Nivea, Suchy olejek do ciała

Lubię olejki w każdej postaci, dlatego często u mnie goszczą. Tym razem wersja olejku formuły suchej.
Olejek dostajemy oczywiście w formie płynnej. Konsystencja jest lekko tłustawa, jednak po nałożeniu na skórę szybko wchłania się i zostawia skórę miękką i gładką. Na pewno nie ma na skórze tłustej warstwy, szybko zmienia się w przyjemnie „otulający kocyk”.

Przyjemnie pachnie, lekko zapachem Nivea. Kremowa mieszanka jest na tyle delikatna, że nie powinna się znudzić.Zawiera drogocenny olejek migdałowy, który fajnie się łączy w zapachu z tradycyjną barwą Nivea.
Problem suchej skóry najczęściej narasta zimą, gdy suche powietrze i twarda woda doskwierają mojej skórze. Potrzebuję dobrego nawilżacza, który korzystnie wpłynie na moją skórę. Przy codziennym rytuale nie zapominam o nawilżaniu, ale często zmieniam produkty, mimo to moja skóra potrzebuje ciągłej troski. Lubię olejki, które szybko wchłaniają się i nie zostawiają tłustej warstwy, a ten wpisuje się w moje oczekiwania.

Skóra jest jedwabiście miękka i gładka. Bardzo przyjemna w dotyku, sprężysta. Sprawia, że przyjemnie się go stosuje, ale także mam pewność długotrwałego nawilżenia. Przywraca skórze prawidłowe ph, i zapewnia stałą pielęgnację.
Na efekty nie musimy długo czekać, po pierwszych stosowaniach odczujemy przyjemną miękką skórę, a także nie odczujemy braku nawilżenia. A po systematycznym stosowaniu skóra odzyska całkowita równowagę. Taki produkt spodoba się większości osób szczególnie tym niecierpliwym głodnym szybkich efektów.

Do plusów należy również świetna wydajność produktu i niska cena.

Komentarze

  1. Lubie suche olejki, boje sie tylko zapachu Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi zachęcająco. Nie lubię tego tłustego uczucia, ale jednocześnie potrzebuje natłuszczać moją atopową skórę, więc takie suche olejki to dla mnie genialne rozwiązanie. Z chęcią spróbuję kiedyś tego z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten olejek. Fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio właśnie czytałam na temat tego olejku i chyba się na niego skusze aby wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbowałabym ten olejek! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy bym polubiła olejek... jeśli pachnie jak krem Nivea. Muszę przyznać, że krem Nivea ratuje mnie zawsze z opresji jeśli mam bardzo spierzchnięte usta lub czerwony od kataru nos ale nigdy nie przepadałam za zapachem kremu Nivea, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm... pierwszy raz widzimy :) Olejki to my kochamy! Musimy spróbować i z tym

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytalam o nim wiele dobrego i z checia sie na niego skuszę: )

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze okazji go testowac. jestem ciekawa czy bym się z nim polubiła.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. sama testuje ten produkt i nawet mi się spodobał, choć nie zachwyca mnie zapach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotykam się z pozytywnymi opiniami o tym olejku co sprawia że mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej popularny olejek ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię olejki a suche w szczególności. dają efekt jedwabistej skóry i nie pozostawiają efektu klejenia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach kremu? No to musze mieć ten olejek. Bardzo lubię ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię suche olejki. z tym nie miałam jeszcze do czynienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten suchy olejek bardzo mnie interesuję ;) słyszę same dobre opinie; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele osób chwali ten olejek. Twoja recenzja jest kolejną pozytywną :) Będę musiała i ja wypróbować ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam markę NIVEA, ale z takim produktem nie miałam jeszcze nigdy do czynienia :). Jestem go bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo jestem ciekawa tego olejku, tym bardziej że jest to suchy olejek, a takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Suchy olejek kusi mnie juz z samej nazwy

    OdpowiedzUsuń
  21. To idealny produkt dla mnie! Poczucie że mam coś na skórze, nie jest dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten olejek i jestem z niego bardzo zadowolona. Szybko się wchłania, fajnie nawilża i pięknie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten olejek i muszę przyznać, że go lubię :) Przyjemnie pachnie i szybko się wchłania, więc to już dla mnie duże zalety :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mega mnie ciekawi ten produkt, a dopiero w tym miesiącu pierwszy raz słyszałam o takich produktach! Ja chcę koniecznie to wypróbować, bo brzmi ciekawie!😍

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja to olejki Kochana używać mogę tylko do twarzy. DO ciała kompletnie mi nie służą :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Też go używałam i bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie bym spróbowała, ale ten zapach nivea... jałby bul o zapachu migdałów albo jakiegoś karmelu to już by był mój :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie należę do grupy osób głodnych szybkich efektów! Pozdrawiam! Życzę udanego Sylwestra oraz szczęśliwego i owocnego nowego roku 2018!^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Olejek idealny dla mnie:)Bo lubię mieć efekt "już". Na pewno po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Suche olejki to poza masełkiem moja ulubiona formuła, jeśli chodzi o kosmetyki nawilżające. Nivea szaleje z nowościami, na pewno kiedyś skuszę się na ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty