Halier, Hairvity, Nutrikosmetyk do włosów

Moje włosy leciały garściami, były coraz rzadsze, aż do czasu, gdy nie poznałam suplement diety i to nie byle jaki, a nutrikosmetyk. Nie jestem zwolenniczką suplementów diety, ale szybko zmieniłam zdanie, gdy tych włosów było coraz mniej. Przerażało mnie to, więc skusiłam się na tę metodę walki o zdrowe, piękne włosy.
Buteleczka zawiera 60 kapsułek, które wystarczą na miesiąc czasu. Stosuje się dwie dziennie po najważniejszym posiłku. Tabletki są duże i trzeba to zaznaczyć, że nie wszystkim może się taka wielkość spodobać. Ale mają wielką zaletę, jaką jest śliskość kapsułki, która pozwala na łatwe połknięcie, bez stanięcia w gardle. Po otwarciu odurzył mnie brzydki zapach, ale się to łyka, a nie wącha, z czasem po codziennym otwieraniu zapach zanika i nie jest tak silny.

Nie wierzyłam, że Hairvity coś zdziała, tym bardziej w miesiąc czasu. Wielkie zaskoczenie pojawiło się w trzecim tygodniu codziennego stosowania po dwie kapsułki jak zaleca producent. Włosy mniej wypadają i to widać o połowę na umywalce. A nawet podczas mycia. Najwięcej traciłam właśnie po myciu i czesaniu. Teraz mam problem z głowy. Bo tych włosów ubywających jest coraz mniej.
Suplement diety wprawdzie działa na nowe włosy, ale widocznie zadziałał również na te, które już mam. Wzmocnił je. Pojawiło się pełno baby hair, które sterczą mi jak antenki, po spięciu włosów widać nawet nadmiar ich z tyłu, bo gumka nie może je zebrać, gdyż są za krótkie. Ogromnie cieszy mnie taki widok. Szczególnie wzmocnienie tych co mam, gdyż w jakiś sposób kapsułki uratowały je.
Ogólnie włosy wyglądają pięknie. Są zdrowe, błyszczące i troszkę grubsze niż były.
Teraz czekam na gęstość włosów. Może w końcu je zapuszczę i nie będzie prześwitów. Z tego co się zorientowałam kurację warto kontynuować, aby te efekty były jeszcze lepsze. Przez 3 miesiące stosowania uzupełniamy niedobory w naszym organizmie.
Nutrikosmetyk zawiera moc witamin i te wszystkie ważne informacje możecie poczytać na stronie producenta. Halier daje gwarancję zwrotu pieniędzy nawet do 90 dni.
Koszt suplementu to 59zł halier.pl
Na hasło zakreconyswiatwery na stronie halier.pl dostaniecie 15% zniżki - kod jest ważny do końca roku 2017

Komentarze

  1. U mnie właśnie zawsze jest problem z połknięciem nawet malutkiej tabletki, a co dopiero dużą, to już jest gimnastyka ;) Jeśli działają, to super :) Bo często jest tak, że są na opakowaniu tylko wielkie obietnice producenta i nic poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kiedyś te tabletki, ale chyba jedno opakowanie to trochę za mało. Nie zauważyłam diametralnych zmian, ale wydaje mi się że potrzebny byłby trochę dłuższy czas stosowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie mi tez się wydaje że potrzeba czasu, a tu taka diametralna zmiana

      Usuń
  3. Hm... chyba się skuszę, bo co zimę ten sam problem z włosami. Strasznie wypadają i nie mam pojęcia od czego to jest zależne. Kombinuję z różnymi maseczkami, szamponami i odżywkami, ale niewiele to daje, może ten suplement będzie strzałem w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka dni temu je zamówiłam i zaczynam kurację, już nie mogę się doczekać efektów bo moje włosy też wypadają jak szalone.
    Dołączam do obserwatorów, będę chętnie wracać na Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja stosuję suplementy diety gdy widzę, że mój organizm danego składnika potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest to dla mnie - ponieważ ja włosów mam za dużo hehe są grube, mocne i to moja udręka bo nic z nimi nie można zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za zażywaniem tabletek, ale jeśli coś działa, to myślę, że warto :) Akurat tej kuracji nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę że taki suplement diety może być przydatne dla osób które mają faktycznie problem z wypadaniem i z rzadkimi włosami ja na szczęście mam włosy Grube i nie potrzebuje tego typu specyfików ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Suplementów używam bardzo rzadko wyjątkiem są właśnie takie na włosy i paznokcie , tego nie miałam okazji poznać ale po Twojej opinii chętnie go poznam bo moje włosy szczególnie zimą to dramat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tych ciekawych kapsułkach.


    ~~~~~~>>> Zapraszam do siebie
    Miłego wieczoru xx, Bambi

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się zaopatrzyć, bo moje włosy wypadają i robi się ich coraz mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie mam problem z wypadającymi włosami, jednak nie lubię zażywać wszelkiego rodzaju kapsułek.

    OdpowiedzUsuń
  13. O dobrze wiedzieć o tym suplemencie, że się sprawdza. Będę go miała na uwadze, gdy pojawi się jakiś problem z wypadaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja siostra chyba stosowała właśnie ten suplement, była zadowolona. Super, że Tobie także się sprawdził i przede wszystkim pomógł w problemach z włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Łykałam kiedyś te tabletki, ale strasznie bolał mnie po nich brzuch. Znaczących efektów pozytywnych nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi wlosy po ciazy lecialy garsciami. Teraz jest troche lepiej, ale suplementacja wciaz by sie przydala, wiec spróbuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego produktu ale dużo o nim dobrego czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nasza żywność zawiera coraz mniej wartościowych składników i niestety musimy suplementować dietę dla zdrowia i urody.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny suplemencik Idzie nowy rok, a razem z nim nowe cele, postanowienia. Jednym z nich mogłoby być włączenie tych ślicznych kapsułek do suplementacji. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś różnego rodzaju kapsułki, jak i żelki na lepszą kondycję włosów nas nie przekonują :) Ale wygląda ciekawie ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. To jeden z tych produktów który bardzo się u mnie sprawdzil! Wlosy byly wzmocnione, przestały wpadać i nabrały "zycia". Czas na kolejne opakowanie, bo zima to nie jest najlepszy czas dla moich wlosow

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za suplementami diety, jednak jak jest taki efekt jak piszesz, to chyba się skusze na ten specyfik.

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ten suplement i całkiem dobrze się spisywal :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od bardzo dawna te suplementy mnie kuszą. Skończyły mi się już misie na włosy, więc pora zaopatrzyć się w coś nowego i myślę właśnie o Halier ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Słyszałam już o tym produkcie, ale sama go jeszcze nie miałam Teraz właściwie obserwuję efekty po innym suplemencie, włosy wypadają mi mniej, oby w końcu przestały wypadać na potęgę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi to chyba nic nie pomoże już nigdy :( Ech ...

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę Ci tak dobrych efektów, ja nie dałam rady wytrwać w kuracji ze względu na zapach i smak.

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama biorę takie suplementy tylko z innych firm,ale jakoś skutków pozytywnych nie widze ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty