Denim Blue parka i włochaty sweter

Za kilka dni święta, a ja między sprzątaniem, gotowaniem i zakupami (zdjęcia z dzisiaj) zrobiłam zdjęcia z rzeczami z ostatniego zamówienia rosegal. Cieszę się, że mogę Wam pokazać tę piękną parkę jak i włochaty sweter na tle śniegu. Tak święta w Bieszczadach są i będą białe. Zresztą tę przyjemność mamy cały prawie cały grudzień z przerwami. Jak wiadomo śnieg w tym czasie jest na wagę złota i każdy marzy o białym puchu w Boże Narodzenie. Ale jak widać nie wszyscy go zobaczą u siebie.
W tym zestawie to praktycznie same nowości. Zaczniemy od odzieży wierzchniej, czyli parki imitującej jeans. Bałam się tego koloru, zupełnie niepotrzebnie widać sprawdza się świetnie z szarością, bielą, jak i tradycyjnym jeansem (na pewno zaprezentuje to w przyszłości). Mimo, iż kurtka jest cienka, posiada w środku kożuszek bardzo ciepły. Ma fajne futerko na kapturze, pojemne kieszenie, co bardzo lubię. Aby mieć gdzie schować rękawiczki i telefon. To właśnie taka parka na co dzień, do sklepu, szkoły, szybkie wyjście. Pełen full casual. Jestem z niej bardzo zadowolona.
Drugą rzeczą jest szary sweterek z białym włosiem. Mega ciepły i uroczy. Jestem nim oczarowana. Cieszę się, że zdecydowałam się na niego.
 Z dodatków nowością jest czapka, taka z dłuższym tyłem.
Szarych rzeczy nigdy za wiele, więc kolejny komin szary. Uwielbiam je, różnią się raptem „oczkami”, splotami z moimi pozostałymi kominami. Ale co, każdy jest inny:D
W zamówieniu znalazły się również światełka Led 100 w zimnym kolorze, idealne na moją tegoroczną choinkę z białymi dodatkami. 
Kurtka- rosegal.com
Sweter- rosegal.com
Spodnie- H&M (sh)
Szal- gamiss.com
Czapka- rosegal.com
Rękawiczki - nn

Komentarze

  1. Czekam na ta parke w kolorze czerwonym :}

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta parka :) Sama bym sobie taką sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta parka i to w moim ulubionym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Kolor niebieski idealnie do Ciebie pasuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śnieżne, piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ile tam śniegu i Ciebie <3 Ta kurtka wyróznia się na tym białym tle :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się bardzo spodobała kurtka! Jest dodatkowo ocieplona więc duuży plus:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz nosa do fajnych rzeczy :) Parka jest ekstra, kolor też ma oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek jest piękny :) Śliczna choinka robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza sesja, u mnie znów odwilż i nie nacieszyliśmy się śniegiem. świetna jest ta parka i sweterek , ładna choineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny sweterek i super zdjęcia ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kurtka również bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta parka jest świetna! i idealna na zimę :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  14. Również zamówiłam tą parkę, ale w innym kolorze i jestem trochę mniej z niej zadowolona niż ty. Już niedługo pojawi się o niej wpis na blogu.
    Ty wyglądasz w niej genialnie, a sweterek jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci w takim kolorze.
    Wyglądasz świetnie
    ~~~~~~>> Zapraszam do Siebie <<~~~~~~
    WESOŁYCH ŚWIĄT ,xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ładna ta kurtka! Nie pomyślałabym, że taki kolor może fajnie wyglądać w postaci kurtki :) A sweterek mam bardzo podobny, ale nie jest z Rosegal :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurtka bardzo ładna:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mega kurtka! Ma piękny kolor, dla mnie idealny, Uwielbiam takie odcienie niebieskiego 💙 sweterek też piękny, taki cieplutki☺

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszcze Ci tego sniegu, stylowka super

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz w tej kurtce!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie Ci w tym odcieniu niebieskiego! To Twój kolor! Cudowna choinka! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurtka,jest świetna, zamówiłam podobna czerwona. Sweter mam podobny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az musialam tutaj do Ciebie wrocic. Dzis przyszla moja parka, zamowilam rozmiar L dla pewnosci, a okazala się nie byc jak po mlodszej siostrze. Rekawy 15 cm za krotkie i nie dopinam się: D

      Usuń
    2. Ojej aż tak źle. A jaki nosisz rozmiar?

      Usuń
  23. Sweterek bardzo w moim typie. Masz śliczną choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sweterek bardzo mi się podoba chętnie sama Taki bym zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ta kurtka, a może nawet bardziej jej kolor.

    OdpowiedzUsuń
  26. Do mnie przyszła ta parka w czerwonym kolorze, ale jest trochę za ciasna, a po świętach już się w nią chyba nie zmieszczę haha 😂 komin mam tylko w bordowy kolorze. Ale u Ciebie piękna zima, aż zazdraszczam :) cudowne zdjęcia 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez sobie zazdroszczę, że tu mieszkam, a inni w Polsce nie mają śniegu. Przynajmniej święta z prawdziwego zdarzenia będziemy mieć

      Usuń
  27. Ale super ta kurtka, napiszesz jaki rozmiar zamówiłaś? Też nad nią myślę, ale sama nie wiem co wybrać dokładnie, czy standardowo czy może większą niż zwykle. Piękna sesja, ja z podkarpacia, w sumie w Bieszczady tylko 2,5 godzinki, ale sniegu już u mnie ani śladu :( święta zapowiadają się deszczowe, trochę szkoda, bo śnieg jednak robi atmosferkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę (S), ale ze względu na różnych rozmiarówkę zamówiłam M i jest w sam raz.
      2,5 godziny od Bieszczad to jest wielka odległość. W sąsiedniej wsi nie raz jest duża różnica, więc nie ma co się dziwić. Na pocieszenie Ci powiem, ze dziś znowu sypie u mnie śnieg:)

      Usuń
  28. Świetne rzeczy wybralas! Do tego zdjęcia w pięknej scenerii.. zazdroszcze tego sniegu

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyglądasz w tej kurtce i sweterku ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Parka ma cudowny kolor <3 Ślicznie wszystko razem wygląda

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zimą stawiam na klasyczne płaszcze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurteczka i sweterek bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajna kurtka, choć usunęłabym te naszywki czy co to jest :D
    mi teraz kurtka przyszła i jest cudowna, ale coś nie mogę się zabrać za recenzję , brak weny.

    OdpowiedzUsuń
  34. kurtka ma bardzo fajny kolor ;) Sama bym sobie taką kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zarówno parka, jak i sweterek włochaty bardzo mi się podobają. Jak to jest, e jednemu pasuje tylko kilka kolorów, a Tobie wszystkie :p

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana i kurtką i sweterkiem jestem zauroczona !! Uwielbiam Twoje wyboru ciuchów, masz świetny gust Kochana :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcia, świetna sceneria, całość bardzo na plus :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty