Isana, Ciepło serca, Żele pod prysznic Sweet Feelings i Lovely Winter

Żele Isany często goszczą w mojej łazience. Korzystamy zarówno z damskich jak i męskich kategorii. Zdecydowanie zachęcają niską cena, ale przede wszystkim ładnymi limitowanymi opakowaniami, ale także i kuszącymi zapachami. Będąc na ostatnich zakupach do mojego koszyka wpadły dwa nowe na półce zapachy, bo trzeci jakoś mi nie podpasywał z opakowania. Ale jak to bywa, jest to mylące.
Wszystkie te serduszka, gwiazdeczki, iście miłosne, świąteczne bardzo przekonują mnie właśnie o tej porze roku. Lubię otaczać się ładnymi rzeczami, a nawet opakowaniami i etykietami kosmetyków. Dlatego nie mogłam sobie odmówić kolejnych zapachów.

Ciepło serca, bo tak nazywa się ta linia żeli. Różnią się konsystencjami. Wiśnia jest żelowa, przeźroczysta o zabarwieniu lekko czerwonym, a wanilia kremowa. Dobrze się pienią, nie zostawiają na skórze żadnej tłustej warstwy.
Mają śliczne zapachy. Sweet Feelings Słodki i owocowy zapach wiśni i lukrecji. Przesłodki, a jednocześnie świeży, bardzo można rzec pyszny. 
Lovely Winter zapach wanilii i kwiatów tabaki. Cudowny otulający słodki zapach wanilii, idealny na zimę. Cudo. I właśnie ta wersja najbardziej mnie urzekła. Nie wiem co to ta tabaka, ale połączenie tworzą bardzo ładne.
Żele Isany stosuję od lat i doskonale sprawdzają się w roli oczyszczenia i mycia skóry. Mojej nie wysuszają, więc często goszczą w mojej łazience. Nie mam im nic do zarzucenia. Zawsze skuszą mnie pięknym opakowaniem i ciekawym zapachem. A w żelach właśnie o to chodzi o ładny zapach, dobre oczyszczenie i odświeżenie. I moje oczekiwania są spełnione.
Zapachy powalają nam się przenieść na chwilę do miejsc rozkoszy. Można się rozmarzyć, zapomnieć o złym dniu. Taka przyjemność jest warta każdego dnia. Relaks w takiej formie jest sympatyczny o każdej porze roku, nawet teraz zimą otulająca wanilia potrafi nas rozpieścić. I wszystko w niskiej cenie. Jak widać do szczęścia nie trzeba wiele.

Żele wahają się w cenie 3,99zł/300ml. Dostępne w Rossmann

Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze żadnego z żeli pod prysznic Isana :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raz miałam tylko z Isany żel, ale fajnie pachną i mają dobra cene

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wiśnia-lukrecja miałam i bardzo mi się podobał. Mnie ten zapach przypominał grzane wino :)
    Jeśli chodzi o ten drugi to wąchałam go, ale jakoś mi się nie spodobał i go nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie winter w opakowaniu nie zachęca, a jest boski pod prysznicem

      Usuń
  4. piękne, ciepłe zdjęcia, zamierzam kupić sobie kilka żeli isana, są tanie i na pewno warto je poznać z uwagi na zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Za taką cenę biorę w ciemno już czuje te piękne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. opakowania są niezwykle - przyciągają oko. Chetnie wyprobuję zapach Winter!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę marna ze mnie blogerka, bo jeszcze tych żeli nie używałam :P aczkolwiek... mam w planach! To trochę dlatego, że ciągle dostaję jakieś żele i nawet nie nie mam kiedy sama sobie ich kupić ::P

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te żele, ale tych zapachów jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię zapach żelu pod prysznic Lovely Winter.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie pachną te żele! Ostatnio będąc w rossmanie dokładnie te dwa sobie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię żele Isany. Zawsze mają ciekawe edycje limitowane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie bardzo ładne opakowania mają te żele, jak większość limitowanych edycji Isany :) Ja ich nie miałam, ale czasem kupuję żele lub mydła w płynie tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam tych żeli, ostatnio trochę odwróciłam się od Isany :P na rzecz innych marek, ale lubię jej żele ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam ostatnio te żele w rossmanie :) zakochałam sie przy niektorych zapachach !

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te żele, mają śliczne zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię zarówno zwykłe jak i limitowane seria Isany :D

    OdpowiedzUsuń
  17. wachałam je w sklepie ale nie moje zapachy

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne mają opakowania :) Przypominają i trochę żele Balea :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widzialam ich jeszcze, ale maja piekna szate graficzna

    OdpowiedzUsuń
  20. mam wersję Sweet Feeling, uwielbiam ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie miałam żeli tej firmy ale wszędzie czytam same pozytywne opinie - chyb czas się skusić i wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię ich żele ;) Tak pięknie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja mama ich używa, ja niestety nie mogę, ale zapach mają obłędny! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Często sięgam po żele z isany. Mają dużo zapachów i są bardzo tanie :) Na jeden żel od nich mam uczulenie, ale reszta dobrze mi się sprawuję:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie przepadam za żelami Isana :(

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne opakowania *.*
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie tych żeli nie było. Zapach wanilii nie jest dla mnie więc z tej wersji bym zrezygnowała robiąc zakupy

    OdpowiedzUsuń
  28. Żele Isana nie są moimi ulubionymi, ale zapachy mają obłędne to fakt. Na tę zimową edycję mam wyjątkowo ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam żele pod prysznic z Isany. Aktualnie je stosuję i pachną naprawdę obłędnie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Opakowania mają cudne, aż chce się je mieć :) kiedy będę w rosku będą w moim koszyku, super mają cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. U W I E L B I A M T A K I E Z A P A S Z K I ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  32. Szukałam tych żeli u mnie w Rossmannie ale nie znalazłam niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli kosmetyki mają piekny zapach to biore w ciemno! Dla mnie jest to bardzo wazne ❤

    OdpowiedzUsuń
  34. Pachną pewnie przepięknie, i opakowanie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam żele tej firmy, piękne zapachy w niskiej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie żele w szczególności tej firmy, zawsze jak idę na zakupy to jakiś ląduje w koszyku.

    OdpowiedzUsuń
  37. ale piękne opakowania ! rzadko kupuje żele z Isany

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubiłam produkty Isana, niestety nie mam do nich dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię te żele i zawsze skusze się na jakiś sezonowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty