Hania Beauty, Naturalne mydło do mycia pędzli i pomarańczowy peeling do ust

Naturalne kosmetyki to najczęściej kupowane produkty i chyba w tych czasach nikt Ameryki przez to nie odkrył. Możemy je nawet sami wykonać, a jak nie mamy czasu zawsze możemy wpaść do sklepu internetowego znanej blogerki hania.com.pl
Tam znajdziemy wiele różnych kosmetyków, a między innymi dwa z linii Hania Beauty. 
O których dziś chce opowiedzieć. To mydło do mycia pędzli i pomarańczowy peeling do ust wykonane przez samą Hanię.
Naturalne mydło do mycia pędzli dostajemy w tradycyjnej kostce, jest beżowe. Dobrze się pieni i pachnie mocno naturalnie.
Mydło świetnie oczyszcza pędzle, usuwa z nich brud, zanieczyszczenia po kosmetykach. Pokusiłam się nawet o mycie dłoni i świetnie wypada w tej kwestii. Nadal są miękkie i łatwo nimi nakładać kosmetyki. Pędzle są dobrze oczyszczone, odświeżone, a nawet w kwestii pielęgnacyjnej nawilżone. Nie są takie suche i tępe.
Hania może być z siebie bardzo dumna. Można śmiało u niej kupować. Stworzyła świetny naturalny produkt do oczyszczania pędzli z naturalnym składem. Nie podrażnia skóry, nie uszkadza pędzli.

Mydło dostaniecie tylko tutaj sklep.hania.com.pl
kosztuje 25zł

Drugim produktem jest naturalny peeling do ust.
Dostajemy go w małym, uroczym słoiczku. Zawiera drobnoziarnisty cukier, który pod wpływem ciepła łatwo się rozprowadza. Pięknie pachnie. Nuta pomarańczy dzięki olejku eterycznego z pomarańczy. Uwielbiam zapach jak i smak pomarańczy, więc jest to dla mnie strzał w 10-tkę.
Peeling do ust świetnie wygładza usta, złuszcza martwy naskórek, pozbywa się suchych skórek. Zostawia delikatną warstwę na skórze ust. Nie jest ona mocno tłusta, a bardziej zabezpieczająca.
Usta są wypielęgnowane, nawilżone, odżywione i śmiało można nakładać swoją ulubioną pomadkę.
Bardzo fajny peeling, który przypadnie wielu osobom do gustu.
Cenię sobie naturalne produkty, a tym bardziej peelingi z naturalnym cukrem.

20 g to koszt 19,90zł sklep.hania.com.pl do wyboru jeszcze wersja malinowa i miętowa.
Oba produkty świetnie się spisały. Jestem ciekawa co Hania ma teraz w planach stworzyć nowego. Z niecierpliwością czekam na nowy kosmetyk stworzony przez nią:)
Jeśli jeszcze nie znacie kosmetyków Hani to zachęcam do zapoznania się z nimi. Hania tworzy z pasji i sprzedaje to co sama chciałoby kupić.

Komentarze

  1. Marki nie znam, ale produkty zdają sie kusić ;) Zwłaszcza to mydełko do czyszenia pędzli

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję to mydełko i peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja choć znam ten sklep to nie miałam okazji jeszcze robić tam zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  4. może zaopatrzę się w specjalny środek do mycia pędzli bo dotąd używam nielubianych szamponów lub żeli pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie sobie sprawię to mydło do mycia pędzli:) Właśnie kończy mi się szampon z For Your Beauty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie naturalne mydla, tego nie znam ale u mnie bardzo dobrze sprawdza sie Sylveco :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię peelingi do ust, więc chętnie wypróbowałabym ten :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki brzmią ciekawie, ale nie lubię kupować przez Internet.

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie mydło mi by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Peeling chętnie kupię :) Choc może sięgne po wersję miętową :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak słodko u ciebie. Chętnie sięgnęłabym po ten peeling do ust.

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej zaciekawił mnie ten peeling, ale chyba wolałabym wariant malinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe produkty :) Nie znałam ich <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Po ten peeling na pewno sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten peeling do ust to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. swietnie się prezentują te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mydło do mycia pędzli by mi się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o takim produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiło mnie to mydełko, chętnie bym je wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja pędzle zawsze myje protexem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy ne używałam mydła do mycia pędzli. Tego peelingu do ust również jestem ogromnie ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Marki nie znam, ale zaciekawiłaś mnie tym mydełkiem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten peeling do ust chetnie bym przetestpwala ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że sama robi takie cudne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mydełko muszę sobie sprawić. Jestem ciekawa czy domyje też gąbeczki z podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja właśnie mam okazję poznać ten peeling :) Mam nadzieje, że u mnie też się świetnie sprawdzi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty