Dermedic, Neovisage, Hypoalergiczna mascara wydłużająca rzęsy

Moje rzęsy są krótkie potrzebują wydłużenia i podkręcenia dlatego zdecydowałam się na wydłużającą mascarę do rzęs. Jakie wielkie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że szczoteczka jest z włosia. Moje rzęsy takich nie lubią ciężko jest współpracować, ale dałam jej szansę. Jak już jest- warto spróbować i dobrze zrobiłam.

Szczoteczka tradycyjna, wydłuża i lekko podkręca. Tusz jest mokry, troszkę dłużej schnie.
Neovisage to hypoalergiczna maskara, która dedykowana jest osobom pracującym w klimatyzowanych pomieszczeniach, pracy przy komputerze, problemami ze spojówkami, alergicznymi, ogólnie bardzo wrażliwymi. I warto wspomnieć na samym początku, że maskara nie podrażnia oczu.
Jak dla mnie klasyczny tusz z efektem wydłużenia, nadania wyrazistego podkreślenia rzęs, oczywiście w kolorze czarnym, a także lekkiego podkręcenia. Zdecydowanie lepiej wydłuża i rozczesuje dolne rzęsy, gdyż przy górnych lekko skleja i muszę ratować się szczoteczką, która rozczesze. Gdy to zrobię dodatkowym „narzędziem” wtedy wygląda świetnie. Nie robi owadzich nóżek, wygląda naturalnie.
Co ciekawe maskara zawiera olej arganowy, który dba o rzęsy, nie wysusza ich, a regeneruje i nawilża. Trochę długo schnie, co może być małą wadą podczas porannego szybkiego makijażu. Ale zawsze coś innego można zrobić międzyczasie.
Jest trwała, nie kruszy się. Zmywa się szybko, bezproblemowo. Nie mam do niej wielkich zastrzeżeń. Mała pomoc musi być przy niej, bo wymagają tego moje rzęsy. A tak to warta wypróbowania szczególnie dla osób borykających się z problemem nadwrażliwości.

Mascara to koszt ok.52zł dermedic.pl

Komentarze

  1. Zaintrygowała mnie tym tuszem, bardzo dużo spędzam czasu przed komputerem i jej oczy są dość wrażliwe. Chyba będę musiał wypróbować ten tusz do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie bym ją wypróbowała. Na rzęsach prezentuje się całkiem fajnie. A jeżeli się nie kruszy, to najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy produkt! Zdjęcia niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mascary Dermedic nie znam, ale ogólnie markę lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, nie wiedziałam, że dermedic ma też mascary. Co prawda, wolę szczoteczki silikonowe, ale mimo to ta mnie zainteresowała

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym musiała polecić go mojej mamie, ma bardzo wrażliwe oczy. Nie maluje ich na co dzień, tylko na okazje i wtedy bardzo niekomfortowo się czuje :)

    Dostałam go w prezencie, ale chyba z Tesco bo kojarzę logo na metce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajną ma szczoteczkę a to dla mnie już połowa sukcesu, fajnie że się nie kruszy i po twojej opinii chętnie bym ją poznała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie efekt jest stanowczo zbyt delikatny. Lubię tusze które dają efekt rzęs długich aż po same brwi, niemal sztucznych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie wiedziałam, że w ofercie jest taki tusz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obawiam się, że mogłaby być dla mnie zbyt delikatna :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej mascary. Ja wybieram raczej tanie tusze do rzęs. Nawet za 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta szczoteczka jakos mnie odstrasza.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego specyfiku nie znam, ale moja rzesy ostatnio sie przerzedzily, chociaż sa dlugie, wiec musze na to cos wynalezc :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiedziałam, że DAERMEDIC MA TAKI TUSZ. ja mam szczególnie wrażliwe oczy

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa produktu, bo rzęsy są ładnie rozdzielone i wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam wrażliwe oczy, więc ta maskara byłaby dla mnie odpowiednia. Ładnie podkreśla rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio się nad nią zastanawiałam, jednak się nie skusiłam. Ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdziła. Lubię takie naturalne efekty na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Dermedic miałam tylko żel micelarny i kosmetyki do włosów. Byc może wypróouje tego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo widzimy fajny efekt ^^ Dość naturalny i nie przesadzony! Coś dla nas :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie to niestety bubel, nic nie robi :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda ładnie i naturalnie na rzęsach, ale u mnie takie dłuższe schnięcie by się nie sprawdziło, zaraz bym odbiła sobie wachlarz pod oczami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oo nawet nie wiedziałam, że Dermedic ma w ofercie taki tusz. :) Po przeczytaniu recenzji zamówiłam ten tusz w Aptece Melissa za 21,29 zł, a akurat jest w ten weekend darmowa dostawa, więc uważam, że za tak małe pieniądze opłaca się przetestować tusz. Mam nadzieję, że również będę zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty