Delia, Linia oczyszczająca do twarzy Dermo System

Oczyszczanie twarzy, demakijaż to dla mnie podstawa, Nie ma prawidłowej pielęgnacji bez tego kroku, dlatego jest dla mnie tak ważny. Stosuję różnego rodzaju preparaty typu wody, płyny, olejki, dwufazy. W ciągu tego roku przerzuciłam się na różnorodność. Same płyny mimo, że są bardzo skuteczne okazały się za mało w mojej pielęgnacji. Każda partia twarzy wymaga innego produktu.
Delia stworzyła fajną linię DermoSystem, która zaspokoi potrzeby każdej kobiety. Już na samym początku muszę Wam wspomnieć, że bardzo mnie zaskoczyły te kosmetyki. 
 
W skład linii wchodzą:
-Woda micelarna, do twarzy i okolic oczu
 
-Płyn dwufazowy do demakijażu okolic oczu i ust
-Żel do mycia twarzy i okolic oczu
-Hipoalergiczny Płyn dwufazowy do demakijażu (bezzapachowy)
-Olejek hydrofilowy, do mycia i oczyszczania twarzy i okolic oczu
-Mgiełka tonizująca do twarzy szyi i dekoltu
-Mleczko do demakijażu twarzy i okolic oczu
Produkty usuwają brud i zanieczyszczenia i przede wszystkim doskonale radzą sobie z makijażem. Szybko go rozpuszczają, szczególnie płyny dufazowe, dzięki którym moja skóra nie doznaje podrażnień. Zaskakujące jest to jak szybko radzą sobie z makijażem. Nie ściągają skóry, nie powodują pieczenia, nie powodują mgły na oczach, ani jej nie wysuszają, wręcz nawet dwufazy zapewniają lekkie nawilżenie. A płyny przynoszą ulgę podrażnionej skórze.
Zaskakującym produktem z tego zestawu jest olejek hydrofilowy, który można stosować dwojako. Z użyciem wody (aby wytworzyć pianę) i bez na wacik. Zdecydowanie wole formę z użyciem wody, aby miła pianka rozpieściła moją twarz.

Mimo, iż niektóre produkty posiadają delikatny zapach, nie powodują podrażnień.
Skóra jest cudownie oczyszczona, świeża i przyjemna w dotyku. Lubię takie produkty, którym można zaufać. Nie podziewałam się tak doskonałych wyników.
Każdy produkt bez wątpienia jest skuteczny różni się formą konsystencji i znajdzie dla siebie swojego fana. Ja pokochałam wszystkie oprócz mleczka, bo nie jestem fanką mleczek. Mogę spróbować, jednak mój nawyk stosowania kosmetyków wraca do płynów. To one zapewniają mi właściwe oczyszczenie, które jest na tyle efektywne, aby być zadowolonym każdego dnia stosując go.
Produkty polecane są do każdego typu skóry, jest również taki do wrażliwej. 

Komentarze

  1. Skoro wszyscy tak polecają to czas wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam swojego ulubieńca wśrod nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dopiero dziś odkryłam, że Delia ma tak mnóstwo kosmetyków do demakijażu. Ja miałam od nich kilka produktów, głównie kolorówkę, z naciskiem na lakiery 😁 musiałabym się rozejrzeć za produktami do demakijażu, bo ja używałam Garniera bardzo długo, ale zmiany są przydatne, teraz z Twojego polecenia kupiłam Nivea i będę testować ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, nie wiedziałam, że Delia ma tyle kosmetyków do demakijażu Ale z drugiej strony to fajnie, bo każda z nas znajdzie coś dla siebie A ja osobiście lubię różnorodność :)

      Usuń
  4. Nie miałam okazji poznać tych produktów jednakam nadzieję, że tak się stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy zachwalają ten zestaw więc czas rozglądnąć się za tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. polubiłam ten zestaw, jedynie mleczko oddałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Też przetestowałam tę serię (i nawet mam o niej posta;)) I najbardziej przypadł mi do gustu olejek hydrofilowy:) Nie dość, że zmywa makijaż, to jeszcze taaaak świetnie koi buzię:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to bardzo intrygujący kosmetyk oczyszczający

      Usuń
  8. fantastyczny zestaw do kompleksowego oczyszczania. piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie jestem ciekawa kosmetyków z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne zdjęcia :) Z całej tej linii najbardziej kusi mnie olejek hydrofilowy, z tego co czytam na blogach zbiera szereg pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała seria zapowiada się bardzo ciekawie ale najbardziej zainteresował mnie olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny kartonik z zawartością. Ja glownie uzywalam specyfikow do wlosow, ale pora wyprobowac inne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po raz kolejny widzę pozytywne opinie o tych produktach i chyba się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z tej serii chciałabym przetestować zwłaszcza żel do mycia twarzy. Dawno nie miałam nic z Delii, a swego czasu bardzo lubiłam tą markę. Myślę, że ta seria byłaby dla mnie fajnym powrotem do ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tej serii ostatnio zrobiło się glosno! Wiele osób poleca i chyba ja też się skuszę na przetestowanie! Do tej pory ich kosmetyki bardzo mi odpowiadały więc liczę że i ta seria mnir nie zawiedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam i bardzo lubię w zasadzie caly zestaw

    OdpowiedzUsuń
  17. Z takim zestawem demakijaż twarzy wydaje się być prosty. Mamy tu wiele kosmetyków do demakijażu w różnych formach czy to olejki, mleczka czy micele, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno niektóre z tych produktów przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe te produkty, szkoda że do mnie nie dotarła ta przesyłka :) Zwrócę uwagę na te produkty przy kolejnych zakupach, na pewno coś wybiorę, możliwe że na mleczko również się nie skuszę, wolę płyny.

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie ona sprawdziła się fantastycznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam te produkty na innych blogach. Najbardziej zainteresował mnie żel do mycia twarzy i okolic oczu oraz Olejek hydrofilowy, do mycia i oczyszczania twarzy i okolic oczu. Lubię testować produkty do oczyszczania twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  23. wow this is awesome you caught my attention right away darling thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi niektóre produkty kompletnie się nie sprawdziły. Na razie nie powiem które bo jeszcze nie opublikowałam recenzji. Polubiłam mleczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz a ja za mleczkiem nie przepadam, a reszta wyśmienicie wypadła

      Usuń
  25. Super są te produkty! Masz rację pielęgnacja twarzy i odpowiedniej Oczyszczanie to podstawa :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia ^^ zachecilas mnie zeby kupić ten produkty

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bardzo lubię tą firme; ) Też mam od nich te kosmetyki i są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja właśnie uwielbiam mleczka, może go wypróbuję w najbliższym czasie. Pudełko prezentuje się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ świetne kosmetyki! Delia to stara, dobra polska marka! Czaję się na ten olejek hydrofilowy XD

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna seria, olejek najbardziej mnie ciekawi. Ogólnie lubię zmywać makijaż olejami, ale z Delii takiego cuda jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam te wszystkie kosmetyki i szalenie je lubię, najbardziej tonik.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawa seria kosmetyków, w szczególności spodobał mi się olejek hydrofilowy ciekawi mnie to dwojakie zastosowanie. Myślę że z dodatkiem wody było by moim faworytem.

    OdpowiedzUsuń
  33. sama pisałam ostatnio recenzję tych produktów. jedynie co to mleczko mi się srednio sprawdziło, bo nie lubię mleczek ! a tak to zestaw całkiem zacny , godny polecenia !

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę tej całej paki <3 Na prawdę świetne są te produkty , czytaam właśnie na innym blogu i chciałabym je przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty