Farmona, Herbal Care, Peeling solankowy do ciała

Peelingi to najlepsza metoda oczyszczania i wygładzenia skóry. Dlatego często goszczą w mojej łazience. Uwielbiam je, bo wiele wnoszą w pielęgnacji naszej skóry. Farmona jak zwykle w tej kategorii nie zawodzi, poznajcie nowa wersję peelingu solankowego do ciała o ładnym zapachu lawendy z dodatkiem mleczka waniliowego.
Peeling dostajemy w plastikowym słoiczku, który zawiera 220g peelingu z drobinkami soli i lawendy. Mocno ściera, zdziera martwy naskórek, skóra momentami jest czerwona, mimo to nie podrażnia skóry, ani nie uczula. Tylko trzeba pamiętać o tym, aby nie natknąć się na skaleczenie. Sól i podrażniona skóra to nie ciekawy duet. Po masażu zostawia na skórze lekko tłustą warstwę, która nie wymaga dodatkowego nawilżenia ciała. Peeling jest koloru fioletowego, lekko się pieni podczas stosowania. Co ciekawe jego kolor konsystencji był taki brudnawy na początku przed otwarciem, ściągnięciem folii, dopiero z czasem stał się pięknie fioletowy jak lawenda.
Pachnie oczywiście w przewadze lawendą.

Peeling solankowy to mocny zdzierak, który w szybki sposób złuszczy martwy naskórek, poprawi wygląd naszej skóry. Przywróci jej cudowną gładkość, elastyczność i miękkość. Skóra w żaden sposób nie jest podrażniona, ani uszkodzona. Dodatkowo zyskujemy świetne nawilżenie. Uwielbiam takie peelingi, po których widać szybkie efekty. Lubię rożne rodzaje ścierania, w zależności od potrzeby każdy rodzaj jest dobry. I tak samo jest tutaj. Pełne zadowolenie z otrzymanego efektu. Nic mi tak nie poprawia humoru jak wspaniale gładka i miękka skóra.
Peeling zawiera same ciekawe składniki aktywne tj. kryształki soli, olejek lawendowy, mleczko waniliowe i olejek winogronowy. Wszystkie te składniki idealne wpływają na skórę dbają o jej odpowiednią pielęgnację. Zachowanie na dłużej nawilżenia, wygładzenia i elastyczności skóry, a także zapewnienie komfortu zapachu podczas masażu.

Koszt solankowego peelingu to ok.13zł/220ml w sklep.farmona.pl

Komentarze

  1. Ostatnio coraz częściej sięgam po peelingi - jeśli chodzi o markę- to miałam jeden peeling od nich - o zapachu migdałowym i nie podobał mi się ten aromat, ale ścierał cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda nie z tej firmy ale miałam kiedyś tego typu Peeling i byłam z niego naprawdę zdrowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda ciekawie, choć nie przepadam za peelingami z solą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Peelingu nie miałam, ale zapach lawendy lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam tego produktu, ale uwielbiam lawendę, więc się bedę musiała za nim rozejrzeć !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam mocne zdzieraki, więc myślę że byśmy się polubili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ale z opisu brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę peelingi cukrowe, ale już sama lawenda do mnie przemawia w tym solankowym :) Skoro jest mocnym zdzierakiem to tym bardziej chciałabym go przetestować na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam do czynienia z marką FARMONA chyba z pudełeczka beGLOSSY <3. Byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam peelingi, szczególnie cukrowe, ale solne również mogą być, jestem ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubie wlasnie mocne zdzieraki

    OdpowiedzUsuń
  12. właśnie planuję kupić jakiś peeling do ciała, ten zapowiada się interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam produkty od Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Peelingi uwielbiam , lawendę jestem w stanie znieść pod warunkiem, że jej zapach nie jest przesadzony.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię kosmetyków z zapachem lawendy, przypominaja mi odświeżacze do szafy

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też uwielbiam mieć gładką skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam peelingi! Tego jeszcze nie mialam okazji testowac ale zapisuję to na swoją listę ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam mocne zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam peelingi i takim chętnie bym się pomiziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno nie robiłam peelingu całego ciała, trzeba trochę zregenerować skórę przed Sylwestrem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ostatnio coś bardzo podobnego i właśnie niedawno skończyłam, a sprawdzał mi się genialnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja lubię takie peelingi ;) Ale szkoda, że tego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przemawia do mnie, wolę inne peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapach lawendy uwielbiam, wiec z checia bym go przetestowala. Tym bardziej, ze zadnego solankowego nigdy nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam peeling od nich i byłam zachwycona ! Kocham peelingi i ta marka bardzo mi służy :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja niestety nie jestem zwolenniczką peelingów solnych - zdecydowanie wolę te cukrowe :D

    OdpowiedzUsuń
  27. niesttey lawenda to zdecydowanie nie mój zapach, jedneak sam produkt wygląda bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  28. Lawenda to świetny zapach! Ułatwia on zasypianie, dlatego stosuję go w sypialni, gdzie stoi łóżeczko młodszego dziecka. Po użyciu tego kosmetyku z pewnością nie miałabym problemów z zaśnięcie, które niestety ostatnio miewam z przemęczenia. Pozdrawiam! Życzę udanego Sylwestra oraz szczęśliwego i owocnego nowego roku 2018!^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham peelingi, z tym jeszcze się nie spotkała, jednak nic straconego- na pewno wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja robię sobie domowe peelingi z kawy i oliwki. Tak jak i Ty uwielbiam to uczucie miękkiej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojejciu! Musi super pachnieć! Ze względu, że my kochamy lawendę musimy ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  32. Czuję się zachęcona, żeby kupić ten peeling i wypróbować go na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam o tej firmie i nie lubię peelingów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty