Organic Shop, Cukrowy peeling do ciała, malinowy krem

Uwielbiacie maliny? Oh, bo ja bardzo. Nie, to nie będzie kulinarny wpis, może trochę początek zmylić, ale lubię takie triki. Dwuznaczne słowa, które dają do myślenia. Mimo, że nie jest to post kulinarny będzie i tak o malinach, ale tych w kosmetykach. Na dziś przygotowałam wpis o malinowym peelingu do ciała.
Scrub dostajemy w małym, plastikowym opakowaniu, który znowu kojarzy się z jedzeniem, bo jak dla mnie z lodami. Można się zdziwić. Jakby tak dla żartów wsadzić do zamrażarki to lody jak nic:)
Ale już tak serio posiada piękną gęstą, zwartą konsystencję, z której można robić duże grudki i w ten sposób masować ciało. Jest to peeling cukrowy, posiada w sobie gruboziarniste kryształki cukru. Po zmyciu na skórze zostaje lekko tłustawy, ochronny film, który ma szersze działanie, ale o tym niżej.
Pachnie bajecznie malinami, jest z dodatkiem masła shea, więc ten zapach jest lekko zmieszany. Mimo to wciąż czuć piękno malin i to wspomnienie o częstych koktajlach, sernikach na zimno. Oh jeszcze mam parę malin w zamrażarce, ale to bardziej na ucierane ciasto niż na koktajl będzie. Nie ma jak świeże. Ale w przypadku tego kosmetyku ta forma mi się podoba i zupełnie nie ważne czy świeże czy mrożone.
Cukrowy scrub do ciała to mocny zawodnik. Świetnie ściera martwy naskórek, jest mocny i ostry. Potrafi zadrapać, aż skóra staje się czerwona, a ja mam świadomość tego, że dobrze działa. Zdecydowanie cenię sobie takie peelingi. Intensywny, ale krzywdy nie zrobi. Po tym ścieraniu na skórze zostaje lekko tłustawy, ochronny film, który nie pozwala na wysuszenie skory, ani na jej podrażnienie. Co lepsze dzięki niemu skóra staje się nawilżona i odżywiona.

Skóra po nim jest fenomenalnie gładka i miękka, jakby była wypolerowana. Bardziej taka jędrna, elastyczna i nie można zapomnieć, że cudownie pachnąca.
Uwielbiam takie peelingi i jestem nim zachwycona. W dodatku pierwsze spotkanie z Organic shop okazało się doskonałe.

Scrub możecie dostać w atrakcyjnej cenie 10,65zł/250ml natinati.pl
na hasło: FANZAKSWIATWERY17 dostaniecie 10% rabatu.

Komentarze

  1. Będe musiała w końcu kupic jakiś peeling od nich. Każdy je chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda niczym do zjedzenia! Uwielbiam cukrowe peelingi, bo w przeciwieństwie do solnych nie podrażniają ewentualnych ranek na ciele czy skaleczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling wygląda naprawdę bardzo fajnie i apetycznie… Miałam bardzo podobny ze starej Mydlarni tylko pomarańczowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyglada, niczym sorbet malinowy. Z wielka checia go kupie i wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powtórzę za innymi, ale świetnie wygląda :)Smakowicie wręcz : ) Ja nie miałam jeszcze żadnego peelingu organic shop

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda bardzo pysznie, aż mam na niego chęć plus za niską cenę

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie smakowicie wygląda:D I bez parafiny! <3 Nie znoszę jej w peelingach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej marki mam trochę produktów ale na peeling jeszcze się nie skusiłam. Z chęcią po niego sięgne przy kolejnych zakupach

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele razy widziałam ten peeling , czy to na blogu czy youtube. Lubię maliny i wyobrażam sobie jak może pachnąć - ♥ Cena jak za taki produkt bardzo przystępna a jeszcze do tego rabacik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda jak sorbet, który chętnie bym zjadła :-D na pewno musi pięknie pachnieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam ten scrub, cudny zapach i fajne działanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, takie zdzieraki to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda jak lody sorbetowe ❤️ obawiam się jednak, że mógłby zaszkodzić mojej wrażliwej skórze, skoro mówisz, że trochę zbyt ostry.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie wygląda. ..chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jacie! Masowałybyśmy się nim godzinami :D Ah... kochamy wszystko co malinowe, a takie peelingi szczególnie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam go i bardzo dobrze wspominam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda cudnie.Patrzyłam na niego w Tesco i nie kupiłam :D Muszę wykończyć zapasy, wtedy na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach musi być niewątpliwie słodki :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Ale świetnie wygląda ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię peelingi i lubię maliny:) Zestaw idealny da mnie. Na pewno wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie nie przepadam za tymi produktami - peelingami, scrubami, ale ich zapachy często są cudowne! Skóra w sumie po użyciu też, ale ja nie znoszę tego uczucia na ciele zanim zmyję produkt.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda zachęcająco :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. To wygląda jak pyszne lody ;D Ja teraz mam z Avonu peeling i też jest fajny, chociaż nie do końca pasuje mi zapach, taki ziomowy, a ja wolę takie świeże i owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aż czuję ten malinowy zapach :) coś dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę go koniecznie sprobowac! Zapowiada sie swietnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ pysznie się prezentuje :) Miałam wczoraj w Auchan poszukać tej marki i zapomniałam :/ Nie ma to jak zakupy online :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przekonałaś mnie, teraz na pewno go sobie zakupię

    OdpowiedzUsuń
  29. Peelingi to coś co bardzo lubię miałam już ich dość sporo, ale powiem szczerze, że z malinowym się jeszcze nie spotkała, podoba mi się konsystencja i to masło shea chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejciu, ale mi chęci narobiłaś haha :) Takie scruby to ja lubię :) Z chęcią po niego sięgnę :) I ten zapach mmm.... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda tak że chciałoby się go zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  32. Tani ten scrub! No ciekawa jestem jak to pachnie XD

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię takie peelingi, choć nie powinnam używać ze względu an pajączki jakie mam na nogach

    OdpowiedzUsuń
  34. ooo!!! Mam właśnie ten scrub <3 Nie mogę się doczekać jak go wyporóbuje :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Tego zapachu nie miałam ale uwielbiam ich peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Faktycznie jak lody :) Od razu kojarzy się z latem, co na pewno daje jeszcze przyjemniejsze uczucie podczas stosowania :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię te peelingi, miałam już kilka wersji.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale słodko wygląda ten peeling, używam z chęcią takich rzeczy wiec i to na pewno wypróbuje :)
    zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty