Burgundowa parka

Od dawna chodziła za mną burgundowa/bordowa parka. Na stronie bonprix okazało się kilka do wyboru i ciężko było się zdecydować. Każdy w domu podpowiadał mi co innego, a moja intuicja podpowiadała mi tę. I nie żałuję! Wybór okazał się strzałem w 10-tkę, pod względem koloru, rozmiaru jak i wyglądu oraz nie można zapominać, że jeszcze ciepła, bo nie marznę w niej. Jestem nią oczarowana. Dodatkowe ozdoby na rękawie typu pikowanie sprawia, że jest atrakcyjniejsza.
Nowością w tym zestawie jest jeszcze fantastyczny komin w różowo-szarym odcieniu. Gruby, ciepły i przepięknie wyglądający. Już kiedyś miałam na niego oko, a tym razem sobie nie darowałam.
Spodnie- nn
Sweter-gamiss.com 
Szal- bonprix.pl

Komentarze

  1. Śliczna jest ta parka! Piękny ma kolor , właśnie taka mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w tym kolorze! :) A parka faktycznie świetna, chętnie sama bym taką ubrała (gdyby zima u mnie wymagała takiego stroju:P)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta parka - ma ładny kolor. Burgund to w tym roku mój ulubiony kolor, więc chętnie widuję go w stylizacjach, makijażach czy paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest ta kurtka mimo, iż nie za bardzo lubię tego typu kolory to kurtka bardzo mi się podoba, gdzie Ty masz tyle śniegu ? u Nas nawet śladu po nim nie zostało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Bieszczadach jest pelno śniegu. Zdjęcia są z dzisiaj 😉

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz w takim kolorze ;) Ja właśnie też planuję zakup takiej kurtki - waham się pomiędzy granatem a khaki, ale bordowy też bardzo fajny! Teraz już wcale się nie zdecyduję :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh very gorgeous style
    I love it your boots
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. śnieg !
    fajna stylizacja

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz:) tak mega kobieco :) Może wspólna obserwacja?:)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetnie dopasowane trafiają Ci się te ubrania! Ja nie bardzo umiem zamawiać przez internet, raz przyjdzie mi idealnie,a drugim razem nic mi nie pasuje ;D Bardzo ładnie Tobie w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczna kurteczka, na bonprix króluje burgund, też mam od nich parkę w tym kolorze jednak jest wiosenna, cieniutka bez ocieplenia. kolejna piękna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie się prezentuje, widać że jest porządnie wykonana, a i kolor zwraca uwagę ;) Ja dopiero niedawno odkryłam, że dobrze czuję się w burgundzie, bordo :) Nie tylko jeśli chodzi o kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna kurtka, świetnie na ciebie leży.

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszcze Ci tego sniegu, kurtka idealnie pasuje do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna ta kurteczka. Mi niestety taki kolor nie pasuje. Zazdroszcze sniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kurtka😍 w bonprixie zamawialam raptem 2 razy. Chyba jednak warto czesciej 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Parka wygląda bardzo ładnie, i co na plus to, że nie wygląda jak te wszystkie parki. Twoja wyróżnia się nie tylko kolorem ale i materiałem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna ta kurtka, wygląda na bardzo ciepłą. Lubię BonPrix właśnie za odzież wierzchnią, mają całkiem dobry wybór w różnych fasonach i rozmiarach przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna! Sama bym taką kupila ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana w tej stylizacjii wyglądasz świetnie! Nic dziwnego że kurtecvzka cieszy bo jest śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjna kurtka, a ten kolor jest naprawdę prześwietny. Super wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie Ci w takim kolorze!:)

    Zapraszam na nowy post o ... Muminkach! :-)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa stylizacja, głęboki burgund, czerń i biel...

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, szukam właśnie kurtki w takim kolorze :) Ewentualnie mógłby być jeszcze pudrowy róż. Bardzo Ci w niej ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście kurtka jest bardzo ciekawa, chociaż jak dla mnie zbyt sportowa i osobiście bym jej nie wybrała. Ale Tobie ślicznie, jak zwykle (to już się robi nudne ;)) i na pewno posłuży Ci długo, bo jej fason jest bardzo ponadczasowy. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna ta kurteczka 240zł :) No i ten komin ma cudowne kolorki :) Wspomnę o pięknych zdjęciach, dobry fotograf :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zwykle świetne zdjęcia. Kurteczka bardzo ładna , jednak tym razem bardziej komin mi się bardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowicie podoba mi się ostatnio ten kolor choć stawiam na eleganckie płaszcze.

    OdpowiedzUsuń
  31. O jacie! Pasuje Ci ten kolorek💗 musimy coś w tym kolorze poszukać

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurtka super, ślicznie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty