Floslek, Pollution anti, Krem lipo-naprawczy i Żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem i algami

Floslek to zawsze dobry wybór jeśli chodzi o pielęgnację twarzy. To takie moje pewniaki, które nie zawiodły do tej pory. Dzisiaj o dwóch takich przyjemniaczkach do twarzy i pod oczy. Zapewne znane Wam kosmetyki, a jak nie to warte poznania.Ale chyba nie ma takiej osoby, która nie zna tej naszej polskiej marki.
Pollution anti, Krem lipo-naprawczy
Dostajemy go w słoiczku o standardowej pojemności 50ml
Krem posiada bogatą konsystencję. Mimo to nie obciąża skóry. Zostawia delikatną ochronną warstwę na skórze. W miarę szybko się wchłania. Pachnie delikatnie i nienachalnie.
Krem lipo-naprawczy świetnie nawilża i odżywia skórę, a nawet ją regeneruje. Poprawia jej wygląd zmiękcza, wygładza, przywraca jędrność. Idealny do cery suchej i wrażliwej. Skóra odzyskuje swój dawny wygląd, a przede wszystkim likwiduje szorstkość skóry. Przy systematycznym stosowaniu szybko zobaczymy efekty. Taka poprawa ogólnego wyglądu jest bardzo wskazana w każdym wieku i przy każdym rodzaju skóry. Krem idealny do stosowania na noc.

W sklepie floslek.pl można go dostać w cenie 23,99zł/50ml

Żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem i algami
Żel dostajemy w wąskiej tubce. Piękne opakowanie i kolorystyka.
Żel jak sama nazwa wskazuje posiada żelową, przeźroczystą konsystencję. Odpowiednia ilość niezbyt duża wchłania się błyskawicznie do matu. Nie powoduje śliskości, ani lepkości. Idealny produkt pod makijaż.
Produkt nie posiada zapachu, neutralna barwa.
Żel do powiek to świetny produkt w codziennej pielęgnacji mojej skóry pod oczami. Przynosi ukojenie zmęczonym powiekom. Przede wszystkim nawilża skórę pod oczami, nie pozwala, aby była wysuszona, a to ważny aspekt, bo przecież dobrze nawilżona skóra to młoda skóra i lepiej wyglądająca. Żel dzięki połączeniu ekstraktu ze świetlika lekarskiego z algami morskimi zapewnia przyjemne uczucie komfortu. Przy systematycznym stosowaniu żel rozjaśnia cienie, zmniejsza opuchnięcia i likwiduje podrażnienia.
Skóra pod oczami nareszcie jest elastyczna, odpowiednio napięta, nawilżona, gładka i chroniona.
Bardzo lubię żele pod oczy marki Floslek i cieszę się, że kolejny tak dobrze działa.
Tym bardziej, że koszt tego żelu jest bardzo niski. W sklepie floslek.pl
kosztuje tylko 9,99zł/ Jest bardzo wydajny i skuteczny.

Komentarze

  1. Ten krem ze świetlikiem z miłą chęcią bym poznała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie. Chętnie zapoznam się z ofertą marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wpadne do PL to z pewnoscia zakupie cos z Floslek, wieki temu mialam krem pod oczy (chyba moj pierwszy w zyciu) i mam ogromny sentyment do tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie mialam nic z pielegancji tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zainteresował mnie ten żel do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja babcia jest fanką tych żeli pod oczy ze świetlikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno już nie miałam kosmetyków Floslek, takie żele ze swietlikiem to mój must have

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię floslek. Na razie mam inną serię kosmetyków od nich, ale ta też jest bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej marki znam jedynie linię do cery mieszanej w takich miętowych opakowaniach. Były cudne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię te żele z Floslek :) Bardzo dobrze sprawdzał mi się ten z babką lancetowatą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo slyszałam o tej firmie, ale nie testowałam nic :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny ten krem, używam go od jakiegoś czasu. a żel mam taki z arniką, też ok.

    OdpowiedzUsuń
  13. całkiem fajnie sie prezentuja one u Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty