It's Skin, Power 10 Formula VC Effector, Serum z witaminą C

Marka it's skin zdecydowanie do mnie przemawia. Odkąd zaczęłam przygodę z azjatyckimi kosmetykami stawiałam nie pewne kroki zaczynając od czegoś co mnie nie podrażni. Jednak na tyle zdrowo się pomyliłam, że ze śmiałością mogę używać kosmetyki na dłuższą metę do skóry twarzy. I tak wpadłam po uszy, bo jednak kosmetyki są fenomenalne, a koreańska pielęgnacja niezbędna w moim codziennym życiu. Takim sposobem odkryłam kolejny cud tej marki i wcale się nie dziwię, że jest to bestseller.

Serum dostajemy w szklanym opakowaniu z pipetą. Posiada lekko lejąca się, mętną konsystencję. Po nałożeniu na skórę jest całkowicie przeźroczysta. Wchłania się błyskawicznie do matu. Nie zostawia tłustej, ani lepkiej warstwy. Ideał! W dodatku stosuję go pod makijaż.
Odnośnie zapachu jest on bardzo subtelny, lekki, świeży. Przyjemne nuty cytrynowe. Bardzo szybko ulotny. To mi się podoba.
Serum z witaminą C to tak naprawdę krem wodny, który dostarczył mojej skórze odpowiedniego nawilżenia ( z tym, że jest ono lekkie, ale odpowiednie). I można serum stosować solo lub z innymi kosmetykami jeśli nam mało. Ale także i świetnego rozjaśnienia. Nie tylko rozjaśnia, ale i rozświetla skórę, lekko redukuje przebarwienia i pomaga przywrócić skórze blask.
Totalnie mi się spodobał. Od razu zapunktował szybkim wchłanianiem, nienachalnym zapachem, a później to już przepadłam, że tak dobrze działa na mojej skórze. Co ciekawe wspomaga ją w pielęgnacji, a przy okazji walczy z trądzikiem, pozbywa się niechcianym nieprzyjaciół.
Spodziewałam się zwykłego serum, zostawiłam sobie go na koniec, bo nie oczekiwałam wielkich cudów. Może i faktycznie ich nie ma, ale świetnie działa na skórę, przy tym nie podrażnia jej, a wręcz pomaga załagodzić problemy skórne. A to wielki atut.

Skóra jest świetnie gładka, miękka, elastyczna, odpowiednio nawilżona, rozjaśniona, zdrowo wyglądająca i pełna blasku. Cóż chcieć więcej. 

Serum to koszt 69zł/30ml w beautikon.com słabo wydajne.

Komentarze

  1. oj nie znam tego serum, ale wygląda ekstra :D tutaj odzywa się moje natura sroki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuję jak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny produkt :) Twoja recenzja zachęca do kupna! :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tego serum wcześniej, ale przyznaję że mnie zaciekawiło. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałem wersję niebieską, któa była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie sera a jeszcze witamina C to cos co zawsze stosuje cala zime i wczesna wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię wszystkie sera z Witaminą C. Własnie jedne wykańczam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. I just love k-beauty products! Most of them are simply the holy grails! ◡‿◡✿

    Would you like to follow each other? lemme know :)

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo chętnie zobaczę jak na mojej cerze się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam bardzo dużo dobrych opinii o tym serum :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię sera z witaminą C :) Szkoda, że jest słabo wydajne, ale i tak kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś strasznie kusiły mnie te wodne sera :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Serum z witaminą C to cudowny kosmetyk. Właśnie tego potrzebuje moja skóra.

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam markę i to serum, ale nie testowałam go.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam tego serum, ale czuję ze bym go polubiła, no i ten zapach przemawia na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też kocham azjatycką pielęgnację i kremy bb

    OdpowiedzUsuń
  17. Azjatycka pielęgnacja staje się coraz bardziej popularna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam azjatycką pielęgnację, a te serum bardzo mnie zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  19. musze się z nim bardziej zapoznac.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam go jeszcze, ale bardzo lubię wszelkie sera z witaminą C ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tego kosmetyku, ale robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja za tą marką akurat nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko co z witaminą C moja skóra bardzo lubi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam produktu, ale zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  25. Serum z witaminą C stosowałam jakiś czas temu z innej firmy i rezultaty były zachwycające. Ciekawa jestem, jak w tym przypadku. Szkoda, że wydajność niezadowalająca.

    OdpowiedzUsuń
  26. Markę ostatnio poznaję, ale serum nie znam - brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Serum wydaje sie byc przyjemne, szkoda tylko ze nie ma szalu jesli chodzi o dzialanie

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem ciekawa tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale, że tak pomaga łagodzić problemy skórne. Takie serum to dobry wybór na początek wiosny, bo pomoże rozjaśnić poszarzałą po zimie cerę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio mam małe problemy skórne, więc z chęcią wypróbuje te serum :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty