Apis Cosmetics, Pielęgnacyjne kremy i mydła w płynie do rak Magic Touch i Raspberry Kiss

Dłonie cały rok wymagają odpowiedniej pielęgnacji, ale to najbardziej w okresie jesienno-zimowym doskwiera im największy problem. Same kremy nie wystarczą warto też kupować odpowiednie mydła w płynie, które nie wysuszą skóry.
Apis Cosmetics wprowadziło jakiś czas temu do swojej oferty ciekawe serie Magic Touch i Raspberry Kiss, które zajmują się dłońmi.
Serie wyróżniają higieniczne i funkcjonalne opakowania z pompka, idealne dla całej rodziny.
Przyjemna kremowa konsystencja kremów do rąk, szybko się wchłania i nie zostawia na skórze tłustego, lepkiego filmu, a mat. 
 Mydła natomiast wyróżnia delikatnie kremowa i dobrze pieniąca się konsystencja.
To co je najbardziej łączy to cudowny zapach. Każdy oczywiście na swój sposób jest inny.
Magic Touch to cudowna luksusowa kompozycja zapachowa łącząca wytworność perfum. Nieziemski bogaty zapach, który otula, inspiruje i oczarowuje.
Raspberry Kiss to fantastyczna słodko-owocowa nuta malin, z dodatkiem czegoś co wprawia w zachwyt. Nie jest to typowy zapach malin, bardziej taki wytworny jak na maliny.
Zapachy są tak zaskakująco długotrwałe i intensywne, że zachwycą wiele z Was.
Pielęgnacyjne mydła w płynie do dłoni zarówno Magic Touch jak i Raspberry Kiss doskonale oczyszczają skórę z zanieczyszczeń jak i brzydkiego zapachu. Zostawiają na nich perfumowany zapach, który jest długotrwały i zapewnia nas o luksusie.
Skóra jest przyjemnie miękka, gładka, czysta, odświeżona i bajecznie pachnie. Nie czuję wysuszenia, a to również jest ważne.
Natomiast pielęgnacyjne kremy do rąk z obu wersjach sprawiają, że skóra odzyskuje nawilżenie i elastyczność. Dłonie są jedwabiście gładkie, miękkie w dotyku. Przynosi ukojenie suchej skórze.
W codziennych obowiązkach, warto pomyśleć o ochronie przed czynnikami zewnętrznymi jak i detergentami. Przecież to one są naszą wizytówką. Pranie, sprzątanie, mróz, zimno już im nie straszne.
W największy zachwyt wprawiła mnie seria Magic Touch cudownie pachnie tak ekskluzywnie, czarująco, wręcz zmysłowo. Rasbperry Kiss również nie odbiega od tych przyjemności zapachowych. Mimo to zapach jest zupełnie inny, uwodzicielski. Uwielbiam czuć ten luksus i ten zapach. To trzeba poczuć! Zachwyt oczywiście nie kończy się na zapachach, choć przyznam się omotały mnie totalnie. Cieszę się, że spełniają także moje oczekiwania względem konsystencji jak i nawilżenia.

Mydła i kremy dostępne są w apis-sklep.com.pl-magic-touch i apis-sklep.com.pl-raspberry-kiss tam też można poznać ceny.

Komentarze

  1. Nie znam tych produktów, ale ze względu na zapach wybrałabym Raspberry Kiss :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie serie mnie zaciekawiły, ale na pierwszy rzut wybrałabym Magic Touch :) Moje dłonie aktualnie mega pożądają wszelkie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmią super, zimą moje dłonie wołają o litość, więc z chęcią wypróbuję coś mega pielęgnującego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym je poznać, super, że do zapachu mydła można dobrać krem do dłoni z tej samej linii

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladają bardzo dobrze, własnie ostatnio trafiłam na tę firmę i byłam bardzo ciekawa kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale muszą pięknie pachnieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już same opakowania przykuły mój wzrok a skoro jeszcze pięknie pachną to już w ogóle mam mega ochotę poznać zarówno krem jak i mydło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty tej marki, więc chętnie wypróbowałabym te nowości. Bardziej ciekawi mnie zapach Raspberry Kiss, chociaż nie wiem czy nie byłby dla mnie za słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym poznać zapach i działanie wersji Raspberry Kiss :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle piękne zdjęcia :) nie znam tych produktów, ale mają pompki, więc już je lubię!

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiekne zdjecia! ciekawe jak dzialaja *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie wspaniale się prezentują.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Firme znam i lubie. Pracowalam na niej uczac sie do zawodu. Te produkty maja przepiekna szate graficzna i tym mnie przekonaly :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo nie znam tych produktów! U mnie dbanie o dłonie to podstawa, muszę je sobie zapisać i spróbować ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają zachęcająco. Z przyjennością wypróbuję obie wersje - malin w komsetykach zazwyczaj nie lubię, jednak skusiłaś mnie ich opisem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością wyprobuje cala serie

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyki które ladnie pachna mają u mnie duży plus i od razu zyskują przy pierwszym poznaniu! Dłonie to nasza wizytówka, a zima sa szczegolnie narazone na czynniki zewnetrzne. Musze sprasdzic te kremy, może pomogą mi przetrwać mroźne dni!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile ja nowych produktów odkrywam dzięki twojemu blogowi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ pięknie muszą pachnieć! Chętnie wypróbuję, tylko nie wiem na który się zdecydować! Pozdrawiam! Życzę udanego Sylwestra oraz szczęśliwego i owocnego nowego roku 2018!^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tych produktów, ale szata graficzna jest naprawdę miła dla oka :) Żal nie kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Wersja Raspberry Kiss spodobałaby mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe produkty, do tej pory nie miałam okazji ich wypróbować, myślę że skusiła bym się na Malinową serię.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja z tej firmy mam tonik do twarzy i go uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana nie wiem jak Ty wynajdujesz te wszystkie cudowności ! Szata graficzna mnie oczarowała. Bardzo chciałabym je mieć w mojej kolejkjii :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam dwa produkty tej marki i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  26. nie wiedziąłam, że mają takie świetne opakowania swoich produktów ;) Kuszące ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam już swój ulubiony krem do rąk, ale w mydłach bardzo lubię eksperymentować, więc mam nadzieję, że niebawem poznam się i z tymi mydełkami :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj tak o dłonie trzeba dbać :) My mamy już trzy kremy na każdy miesiąc zimy :D Te widzimy, że mają ciekawą konsystencje ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy wcześniej nie znałam tej marki kosmetyków. Lubię u Ciebie to, że własnie takowe mogę poznać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyznam, że zaskoczyłaś mnie tymi kosmetykami. Nie spotkałam się z nimi wcześniej. Mydła chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo bardzo ładne opakowania. Urzekły mnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty