Czerwona sukienka z chokerem

Mam jeszcze jedną propozycję na święta. Tym razem jest to czerwona sukienka z pakuten.pl
Bardzo lekka, zwiewna i pomieści sporo, gdy sobie pofolgujemy z jedzeniem. Posiada falbanki, choker, jest rozkloszowana. Sukienka jest z przyjemnego materiału, jakim jest szyfon.
To ostatnia chwila, aby Wasze zamówienia dotarły przed świętami. Na stronie pakuten.pl
jest obniżka -15% na wszystko, a na stronie rajstop sklep.sara-rajstopy.pl  do każdego zamówienia na kwotę powyżej 50zł otrzymacie prezent niespodziankę. Natomiast większość butów ze sklepu czasnabuty.pl została przeceniona -70%, w dodatku jest darmowa wysyłka dla zamówienia powyżej 50zł. Więc warto skorzystać.
Sukienka - pakuten.pl
Rajstopy - sara-rajstopy.pl
Płaszcz -nn
Torebka- nn
Bransoletki- nn

Komentarze

  1. Wyglądasz w niej świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasuje Ci ta piękna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Bardzo podobają mi się czerwone ubrania, a sama jakoś nie kupuję w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwie zawsze w cenie! Zwłaszcza na święta ;) Poza tym bardzo Ci do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi podobala by sie bardziej bez chokera ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna sukienka. Jesteś zgrabną kobietką, więc we wszystkim wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka ostatnio podobają mi się wszystkie rzeczy które są czerwone I tylko takie bym kupowała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna ta sukienka! Czerwień to chyba Twój kolor, wyglądasz obłędnie :) Jestem pewna, że sprawdzi się ona na niejedną okazję! Jeszcze z takimi wysokimi kozaczkami, wygląda maksymalnie elegancko i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekny kroj ma ta sukienka! Kolor idealny na święta i inne okazje
    Soczysta, piękna czerwien to kolor który bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sukienka, torebka też bardzo wpadła mi w oko. lubię ten klimat

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze miło Cię zobaczyć w nowej kreacji:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba takie połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ona nie jest ładna ona jest śliczna i czerwień jest zawsze w modzie istne cudo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się fason tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna jest. Mi nie pasuja takie modele, ale moja mama wyglada w nich super: )

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja propozycja bardzo przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka ❤ naprawdę Ci do twarzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka *.* Ogólnie cała stylizacja mi się podoba, bardzo w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka... Torebka doskonale pasuje :)

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  20. pomieści sporo haha xD nie no w święta to dość ważne, z obcisłą sukienką słabo by było :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem sukienka jest idealna na wieczór Wigilijny ;) Mimo koloru jest elegancka , a Ty wyglądasz w niej cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna stylizacja :)
    Czerwona sukienka prezentuje się bardzo szykownie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna czerwień jest tej sukienki, cudownie w niej wyglądasz, świetny ma fason :) Ogólnie pięknie wszystko zgrane, super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam czerwony kolor :)
    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowicie sexi no i ten kolor podbija kobiecość :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna sukienka😉 bardzo ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie Ci w tej sukience, to jest twój kolor !

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne połączenie, pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka jest piękna! wspaniale wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Czerwień na czas świąt to strzał w dziesiątkę :) Tobie bardzo ładnie w czerwieni, nie każdemu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta sukienka jest idealna na święta. Taki luźny fason pozwala na obżarstwo - nie będzie widać objedzonego świątecznymi potrawami brzucha :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Pasuje Ci ten kolorek, model jednak nie w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękna ta sukienka.. ☻♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie leży i kontrastuje z Twoimi ciemnymi włosami ;) Ja w czerwieni się nie widzę, ale ten kolor podkreśla Twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience. Czerwone sukienki są dla mnie dużo bardziej odświętne niż na przykład czarny, więc na zbliżające się święta będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia super :) ślicznie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. I znowu to zrobiłaś! Znowu wszystko doskonale dopasowałaś! Torebka z rajstopami wygląda super! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładna cała ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajna sukienka i całe zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne połączenie. Mam bardzo podobną sukienkę tylko w innym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  41. super stylizacja. pięknie Ci w czerwonym.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładna ta sukieneczka ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkoda, że nie mam takiej figury jak TY :( Tobie we wszystkim pięknie Kochana :* Zazdroszczę torebki :*

    OdpowiedzUsuń
  44. zachwycam się Twoją sukienką - wyglądasz w niej obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  45. hej,
    bardzo fajna sukienka i pasuję Ci ten kolor :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty