po trzecie za szybkie ścieranie się. Znika po chwili z twarzy. Znam taki Bb krem, którego nie muszę poprawiać, więc oczywiste jest, ze wolę tamten.

Po czwarte podkreśla pory i zmarszczki! Naprawdę nie ma nic gorszego przy suchej cerze

Po piąte nie wygładza skóry tak jak bym tego chciała.

Po szóste najgorsze potęguje moje pryszcze, które rosną jak grzyby po deszczu. A przecież ma zapobiegać i goić tego typu sprawy.

I to by było tyle z wad, które co jak co są jednak najważniejsze w kwestii wyboru BB kremów.

A zalety to:
- Jasny odcień, będzie pasował wielu kobietom o jasnej karnacji. Posiadam 01 jasny beżowy. Idealnie wtapia się w skórę. Nie ciemnieje, nie robi efektu maski. Kolor bardzo dobry.

- świetnie wyrównuje koloryt skóry. Poszarzała skóra zostaje rozjaśniona, choć nie ma żadnych drobinek rozświetlających w sobie.

- nadaje skórze naturalny wygląd. Jakbym nie miała nic na twarzy.

- dosyć dobrze kryje i jak na BB krem to jest na wysokim poziomie. Ukrywa zaczerwienienia, lekko poradzi sobie z niedoskonałościami. Są bardziej rozjaśnione, ale jednak widoczne.

- posiada filtry UV, ale nie ma żadnej mowy o ich wysokości.

- bardzo dobra wydajność, wystarczy mała ilość na pokrycie całej twarzy.
- ogromna pojemność 75ml przy tak niskiej cenie (ok.16zł)

Zdecydowanie wady przeważają, mimo tego, że zalet jest więcej. W tym przypadku kieruję się punktami, którymi są wady, bo są najważniejsze przy wyborze tego typu kosmetyków. Nie znoszę świecenia się, nie znoszę gdy BB krem znika z twarzy, a na najbardziej gdy podkreśla moje zmarszczki, a lata przecież lecą.
Mimo wieku nie powinnam testować tego Bb kremu, bo przecież nie jest już dla mnie. Ale jak większości kobietom nawet tym po 30-tce, ba nawet tych po 40-tce sprawdził się to nie widziałam tego problemu, aby nie użyć. Niestety lekko się przejechałam. Ałć.
A szkoda, bo podoba mi się odcień, naturalny look, dobre wyrównanie kolorytu skóry i mega doskonała wydajność.
Mimo wielu podejść nie mogę znieść tej tłustej powłoki, która mi ogromnie przeszkadza no i jednak trwałość....

Komentarze

  1. ja się już zawiodłam na rimmelu i nie szukam nic więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety. Też go posiadam i muszę go nakładać tylko po peelingu, albo na miejsca które są dobrze nawilżone, bo szkoda wyrzucić, a przecież z wysuszoną twarzą chodzić nie będę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go używam codziennie od wielu miesięcy:) Prawda, ściera się i powoduje błyszczenie.. ale jest lekki i dobrze kryje no i jest jaśniutki, bardzo go lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez podoba się jasny odcień:) ale to nie wszystko

      Usuń
  4. U mnie czeka na wypróbowanie, ciekawe czy będę się po nim świecić, ja miałam taki problem z BB Garniera, mam nadzieję, że tu jednak tego nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten kremik, u mnie się dobrze sprawdza, chociaż muszę przyznać, że cera po nim jest dość świecąca, najlepiej przypudrować :) No i odcień rewelacyjnie się stapia z kolorem skóry jasnym w moim przypadku, bo też mam ten odcień 01 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo o nim czytałam pochwał, chciałam go nawet nabyć ale w ostatniej chwili cofnęłam dłoń, teraz się cieszę, bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czytałam o nim dużo i dobrze, nie zawsze u wszystkich się sprawdza. Ale może u Ciebie by się sprawdził. Nie dowiesz się jak nie spróbujesz:)

      Usuń
  7. mój musi jeszcze poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż jestem ciekawa jak będzie u Ciebie. Mamy podobne zdania co do większości kosmetyków:)

      Usuń
  8. Kiedyś byłam z niego zadowolona, ale po sprawdzeniu innych kosmetyków, które okazały się lepsze, stwierdza, iż rzeczywiście z Under 20 jest nijaki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja go bardzo polubiłam i aktualnie nim się maluję na zmianę z revlonem

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie piszę jego recenzję, ale moje spostrzeżenia są generalnie takie same jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam BB Gosh i mi pasuje. Myślę, że wiek nie ma znaczenia, ważne, żeby skóra dobrze współgrała z kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno nie zdecyduję się na ten krem BB. Mam mieszaną cerę, w związku z tym tłuściochy omijam szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. troszkę w tym prawdy jest. Ale nie u wszystkich tak będzie

      Usuń
  14. Nie lubię kremów BB ;/ ten też nie zachęca..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam BB krem, który jest naprawdę godny uwagi i tani:)

      Usuń
  15. Jakoś nie mam przekonania do całej serii under 20 bo kiedyś na dwóch produktach się przejechałam - póki co mam dość dobry podkład dla mnie wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie wady jakie wymieniłaś zdecydowanie go dyskwalifikują .

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie do końca jest jestem przekonana do tych kremów BB, szybko znikają i często się lepią. Najlepszy dla mnie duet zwłaszcza w zimie to krem + podkład i puder.

    OdpowiedzUsuń
  18. nigdy nie przepadałam za kosmetykami Under 20 :( Według mnie tylko potęgowały problem na młodej cerze.

    OdpowiedzUsuń
  19. moja cera się z nim nienawidzi ehh- za każdym podejściem świecę się jak żarówa i mi on ciemnieje ehh

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja mam i bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurde, a ja właśnie też szykuje się do recenzji i sama nie wiem do konca co myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  22. kolor by mi odpowiadał ale z Twojego opisu wynika, że podkreśla wszystko to co chciałabym ukryć

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ciągle szukam idealnego BB.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię w ogóle produktów Under 20! Moim zdaniem u osób młodych, często mających problemy trądzikowe, świecenie się jest standardem. A produkt, który go nie matuje, a na dodatek jeszcze wzmaga ten efekt, jest nie do przyjęcia! ;) Tak w ogóle, jaki jest Twój ulubiony krem BB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Bell skin adapt polecam
      z tej firmy także idealny jest CC krem, oba to moje hity tego roku:)

      Usuń
  25. Ja mam skórę tłusta i jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie też strasznie świeci się na buzi i tego bardzo nie lubię. Zdecydowanie lepiej współpracuje mi się z nim bez wcześniejszego nałożenia kremu, albo po użyciu matującego peelingu. Oprócz tego okropnie zbiera mi się na powiekach :/ Zdecydowanie bardziej lubię BB z Bielendy : )

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty