Boskich Świąt z Avon

Zachwycają mnie kosmetyki, a raczej ich opakowania w świątecznym klimacie. Wiele firm stara się, aby umilić nam ten czas, świąteczny czas, a także przed świąteczny czas oczekiwania. Chcą nas zachęcić, przypodobać się nam, a przecież nic tak nie zachwyca jak piękno opakowania. To liczy się w pierwszej chwili. Tak samo jak opakowania prezentów, bo w tych wszystkich rzeczach, dekoracjach czy kosmetykach świątecznych można stworzyć piękne zestawy, które idealnie wkomponowują się na prezent. Jedną z takich firm jest Avon. Nie można im odmówić ładnych opakowań szczególnie tych świątecznych. Bo właśnie podczas wyboru prezentów szukamy takich akcentów.


Oprócz pięknych opakowań krok w krok idzie zapach. Nic tak nie nastraja i nie kojarzy się ze świętami jak zapach pierniczków, ciast i wszystkich tych woni, które sprawiają, że myślimy o tym. Uwielbiam, gdy w domu rozprzestrzenia się cudowna aura zapachu. Dobrze mnie znacie i wiecie ile mam świeczek, które umilają czas.
Płyny do kąpieli to jedne z moich ulubionych kosmetyków kąpielowych, które zachwycają zapachem wanilii, jabłka i cynamonu, a także ciasta owocowego, a nawet cytrusów. Te płyny w formie bombki idealnie komponują się z tym czasem świątecznym. A bałwanki nie odstają im na krok.
Takowe opakowania idealnie nadają się na prezent, miło jest zobaczyć uśmiech na twarzy obdarowanego. W każdym z nas jest dziecko i dobrze. Bo prawidłowo jest cieszyć się z najmniejszych gestów. Niby płyn, a proszę jaką ma cudowną oprawę graficzną.
Lubicie serię Planet Spa? Bo ja bardzo. Doskonale znam to masło, które świetnie nawilża skórę, ale także i bajecznie pachnie. A samo opakowanie wykorzystuję na waciki lub patyczki. Miałam ich sporo.

Dłonie i usta w zimie narażone są na wiele czynników, które źle wpływają na pielęgnację.  Znane i lubiane kremy do rąk, pomadki do ust w świątecznym wydaniu.
Avon prężnie rozwija się także w dodatkach do domu czy odzieży. W katalogu znajduje się pełno pomysłów. Aby czuć przez ten wyjątkowy czas magię świąt dyfuzor z olejkiem zapachowym sprawi, że będzie nas otaczał, ale także ciągle chce mi się jeść. Mam taki ślinotok i ochotę na słodkie przez niego. Bajecznie pachnie mieszanką piernikową, suszkami. No magia.
Bombka z życzeniami. Życzenia można samemu napisać, bo do niej dołączony jest mazak. Będzie bardzo prywatnie i miło.
Najlepszym prezentem oprócz kosmetyków, drobiazgów jest oczywiście książka. Warto wybrać taką, która zainteresuje obdarowanego. Będzie nam przyjemniej z myślą, że faktycznie ją przeczyta, a nie odłoży na półkę. Dla fanów majsterkowania, Dorota Szelągowska, "Dorota Was urządzi na Święta" to idealny pomysł. Bez jaj pochłonęłam ją w sobotni wieczór. Zawsze jestem ciekawa co można wykorzystać z tego co się już ma i nadal będzie to modne i stylowe.
Uwielbiam takie prezenty, w których znajdują się nie tylko kosmetyki, ale także i różne dodatki do domu, książki itp., które mogę wykorzystać w domu, przydają się i cieszą oko.


A Wy jakie prezenty lubicie?

Komentarze

  1. Jako konsultantka i fanka kosmetyków trafiłaś zdecydowanie w moje gusta ;) Avon wspaniale przygotował się na te święta. Sama napisałam podobny post przed momentem haha ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nad wieloma z tych kosmetyków długo sie zastanawiałam, ale naprawde umknelo mi zeby cokolwiek zamowi

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paczka :) I te klimatyczne opakowania! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najważniejszy jest kosmetyk, ale fakt, miło gdy opakowania cieszą oko. Gdy są to świąteczne opakowania- dostaję szału! Przyznam szczerze, kosmetyki avon znam tylko z tego, że moje 2 koleżanki są konsultantkami i "wciskają" innym, by kupiły. Katalogi cieszą oko ale ja nigdy nic nie testowałam. Zawsze mam coś innego do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne opakowania. Widzę, że Avon bardzo się stara :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetna opakowania! Butelka wy kształcie pingwinka totalnie mnie zauroczyła

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :) Ja rzadko kupuję kosmetyki Avon, ale ich wody już tak :) Mają fajne zapachy moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały zestaw wydaje się zachęcający... Nic, tylko brać i nastrajać się na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowania trzeba przyznac maja czarujace 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paczuszka :) Tez lubię takie prezenty.Dawno nie miałam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetna paczka, te świąteczne - zimowe opakowania zawsze cieszą oczy. Niekosmetyczne dodatki są i u mnie zawsze mile widziane w prezentach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna paczuszka, faktycznie bardzo się Avon postarał aby umilić każdemu te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba przyznać, że Avon potrafi zachwycać klimatycznymi, świątecznymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już za samo opakowanie kupiła bym je w ciemno.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ładnie prezentują się te kosmetyki. Cały zestaw byłby super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię prezentów praktycznych 😊 prezent kojarzy mi się z luksusem. Powinno to być coś, czego sama sobie nie kupię, bo mogę się bez tego obejść, a z drugiej strony bardzo chciałabym to mieć 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne opakowania, idealne na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne opakowania mają te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcia ^^ fakt faktem kosmetyki z avonu nie zawsze mnie zachwycają ale opakowania na święta maja świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam kosmetyków ale wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Avon ma naprawdę ładne perfumy i śliczne opakowania zachęcające do zakupu :-) jednak wolę sama je kupować, bo nigdy niewiadomo czy ktoś trafi w moje gusta :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Opakowania są super, szczególnie pingwin i bombka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajne kosmetyki! W ogóle muszę Ci powiedzieć, że zdjęcia są niesamowite! Już widziałam gdzieś tego pingwinka i bardzo mi się on podoba! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ja uwielbiam kosmetyki z Avonu, szczególnie te z serii planet spa :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. I to są właśnie praktycznie prezenty! Takie zdecydowanie lubie najbardziej. Nie dość że służą to zostają z nami na długi czas a o to przecież chodzi

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też lubię typowo świąteczne kosmetyki, nie dość, że mają ładne opakowania to jeszcze wyjątkowe zapachy

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam świąteczne opakowania kosmetyków. Z Avonu skusiłam się na dwa pingwinki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fantastyczne nowości od Avon, piękne zdjęcia i dekoracje. oglądam program Doroty

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna paczuszka, a najlepsze są te twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne opakowania, widać że Avon się postarał. Ten pingwinek i bombka super.

    OdpowiedzUsuń
  32. To racja, świąteczne opakowania mają coś w sobie 💖 zimowe kosmetyki avon bardzo lubię, ten krem do rąk zimowy zawsze najfajniejsze nawilża☺ kupiłam mamie na Mikołaja te patyczny pachnące, daja fajny i delikatnym zapach☺

    OdpowiedzUsuń
  33. Już dawno nie miałam nic nowego z Avonu, zgadzam się że ich świąteczne opakowania są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dawno temu miałam coś AVON i fajnie było by powrócić do Nich :) Świątecznie się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne, fajne! Ja zawsze zamawiałam na święta żele pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale ślicznosci, aż zazdroszczę 😮. Wieki nic z Avon nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedyś zamawiałam sporo kosmetyków z AVONu, jednak z czasem moja miłość do nich zmalała, bo pozmieniali składy - nawet zapachów - i jakoś przestałam po nie sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam kosmetyki z avony, są w dobrej cenie oraz bardzo dobrze się sprawdzają

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne rzeczy :) Dawno nie miałam nic z Avonu, ale te opakowanka są przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Paczuszka świetna a zdjecia boskie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie używam zbyt często produktów z AVON ale ich wygląd jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniały UPOMINEK - przyjemnego użytkowania i MAGICZNYCH Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniały UPOMINEK - przyjemnego użytkowania i MAGICZNYCH Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna paczka, zazdroszczę. Opakowania faktycznie cieszą oczy.

    OdpowiedzUsuń
  45. po różnych nieprzyjemnych akcjach z Avon za bardzo juz tam nie zamawiam. jedyne na co bym sie skusiła to na płyn do kąpieli arbuzowy :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty