Ecolab, Głęboko oczyszczająca pianka do mycia twarzy

Każda forma oczyszczenia skóry jest dobra, oby tylko była skuteczna. Coraz częściej wybieramy to co naturalne, ale zapominamy, że nie wszystko co złoto się świeci. Aczkolwiek dzisiejszy post o tym kosmetyku należy do tych przyjemniejszych i skuteczniejszych.
Pianka posiada opakowanie z pompką, która dobrze pompuje i nie zacina się.
Konsystencja jest w formie płynnej, ale przez pompkę wytwarza pianę o puszystej konsystencji. Pianka pieni się i cudownie wchłania podczas masażu/mycia w skórę.
Produkt pachnie bardzo świeżo, słodko i kwiatowo. Prawdopodobnie to irys połączony z owcem granata.
Pianka dedykowana jest do skóry tłustej i mieszanej, ma walczyć z nadmiarem sebum, łagodzić stany zapalane oraz przywrócić równowagę. Zdecydowanie producent spełnia obietnice. Pianka doskonale oczyszcza, zbiera nadmiar sebum, skóra mniej się błyszczy, jest mniej narażona na częste wypryski, niedoskonałości, aż w końcu odzyskuje spokój i stabilizuje się. W dodatku nie wysusza mocno skóry.

Jak dla mnie ważne, że efekty oczyszczenia są, a także nie występuje podrażnienie. A dodatkowym atutem jest zapanowanie nad nieznośnym wydzielaniem sebum. Może nie mam, aż tak tłustej skóry, jednak mieszana tez daje „popalić”.

Skóra jest gładka, miękka, oczyszczona, pełna blasku i zdrowia. Cóż chcieć więcej od takiego kosmetyku.

Warto wspomnieć, że jest to produkt naturalny, bez parabenów, silikonów, SLS, SLES, PEG

Pianka to koszt 18,89zł/150ml w natinati.pl
na hasło: FANZAKSWIATWERY17 dostaniecie 10% rabatu.

Komentarze

  1. Bardzo jestem ciekawa zapachu tej pianki :) Myślę, że by się u mnie dobrze sprawdziła, przy cerze mieszanej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki fajny produkt i ma tak niską cenę? Koniecznie muszę mieć go na oku :) I dodatkowy plus za aplikator z pompką, nie lubię produktów w których trzeba grzebać palcami, a z tubek zazwyczaj dozuję za dużo produktu ;D Taka pompka jest moim ulubionym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie naturalne produkty podoba mi się że produkt jest w formie pianki bo bardzo polubiłam ostatnio tą formę produktów, aplikacja za pomocą pompki to kolejny atut i do tego cna nie jest wygórowana jak najbardziej chętnie poznam tą piankę.

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam pianki, teraz używam ich do wszystkiego od mycia twarzy i ciała po higienę intymną, świetna jest ta konsystencja, jestem pewna, że ten kosmetyk także trafiłby do grona moich ulubieńców, muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ostatnio kupować wszystko co piankowe :) Taka lekka konsystencja zawsze jakoś milej się używa :P A tą markę znam bardzo słabo, muszę się bliżej przyjrzeć ofercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej nie mam, ale mam wersję nawilżającą. jeszcze czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cena całkiem przyjemna jak na piankę i naturalne składniki ;) ostatnio ciągle używam żeli, chętnie zmienię je na pianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie do naszego rodzaju skóry :/ <3 A szkoda

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna propozycja, może kiedyś wypróbuję. Cały czas poszukuję dobrych kosmetyków do oczyszczania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze żadnej pianki do mycia twarzy, ale kuszą do przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie jest Eolab, tylko EcLab lub EcoLab

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa jestem tej pianki, po Twoim opisie mam chęć jej wypróbować. W szczególności ten zapach mnie kusi, bardzo lubię granat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię takie pianki do mycia twarzy i myślę że kiedyś i ta wpadnie w moje ręce. Lubię tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Poodba mi się działanie tej pianki i fajnie, że ma pompkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A robiłam zamówienie w nati, nie pomyślałam żeby wziąć :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Pianki są bardzo delikatne i miłe w użyciu :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  17. Never heard of this brand but it sounds interesting dear thanks for sharing..
    https://wpthemesfree.website best wordpress premium themes

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zgadzam sie ze kazda forma oczyszczania skory jest dobra o ile dziala, ale pianki uwielbiam, bo do mojej tlustej cery sa zbawienne. Fajne jest tez wydobywanie pianki, co jest mega higieniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam kilka produktów EcoLab (chociaż różnie się to pisze) i uważam, że są to świetne i naturalne produkty, warto po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zainteresowałaś mnie tą pianką. Ja też mam skórę mieszaną i jeżeli pianka ta zapobiega sebum, to chętnie ją wypróbuję. Do tego fajnie oczyszcza - to może być naprawdę fajny produkt dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie pianki i chętnie bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachęciłaś mnie bo mam cerę tłustą(niestety), a produkty w piankach uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo lubię wszelakie pianki czy to do mycia twarzy czy inne :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię Pianki do mycia twarzy:) ta forma aplikacji mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio jest szał na takie pianki, bardzo lubię kosmetyki w takiej formie

    OdpowiedzUsuń
  26. Tego typu pianki swietnie się u mnie sprawdzaja! Moja skóra zdecydowanie je lubi i jest po nich taka jaką być powinna- gładka i przyjemna w dotyku

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakoś nie przekonują mnie pianki do twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Również mam cerę mieszaną i problem ze świeceniem się z strefie T - jednak nie przepadam za piankami - wolę żele. Jednak czytając o efekcie widzę ją u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię kosmetyki w piance, przyjemnie mi się ich używa. Tej firmy jeszcze nie miałam okazji spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  30. Słyszałam same dobre słowa na temat tej pianki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię pianki do twarzy, jednak ta nie jest dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też mam mieszaną cerę. Pianki do oczyszczania już dawno nie używałam. Ale z tej marki miałam kilka kosmetyków i dobrze się u mnie sprawdzały, także może kiedyś się skuszę także na ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzę że pianka jest idealna dla mojej cery Kochana, a z rszetą nie pierwszy raz pokazujesz produkt który by się u mnie myślę sprawdził hihih :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam pianki do mycia twarzy. Tej z EcoLab jeszcze nie miałam, ale przy okazji wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też mam mieszaną cerę i zauważyłam, że u mnie sprawdza się właśnie jej regularne i dogłębne nawilżanie :) Skóra ma wtedy dostarczoną odpowiednią ilość nawilżania i nie musi produkować własnego (obronnego) sebum :) Aczkolwiek ta pianka wydaję się być naprawdę ciekawa :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajny kosmetyk. Ostatnio cenię sobie naturalny skład. Moja cera jest tłusta ale za taką cenę, chętnie wypróbuję tę piankę! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedyś ją miałam i za nią bardzo przepadałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty