Bioderma, Atoderm, Huile de Douche, Nawilżający olejek do kąpieli i pod prysznic

Bioderma do tej pory wiodła u mnie prym w płynie micelarnym. Zapewne większość z Was zna bestseller firmy. Akurat miałam okazję poznać różową jak i niebieską wersję tutaj opinie. Obie doskonale działają i się sprawdzają. Nie mają sobie równych. Ale przyszła pora na poznanie czegoś innego do mycia ciała w formie olejku.
Olejek do kąpieli dostajemy w przeźroczystym opakowaniu z pompką. Uwielbiam takie wersje, a w opcji olejku szczególnie pompka sprawdza się jak i przeźroczyste opakowanie.
Konsystencja olejku jest żółtawa, tłusta, ale nie tak mocno i „chamsko” oblepiająca. To bardziej wersja przyjemnego o lekkiej formie olejku, nie pamiętam, żebym znała taki fajny olejek. Jest niby tej lekko tłustej formie, ale nie tak lepkiej i kleistej, bez żadnej tłustej warstwy na skórze. Po nałożeniu na wilgotną skórę lekko się pieni, staje się kremowy. Zmienia swoją konsystencję.

Zapach przyjemny, subtelny, lekki. Z niczym mi się nie kojarzy. Neutralny.
Olejek do kąpieli i pod prysznic to wersja olejku do ciała, która zadba o naszą skórę pielęgnując ją podczas kąpieli. Bardzo dobrze nawilża skórę, odżywia ją, ale nie zapomina o najważniejszym czyli też o oczyszczeniu. Lubię dać skórze takie nawilżenie, które powoduje, iż nie martwię się o wysuszenie, a o tej porze roku nie trudno oto. Twarda woda, suche powietrze potrafi doszczętnie wysuszyć moją skórę. Dlatego cenię sobie tego typu kosmetyki.

Dzięki olejkowi pod prysznic skóra nie wymaga dodatkowego nawilżenia, więc jest to ułatwienie dla osób, które nie lubią lub nie mają czasu na stosowanie balsamu do ciała po kąpieli. Skóra jest miękka, gładka, przyjemna w dotyku, a przede wszystkim nawilżona.

Olejek chroni skórę, dba o nią w sposób szczególny. Przynosi ogromna ulgę suchej skórze, która aż woła o pomoc. Jeśli macie taką która piecze, boli, swędzi, jest ogromnie sucha, on załagodzi te problemy i przywróci do normalnego stanu skóry.
Olejek można stosować od 1 dnia życia, jest dedykowany skórze suchej, bardzo suchej, a nawet wrażliwej i atopowej. Nie podrażnia skóry, ani nie uczula.
Wydajność średnia.
Olejek ma wiele zalet, a jedną z nich jest nietypowa dla olejków konsystencja, która po kąpieli nie zostawia tłustej warstwy i to powoduje, że jego stosowanie jest przyjemniejsze.

Kolejną zaletą jest możliwość zastosowania olejku ATODERM HUILE DE DOUCHE zarówno pod prysznicem jak i do kąpieli w wannie, wystarczy dodać olejek do wody. Fajna opcja, ponieważ nawilżamy ciało myjąc je olejkiem oraz dodatkowo zmiękczamy skórę dodając olejku do wody. Fajna opcja, która sprawia jeszcze lepsze działanie.

Olejek do koszt ok.35zł/200ml bioderma.pl
Dostępny jest również w pojemności 1litr/ok.60zł

Komentarze

  1. Lubię takie olejki do mycia które nie zostawiają tłustego filmu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie mam balsam z Biodermy, fajnie nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bioderma to fajna firma. Jestem ciekawa tych produktów jak by się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bioderma to świetna marka, lubię różnego rodzaju olejki, więc chętnie bym go poznała :) Nawilżona skóra zimą to mój cel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że ma opakowanie z pompką, bo pewnie wszystko by się ślizgało :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny i ciekawy produkt, ale cena średnio kusi do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie olejki, chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że olejek jest wart uwagi :) Lubię takie kosmetyki myjące, które nie tylko oczyszczają, ale też pielęgnują skórę. Myślę, że polubiłabym ten olejek z Biodermy bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Biodermę, ale chyba z innej serii - różowe opakowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, ze nie zostawia tłustej warstwy - właśnie przez nią nie sięgam po olejki. Na ten bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam produkty z Biodermy i bardzo często ponie sięgam ;) jeszcze nie było produktu który by mi się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię olejki , jestem ciekawa jak sprawdziłby się ten :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, ze mozna go uzywac od pierwszego dnia. Zdecydowanie musze sie za nim rozejrzeć zarowno dla siebie jak i dla corci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak dużo się mówi o kosmetykach tej marki, a ja jeszcze nic nie miałam.. ups!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam to tym produkcie. Ale musi być ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest na mojej liście więc myślę,że po zakończonych zapasach innych olejków skuszę się w pierwszej kolejności na Biodermę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem ciekawy ten olejek, wielki plus za opakowanie z pompką, i za to że nie pozostawia tłustej warstwy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno nie miałam nic z Biodermy. Jestem bardzo ciekawa tego olejku i chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam jeszcze niczego z tej firmy :)

    Zapraszam na nowy post o ... Muminkach! :-)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądają zachęcająco:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bioderma cieszy się ogólnie bardzo dobra opinią, więc nie dziwi mnie kolejna pozytywna. Sama miałam jedynie mini płyn micelarny, który świetnie się u mnie sprawdzał, więc ten produkt też chętnie bym poużywała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam olejki pod prysznic i do kąpieli dlatego z przyjemnością sprawię sobie ten olejek. Słyszałam, że Bioderma ma dobre kosmetyki - jednak nie miałam jeszcze nic od nich. Czas i pora to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  23. mam suchą skórę więc takie olejki są u mnie bardzo pożądane. lubię markę bioderma, płyn micelarny miałam na razie tylko w wersji różowej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Większość zwykłych żeli właśnie wysusza naszą skórę, a w zimie narażona jest dodatkowo na mrozy i wiatry, dlatego odpowiednie nawilżenie jest szczególnie ważne :) Ten olejek wygląda bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam tę markę bardzo dobrze. Obecnie używam kremu do twarzy Hydrabio creme. Rzeczywiście pięknie nawilża. Stosuję go na noc, na serum. Rano budzę się piękna i rozświetlona. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam, ale myślę że z chęcią bym go używała, mam wannę i z chęcią bym robiła kąpiel z tym olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Od jakiegoś czasu olejki rządzą w mojej łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znam ale po twojej recenzji czuje sie zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię markę Bioderma, od czasu do czasu używał ich produktów, w szczególności zimą jak moja skóra jest bardziej wysuszona.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam jeszcze niczego tej marki ale chętnie bym spróbowała ponieważ uwielbiam olejki pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  31. O kosmetykach tej marki słyszymy po raz kolejny i musimy przyznać, że poważnie sięzastanawiamy nad ich zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam nic z tej marki, ale olejkom mówię tak :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oooo, coś dla mnie, mam bardzo suchą skórę i zwykle żele wysuszają ją jeszcze bardziej :(

    OdpowiedzUsuń
  34. Zainteresowałaś mnie tym olejkiem ;) Lubie długie kąpiele więc taki produtk na pewno by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty