Orphica, Edge Eyeliner & Arrow, Eye pencil

Czarna kredka lub konturówka to podstawa mojego makijażu. Nie wyobrażam sobie nie podkreślonych oczu. Ciężko znaleźć coś co spełni oczekiwania w trwałości. Ale tym razem udało się. Marce Orphica można w zupełności zaufać. W ofercie znajdziemy serię Creativ, linię pielęgnująco-koloryzująca, w której skład wchodzą: kredka, eyeliner i tusz. Dziś poznacie dwie pierwsze.
Edge, Eyeliner w kredce
Cenię sobie konturówki, które wykręca się/wysuwa. To najlepsza, najpraktyczniejsza forma aplikacji. Wygoda przede wszystkim.
Konturówka jest miękka, odcień faktycznie czarny, a nie szary. Dostępna jeszcze jest w brązowym kolorze. Nie podrażnia oczu podczas stosowania, jest trwała, nie rozmazuje się szybko. I całkiem dobrze zmywa się, choć potrzeba skutecznego produktu do demakijażu, najlepiej dwufazowego płynu.
Eyeliner w kredce bo tak nazywa się fachowo ten produkt umożliwia mi precyzyjne kreski. Nie rozmazuje się podczas nakładania, więc nie ma obaw przed błędem.
Dzięki niej moje spojrzenie jest głębokie i pełne wyrazistości oraz zdolne do uwodzenia:)
Małą ciekawostką jest fakt, że z drugiej strony zawiera temperówkę, która można formować kształt miękkiej kredki.

Eyeliner to koszt 59zł

Efekt obu kosmetyków mogliście widzieć w poprzednim wpisie. Dla przypomnienia jeszcze raz.
Arrow, Kredka do oczu
Również miękka kredka, która podkreśla oczy. Zawiera w sobie naturalne ekstrakty, które pielęgnują skórę wokół oczu. Kredka zawiera gąbeczkę, która wspomaga działanie roztarcia koloru do make up typu „smokey eye”.
Widoczne podkreślenie oczu, w makijażu, bez podrażnienia, z efektem intensywnego koloru w makijażu. Do wyboru jest, aż 5 odcieni.
Kredka to koszt 39zł

Najbardziej cieszy mnie fakt, że kredki są trwałe i nie rozmazują się. Mogę być spokojna, że nic złego na oku się nie dzieje. Warto mieć tak trwałe kosmetyki w swojej kosmetyczce.
Mam dla was rabat -15% o treści zakreconyswiatwery na zakupy wszystkich produktów ze stron orphica.pl - kod jest ważny do końca 2017 roku

Komentarze

  1. ja nigdy nie umiałam robić sobie kresek a zawsze ten element makijażu bardzo mi się podobał. w piątek idę na makijaż permanentny i w końcu będę je miała i to na stałe

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kredki do oczu z gąbeczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja ciągle nie nauczyłam się robić sobie kreski

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej podoba mi sie wersja do temperowania, bo z wysuwana mam czesto problem, chociaż jestem ich naprawde ciekawa i chyba zamowie :D. Piekne maja te opakowania <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Eyelinerem malujemy się rzadko :) Dlatego też poszukałybyśmy czegoś tańszego ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna ta kredka, ja używam tylko kredek, eyelinerem nie umiem namalować kreski może kiedyś się nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kredkę i bardzo lubię. Jest jedyną, która mnie nie podrażnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tylko na większe okazje, gdy gdzieś wychodzę robię mocniejszy makijaż i wtedy używam kredek :) Właściwie to znacznie częściej eyelinera, jest znacznie prostszy w obsłudze ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam korzystać z produktów ORPHICA, są naprawdę wysokiej jakości i również byłam z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kredkę i sprawdza się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trwałe kredki do oczu są pożądaniem wielu kobiet, które lubią mocno podkreślać oczy

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz głośniej o tej marce na blogach, a ja jestem coraz ciekawsza tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Często podkreślam oczy, jednak nie znalazłam do tej pory swojego "ideału" . Prezentowany przez Ciebie Eyeliner bardzo mnie kusi, jestem ciekawa czy u mnie by się sprawdził. Często zapominam o makijażu i np. przetrę oko i już kreska rozmazana..

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie prezentują się oba produkty :) U mnie w makijażu oka króluje głównie tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szukam od dawna idealnej kredki, więc zakręcę się koło niej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam tę kredkę,ale że nie używam czarnych,oddałam koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Za kredkami ogólnie nie przepadam, wolę eyelinery w pisaku, co nie umniejsza faktu, że te produkty są super (miałam odżywki do brwi i rzęs ) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś używałam kredki do oczu i podobno było mi ładnie w takim makijażu oczu. Obecnie wybieram cienie do powiek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oba produkty podobają mi się już z samego wyglądu :) Wyczarowałaś z nich naprawdę fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię, gdy w makijażu oku widoczna jest czarna kreska :) Uważam, że to nadaje spojrzeniu "pazura", wyrazistości ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wygląda. Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak, czarna kredka czy eyeliner to taki tzw. "must have" w kosmetyczce. Super, ze te produkty się nie rozmazują, to jest czasem moją zmorą jak używam czarnej kredki czy eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny masz makijaż:) eyeliner i kredka trochę drogie, ale najważniejsze że się sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawią mnie te produkty, bo wiele dobrego o nich już słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda bardzo elegancko, może zdążę sobie kupić przed świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo polubiłam się ztymi produktami, ponieważ też je ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zdecydowanie bardziej wolę eyelinera niż kredki Ale ta wyglada calkiem niezle ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ich produkty bardzo mi odpowiadają i dobrze sie u mnie sprawdzaja! Muszę kiedyś spróbować Twojej propozycji !

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używam kredek do oczu od długiego czasu a eyeliner wolę w wersji kalamarza więc to produkty nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytałam że są fajne te kredki i wyglądaja bardzo zachęcająco. Mam krem do rąk tej marki i jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  31. Rzadko używam kredek, ale ta wygląda bardzo uroczo. Ładny kolor opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnio kreski przestały mi się podobać na moich oczach. Ale zawsze wolałam eyeliner z pędzelkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  33. O widzisz kochana nie próbowałam ich jeszcze z pewnością wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kredki wyglądają bardzo elegancko! Efekt też śliczny! Takie miętowe kredki kupiłabym dla samej obudowy XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Mega ciekawi mnie konturówka, bo u mnie wszystko się rozmazuje :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Oba produkty chętnie bym sprawdziła na sobie. Mają piękną szatę graficzną ) Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty