Celia Art, Seria kosmetyków kolorowych

Celia to jedna z najstarszych polskich marek kosmetycznych. Posiada kilka interesujących kosmetyków. A teraz z myślą o młodych dziewczynach postała linia kosmetyków Celia Art.
Wkrótce pojawi się więcej nowości z tej serii. Natomiast teraz można poznać fluidy matujące, pomadki matt, pomadki w kredce, mascarę, kredki do oczu.
Produkty nie drogie, a dobrej jakości, które można stosować w codziennym makijażu. 
Sama doskonałe znam pomadki, które uwielbiam. Choć teraz mamy tu do czynienia z nowoczesną wersją czyli Pomadka matt.
Posiadam dwa odcienie (wkrótce na ustach)
01 nude
05 bordo
oraz pomadki w kredce Chubby Lipstic
12 cukierkowy róż
15 głęboka czerwień
 Lash Grow 3w1Mascara, ze szczoteczką silikonową.
 Automatyczna konturówka do oczu i tradycyjna w kredce konturówka do oczu
Matujący fluid korygujący

Kosmetyki Celia możecie znaleźć w sklep.dax.com.pl 
lub tradycyjnych drogeriach i sklepach kosmetycznych.
Jeśli chcecie być na bieżąco to warto odwiedzać facebook.com/kosmetyki.celia

Komentarze

  1. Pomadki w kredce mają cudowne kolory :) Te wysuwane też niczego sobie :) A złote opakowania są przepiękne i od razu przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy kosmetyków Celia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomadki, ciekawa jestem podkładów, ale i ten tusz zwrócił moją uwagę, miałam kiedyś z identyczną szczoteczką, ale innej firmy i był najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory pomadek wpadly mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu wybrać ekstra są te pomadki i fluid korygujący wygląda fajnie ciekawe jak z jego kryciem ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bliżej poznam tą linię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio chętnie sięgam po kredki do ust. widać, że te są kremowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze ze jeszcze o nich nie slyszalam, a szkoda! Dobrze ze sa takie wpisy jak Twój:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kredka w kolorze cukierkowego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tych kosmetykach, mam chyba nawet jedną szminkę tej firmy :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  11. Sympatyczne kosmetyki, czekam na zoom na usta ;) Lubię Celię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiesz, że nigdy chyba nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki! Aż wstyd się przyznać, pomadki zarówno matowe jak i w kredce prezentują się naprawdę dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ta seria fajnie wygląda :)
    Chętnie wypróbowałabym pomadki w kredce i mascarę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadki ładnie wyglądają, nie miałam nigdy☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą marką - nie kojarzę. Pomadki bardzo mi wpadły w oko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ma piękne kolory pomadek ;0 Szkoda, że jeszcze nic od nich nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przygarnę pomadki :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. na twoich zdjeciach wszystko fajnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę pierwszy raz słyszą o tej firmie, ale kosmetyki wydaja sie byc interesujace :). Maja piekne opakowania i szate graficzna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kosmetyków nie znam, ale moż kiedyś chętnie coś od nich spróbuje :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam firmy, ale pomadka w kredce bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też cieszę się tą gromadką kolorówki, ale jeszcze nie miałam okazji ich użyć. Zabiorę się za to, jak tylko wyzdrowieję, bo pomadki mnie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglada pieknie, czekam na wpis z makijażem z użyciem tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyznaję szczerze że nie słyszałam wcześniej o tej marce ale bardzo zainteresowały mnie pomadki w kratce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobrze znam kosmetyki tej marki. Moja mama ich używała, gdy byłam jeszcze bardzo, bardzo młoda. Pozdrawiam! Życzę udanego Sylwestra oraz szczęśliwego i owocnego nowego roku 2018!^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Powiem szczerze że nawet nie znam tej firmy, nigdy nie rzuciła mi się w oczy ta marka. Mają bardzo podobają mi się pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurcze. O tej marce jeszcze nie słyszałyśmy :) Chociaż chyba powinnyśmy. Widzimy, że produkty ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe nowości, te pomadkki w kredce muszę obczaić przy okazji, coś mi się wydaje że mają potencjał :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej zachwyciły mnie szminki <3. Mają cudowne kolory *.*. Naprawdę fajne nowości! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zainteresował mnie tusz do rzęs.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty