Dermedic, Clinical Płyn micelarny Regenist i Fizjologiczna Emulsja micelarna

Dermedic to marka znana z dobrego i skutecznego, a zarazem delikatnego dla skóry płynu micelarnego. Sama go znam i bardzo lubię. Ale że przepadam za nowościami i często zmieniam kosmetyki szukając czegoś jeszcze lepszego nie mogłam sobie odmówić spróbowania innej wersji płynu micelarnego z tej firmy jak i innych kosmetyków w ofercie.
Płyn micelarny Regenist dostajemy w przeźroczystym opakowaniu, które bardzo cenię w tego typu kosmetykach. Lubię widzieć ile jeszcze zostało płynu. Wydajny.
Konsystencja również przeźroczysta czysta jak woda. Nie zostawia na skórze żadnej tłustej ani lepkiej warstwy, w ogóle nie wymaga zmywania.
Posiada delikatny aloesowy zapach, który jest czystą przyjemnością. I nie kosztuje mnie to podrażnieniem.

Płyn micelarny Regenist z serii Clinical to skutecznie oczyszczający płyn, który rozprawia się z makijażem jak i zanieczyszczeniami ze skóry twarzy jak i oczu. Jak widać na zdjęciu bardzo dobrze oczyszcza, jednak chwilę dłużej trzeba przytrzymać na rzęsach, aby kredka i tusz miały możliwość lepszego rozmycia.
Skuteczność to nie wszystko, bo cenię sobie jeszcze brak podrażnień i w tym przypadku mam spokój, bo płyn nie podrażnia ani oczu, ani skóry, i nie przyczynia się do tego jak wyżej wspomniałam zapach. Nic mnie nie szczypie, nie piecze, ani nie swędzi. A to jednak ważna sprawa.
Płyn nie wysusza mojej skóry, nie czuję ściągnięcia. Ale też nie nawilża. Taka uniwersalna zaleta, która nie idzie ani w jednym ani drugim kierunku.
Skóra jest oczyszczona, odświeżona, gładka i miękka w dotyku.
Śmiało można próbować tej wersji z serii Clinical. Tym bardziej, że nadaje się do skóry wrażliwej.

Płyn kosztuje ok.35zł/200ml
dermedic.pl

Produkty do oczyszczania twarzy idą jak przysłowiowa woda, ale wcale się nie martwię, bo lubię poznawać nowości kosmetyczne i często to robię. Najważniejszy dla mnie jest demakijaż, stad duża ilość zużywanych żeli i płynów do oczyszczania twarzy.
Dziś przedstawiam Wam fizjologiczną emulsję micelarną z serii Tolerans Sensitive.
To trochę inna wersja tradycyjnego emulsji w formie lejącego się żelu. Ten w ogóle się nie pieni, można go używać bez użycia wody jak i z samą wodą. Oczywiście wybrałam opcję z użyciem wody, choć powiem szczerze, że brakuje mi pienienia się. Konsystencja jest mętna, lejąca się. Nie zostawia po sobie tłustej warstwy.
Nie posiada zapachu, bardziej taka wersja apteczna.
Fizjologiczna emulsja to bardzo delikatny kosmetyk do oczyszczania skóry. Jak dla mnie trochę jest to zbyt subtelne działanie. Zmywa niby dobrze, jednak brakuje mi tego czegoś. Tego silniejszego oczyszczenia i pewności, że jednak skóra jest domyta. Bo jednak mam wrażenie, że za słabo.
Plusem jest brak podrażnień i wysuszenia na skórze. Ale jednak takie mizianie jest dla mnie za mało skuteczne. Potrzebuję czegoś więcej. 
Przynosi ulgę, uspokaja skórę. 

Jest to jednak kosmetyk dla osób o nadwrażliwej skórze skłonnej do podrażnień i nie tolerujących tradycyjny sposób oczyszczania.

Emulsja to koszt ok.30zł/200ml
dermedic.pl

Komentarze

  1. Miałm emulsję i jest świetna. Ogólnie bardzo dobrze sprawdziały mi się ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Emulsję pewnie używałabym do porannego oczyszczania, bo wieczorem też wolę "mocniejsze" kosmetyki, które dobrze rozprawią się z resztkami makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. baardzo lubię Dermedic, ich kosmetyki służą mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  4. w domu mam kilka produktów z tej firmy, ale szczerze mówiąc nic nie testowałam z tych produktów, które opisałas. bardzo jestem ciekawa tej emulsji micelarnej.

    OdpowiedzUsuń
  5. znam tą markę tylko ze słyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nadal nie mam w swojej kosmetyczce żadnego kosmetyku firmy Dermedic, szkoda, bo widzę że są to całkiem fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej firmie, ale jeszcze nie używałam kosmetyków :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Emulsja jest naprawdę dobra, kosmetyki z tej firmy wyglądają na ekskluzywne :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoje zdjecia. Produktow nie znam niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam okazję poznać parę produktów tej firmy i niestety każdy mnie uczuli więc na razie dałam sobie spokój z tą firmą, ta emulsja dość fajnie się prezentuje ale wolę takie które mają łady zapach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam żadnego z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  12. z Dermedic nie miałam jeszcze do czynienia - w zasadzie dopiero kupiłam moje pierwsze produkty ale czytalam sporo dobrego

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię płyny micelarne. Dobrze działają na moją skórę, która swoją drogą jest bardzo wrażliwa. Myślę, że produkt by mi się sprawdził.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam sporo kosmetyków tej marki w zapasach - muszę w końcu się zabrać za ich używanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obawiam się że dla mnie też mógłby być zbyt delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dermedic to super marka, bardzo sobie cenię ich kosmetyki, chociaż tych jeszcze nie znam :) Ale to tylko kwestia czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam myć twarz olejami. Świetnie nawilżają skórę i zapobiegają uczuciu ściągnięcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zaciekawiła mnie ta emulsja do czyszczenia twarzy + bardzo ładne opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem chyba jedyną osobą na tym świecie, która jeszcze nie testowała produktów tej marki. Muszę w końcu coś zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze ja. Haha :D. Za to bardzo mi się podoba wygląd tego płynu.

      Usuń
  20. Ja z Dermedic bardzo się polubiłam już z pół roku temu. Do dziś jest w mojej łazience cały czas i nie wyborażam już sobie bez nich życia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wszystko przedstawiłaś na zdjęciach :) Dobrze, że skuteczny i wydajny. Dużo pozytywnych opinii słyszałyśmy na temat tej marki i chyba same coś sobie sprawimy na mikołaja od nich :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajne produkty 😀
    www.meriskarecenzuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś nie za bardzo lubię kosmetyki z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam okazji jeszcze testować kosmetyków z tej firmy, może po nowym roku mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ten płyn daje radę! I przy takiej skuteczności nawet cena jest przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie emulsja dobija już dna. Bardzo dobrze się u mnie sprawdza - według mnie oczyszcza w sam raz, bez zdzierania warstwy ochronnej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mialam jeszcze nic z tej serii ale bardzo lubie testowac nowości

    OdpowiedzUsuń
  28. Płyn mnie bardzo zaciekawił :) Lubię linie do twarzy Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezły tubiszon! W sumie to chyba on by mi się najbardziej przydał! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaciekawił mnie płyn, ale w tej cenie mogę mieć dwa inne równie dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie bym go przygarneła! Często odczuwam pieczenie oczu po takich preparatch więc byłby idealny dla mnie ;) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Również się zgodzę, że emulsja byłaby dobra na rano, wieczorem musi być coś, co odpowiednio zmierzy się z usuwaniem resztek makijażu :) Dla mnie jest to bardzo ważne. A płyn miceralny wygląda fajnie!
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam płyn micelarny Dermedic, tych kosmetyków nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Akurat mi się skończył , teraz już wiem który kupie , za oszczędziłąś mi parę minut na rozmyślanie :)
    zapraszam -> www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty