Ulubieńcy grudnia 2017

Witajcie w ostatnim dniu roku. Na dziś przygotowałam ulubieńców grudnia. Denko pojawi się nieco później zapewne w nowym roku. Grudzień minął zdecydowanie za szybko, chyba jeszcze szybciej niż pozostałe miesiące. Mimo to znalazło się kilka kosmetyków, które bardzo polubiłam i chciałam zostawić jakiś ślad po nich. Kosmetyki lubię od dawna, nie które używam zdecydowanie dłużej niż tylko w tym miesiącu. Wybór to tylko kwestia danego miesiąca.
1. Neuronica, Odmładzająco-odbudowujące serum do twarzy, szyi i dekoltu.
Doskonale serum, trochę może nie których zdziwić płynna konsystencja, ale jedna pompka wystarcza, aby użyć i odczuć różnicę. Lubię efekt po nim skóra jest mega gładka, miękka, taka jak wypolerowana, uwielbiam to. Idealny pod krem, makijaż. Przyjemnie pachnie, szybko się wchłania. Nie mam zastrzeżeń.

2. Isana, Lovely Winter. Jak grudzień i zima to nie mogło zabraknąć zimowej wersji żelu. Pachnie obłędnie za to go tak lubię. Mieszanka wanilii i kwiatów tabaki. Ma śliczne opakowanie i nie podrażnia mojej skóry. Tani a dobry.

3. Bioderma, Olejek pod prysznic. Skóra zimą potrzebuje doskonałej dawki nawilżenia, a to jest właśnie ten produkt, który ratuje sytuację. Zdecydowanie nawilża skórę, odżywia ją i utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia. Podczas kąpieli taka forma jest na prawdę skuteczna i bardzo przyjemna. Skóra jest miękka, gładka i cudownie nawilżona. Osoby, które borykają się z problemem suchości skóry powinny się nim zainteresować.

4. Orphica, Konturówka Egde Eye, Idealna czarna kredka do oczu. Kolor czarny, nie blaknie, nie jest szary. Długotrwała, nie rozmazuje się, a na dodatek wysusza, c o jest wspaniałym ulepszeniem.
W razie zainteresowania rabat -15% o treści zakreconyswiatwery na zakupy wszystkich produktów ze stron orphica.pl - kod jest ważny do końca 2017 roku.

5. Delia, Woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu. Skuteczne oczyszczenie, bez podrażnień. Bez zapachowa woda radzi sobie z oczyszczeniem, odświeżeniem skóry. Zaskoczyła mnie.

6. Farmona, Jantar, Duo-maska z wyciągiem z bursztynu. Bardzo fajna maska, którą można stosować na dwa sposoby, ale jakby nie użył przynosi oczekiwane efekty. Włosy są w lepszej kondycji. Włosy są cudownie miękkie, gładkie, ujarzmione.

7. Barnangen, All over rescue body balm, Balsam do ciała. Cudowny gęsty, jak masło balsam do ciała, o obłędnym zapachu i cudownej mocny nawilżania. O nim napiszę więcej.

Tak wygląda moja wspaniała, możliwe, że szczęśliwa 7.
A Wam życzę Wspaniałej Sylwestrowej zabawy i Szczęśliwego Nowego 2018 Roku!
Do siego Roku!

Komentarze

  1. bardzo lubi micel Delii i maskę Jantar :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo polubiłam micelek z Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę wypróbować jakiegoś żelu pod prysznic z Isany. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie bardzo maska z wyciągiem z bursztynu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam firmę Isana, bardzo fajne produkuje produkty

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię żele Isany :)
    Wszystkiego najwspanialszego w 2018 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie nie znam zadnego produktu, ale musze to zmienic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawi ulubieńcy, ale Isanę to ja omijam z daleka. Bardzo mnie kiedyś uczuliła. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne i nieznane mi wczesniej produkty! Na pewno ktorys trafi w mojw rece :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bioderma u mnie zima jak najbardziej jest obecna, ogolnie bardzo lubie olejki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jantar też bardzo lubię :) szczególnie odżywkę do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne podsumowanie!!!


    ~~~~~~>>Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku<<~~~~~~
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisalam Twoich ulubiencow na liscie do przetestowania:).
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę sobie kupić taki właśnie olejek pod prysznic z Biodermy bo moja skóra aż błaga o dodatkowe nawilżenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam produkty marki Orphicy!!! <3 Kredka tej marki jest niezastąpiona :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajni ulubieńcy, ale jeszcze nie miałam żadnego z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skusiłam się na mydło z tej serii Lovely Winter Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. niestety nie znam nic z Twoich ulubieńców:( do siego!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten olejek z Biodermy ciekawi mnie najbardziej, bo marka jest super :) Jednak nigdy nie miałam ich produktu do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie u mnie króluje Jantar, sprawdził się w tym roku znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten olejek z Biodermy mnie kusi. Balsam Barnangen znam, przyjemny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta seria od Delii to mi się bardzo marzy ! Kochana Moja życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię kosmetyki Delii. Ostatnio miałam sztyft do ust i byłam mega zadowolona. Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku!^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam większość z tych produktów i zgodzę się, że idealnie pasują na ulubieńców ☺

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie w ulubieńcach znalazło się mleczko delii...

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam niektórych kosmetyków, dlatego też chętnie sięgnę po ten zimowy żel. Chodź za oknem bardziej wiosna, choć przez chwilę chciałabym poczuć zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z Twoich ulubieńców znam tylko ten balsam i... Ja również się z nim polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie posty na temat ulubieńców. Ja też mam swoich <3. I też tak własnie z każdego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  30. Maska z Farmony chyba najbardziej wpadła nam w oko :) Słyszałyśmy o niej wiele i stwierdzamy, że na pewno zakupimy !

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten krem do ciała z Barnangen mnie również bardzo przypadł do gustu. Też jestem zdania, że świetnie działa i pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne zdjęcia, jestem zakochana w tym masełku Barnangen a teraz w ich rewelacyjnym żelu pod prysznic z shiny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też lubię wode micelarną z Delii, ogólnie wszytskie ich produkty są super ;) Reszty kosmetyków nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Produkty Isana są zawsze u mnie w zapasie , uwielbiam złaszcza zapach żeli pod prysznic:)
    Piękne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Na Twojej liście znaleźli się też moi ulubieńcy Barnangen balsam do ciała Kosmetyki Jantar z bursztynu,

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja ostatnio kupiłam sobie ten żel z isany ale jeszcze nie testowałam :) ogólnie to sa bardzo tanie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Część kosmetyków jest mi znana. Ja też mam takie ullubione, które są ze mną już od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam produkty z Biodermy i bardzo często znajdują się one w moich ulubieńcach ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty