Farmona, Herbal Care, Maseczki do twarzy

Gdy zbliża się wielki dzień, lub chcemy aby nasza skóra dobrze wyglądała każdego dnia warto stosować maseczki. Moimi ulubionymi są oczywiście oczyszczające, ale nie zapominam o tych upiększających. W ofercie Farmony możemy dostać takowe maski z serii Herbal Care, które spełnią potrzeby nawet wymagających kobiet. Są podstawą pielęgnacji każdej skóry, więc warto o nich pamiętać.

Oczyszczająca maseczka do twarzy, Zielona glinka z olejkiem chia
Zielonka gęsta maseczka z cząsteczkami. Przyjemnie pachnie.
Maseczka doskonale oczyszcza skórę, odświeża ją. Dodatkowo wygładza, fajnie nawilża.
Mogę się nią poratować w gorszej sytuacji szczególnie jak coś spowoduje wysyp niedoskonałości, dogłębnie oczyści skórę, która uspokoi się i ustabilizuje.

Maseczka rozświetlająca Miód Manuka
Maska posiada przyjemną konsystencję, w złotym kolorze, którą przyjemnie się nosi. Formuła jest miodowa. Lekko lepka, ale dobrze się rozprowadza.
Maseczka nadaje się do skóry zmęczonej, pozbawionej blasku i zdrowego wyglądu. Przywraca skórze energię, redukuje zmęczenie, fajnie wygładza i doskonale nawilża. Zawartość składników aktywnych doskonale wpływa na pielęgnację naszej skóry. Miód manuka wspomaga regenerację naskórka.

Maska nawilżająca Algi Błękitne
Maska o żelowej konsystencji z lagami błękitnymi i woda termalną. Cudnie pachnie.
Doskonale nawilża skórę suchą, odwodnioną. Przynosi ulgę, przyjemną miękkość na skórze i gładkość.

Przeciwzmarszczkowa krio- maska. Irys Syberyjski z komórkami macierzystymi.
Kremowa maska o przyjemnym zapachu i efekcie formuły topniejącej.
Maska idealna do skóry z oznakami starzenia. Działa przeciwzmarszczkowo, pobudza procesy regeneracji skóry.
Nawilża, wygładza, poprawia koloryt skóry. Skóra staje się elastyczna i bardzo przyjemna w dotyku.

Detoksykująca maseczka do twarzy. Czarny ryż z węglem ubame.
Czarna maska z drobinkami peelingującymi.
Cudownie odświeża skórę, przede wszystkim oczyszcza ją, detoksuje. Skóra jest miękka, gładka, i promienna. Widać, ze bardziej nabrała blasku i zdrowego wyglądu. Lekko nawilża.

Maseczki to świetny wybór jeśli chcemy zapewnić skórze doskonałego nawilżenia, ale także, gdy potrzebujemy odświeżenia, oczyszczenia i przyjemnych doznań. Zdecydowanie poprawiają wygląd skóry. Makijaż lepiej się prezentuje, a skóra dłużej zachowuje młody wygląd.

Maseczki można dostać w sklep.farmona.pl
w cenie 2,50-3zł/opak.

Komentarze

  1. Z tej marki mam tylko masło do ciała i bardzo sobie go chwalę. A maseczki wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnej z tych maseczek, ale chętnie wypróbowałabym tej z czarnym ryżem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama uwielbiam wszelkie oczyszczające maseczki więc szczególnie ostatnia i pierwsza mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych maseczek nie miałąm jeszcze żadnej ale wydają mi się bardzo interesujace

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu jakieś fajne maseczki pokazujesz. Chyba się skuszę na te z miodem manuka. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Od Nich akurat żadnej maseczki jeszcze nie miałam, ale najchętniej wypróbowałabym tą z miodem manuka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy każdej maseczce stwierdzałam "muszę ją wypróbować" :) Tak też uczynię :D Najbardziej interesuje mnie ta czarna, a zaraz po niej z miodem manuka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miód manuka i czarny ryż brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią wypróbuję ostatnią maseczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że jest duże prawdopodobieństwo, że te produkty będą należały do kategorii "tanie i dobre". Chętnie je przetestuję, szczególnie tę z glinką, gdyż moimi ulubionymi maseczkami do tej pory są te z Ziaji, z glinkami, więc może i te trafią do ulubieńców :). Nigdy wcześniej ich nie widziałam, dziękuję za info o nich!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię maseczki na twarz. Tych nie miałam jeszcze okazji poznać osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej zaciekawiła mnie maseczka rozświetlająca :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też najbardziej lubię maseczki oczyszczające, ale mam też sporo chociażby nawilżających :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maseczek z Farmony nie miałam, ale ostatnio sporo używam i kończą mi się zapasy ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe maseczki, nie używałam ich. Maski z czarnym ryżem i irysem syberyjskim najbardziej mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej zainteresowała mnie maska" Irys Syberyjski "😊

    OdpowiedzUsuń
  17. ta maseczka z miodem manuka najbardziej mnie zachęciła.

    OdpowiedzUsuń
  18. Maseczki wydaja byc sie ciekawe. Przed wielkim dniem balabym się ich uzywac. Pamietam jak przed slubem, balam sie twarz nawet umyc, zeby nic nie wyskoczylo i jak na zlosc pojawila się mi wysypka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Używam maseczek do twarzy, przetestuję którąś napewno:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam masek do twarzy z tej firmy ale przyznaje że wyglądają całkiem ciekawie i są w przystępnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czarne maseczki to moje ulubione, najlepiej działają na moją skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam maseczki nawilżające po których moja skóra jest ukojona. Tych nie miałam okazji poznać

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki! Robie je dość często, ale tych jeszcze nie testowałem! Na pewno je kupię ❤

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że jest tyle różnych rodzajów, bo każda z nas moze znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię maseczki w takiej formie, alg mnie szczególnie interesują

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam je jakiś czas temu i bardzo dobrze się u mnie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam okazji ich jeszcze wypróbować ale ten Irys i Algi kuszą mnie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  28. nie testowalam masek z tej firmy. jestem ciekawa tej z zielonej glinki, chociaz ostatnie glinki, ktore testowalam mocno mnie uczuliły.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi moje zasoby maseczek się skończyły więc muszę pomyśleć o nowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najchętniej wypróbowałabym miód manuka - podoba mi się konsystencja oraz efekty, jakie przynosi :) przydałoby mi się trochę energii :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam bardzo dużo prouktów od Herbal Care, chciałabym te maski :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej uwielbiam maseczki ^^ ale tych jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty