Isadora, Paleta cieni do modelowania oczu, Eye Sculptor Bar: 22 Smokey Sculpt i 24 Mauve Rose

Nie wiem jak to się stało, że moje ulubione cienie, które stosuję na co dzień nie ujrzały jeszcze opinii na blogu (choć swatche były). A warto o nich wspomnieć, bo w codziennym jak i tym wieczornym makijażu sprawdzają się wyśmienicie. Tym bardziej, że od dwóch miesięcy dołączyła do mnie druga paletka w nieco innych odcieniach. I jestem z nich bardzo zadowolona.
Wprawdzie obie to wersje wiosennych kolorów, ale nic nie stoi na drodze, aby używać je cały rok i tak skromnie się przyznam, że właśnie tak robię. Akurat te odcienie najbardziej lubię i noszę cały czas.

Każda paleta liczy 5 odcieni, w kolorystyce beżowo, fioletowej. Plaetka posiada lusterko.
24 Mauve Rose to raczej kolorystyka fiołkowo różowa, 
 a 22 smokey sculpt bardziej ciemniejsze grafitowe, mimo iż znajdziemy również fioletowo-różowe kolory.
Konsystencja obu paletek jest jedwabiście miękka. Cienie łatwo się nakłada, są dobrze napigmentowane. Nie obsypują się podczas nakładania.
Paleta do konturowania powiek sprawdza się u mnie od dawna. Jestem zadowolona z osiągniętego efektu. Przede wszystkim mimo, są delikatne odcienie to jednak dobrze napigmentowane. Gdy dodam bazę lub nawet zastosuję je na mokro (bo czasem tak mi się zdarza szczególnie wieczorowo) można uzyskać świetny makijaż, bardziej wyrazisty. Nawet przy tym codziennym naturalnym są odpowiednie. Ich trwałość jest zyskująca, bo nie ścierają się szybko, nie blakną. 
 Paletka wygląda solidnie, choć przy codziennym używaniu w pierwszej jeden zawias już się wyrobił. Mimo to nie skreślam jej. 
Jestem nimi oczarowana w szybki sposób można wykonać makijaż. Nie będzie przesadzony, a także zbyt naturalny. Cienie są niesamowicie wydajne.
W obu paletkach pierwszy i ostatnio odcień to te same. Wykorzystuję je nawet z innymi cieniami, szczególnie ten ostatni od prawej. Jest tak uniwersalny, że mieszam z innymi, a także idealny do kącików oczu, rozświetlania. Zdjęcia są robione dawno, aktualnie w pierwszej paletce widać dno. Bardzo lubię ten odcienie, więc zdziwienia raczej nie będzie, że tak szybko ubywa. 

Paleta cieni to koszt 85zł/7.5g/ za sztukę w sklep-isadora.pl

Komentarze

  1. ja zastanawiałam się ostatnio nad kupnem palety, ale to trochę ponad mój budżet, może kiedyś mi się uda dorwać :D


    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej podoba mi się wersja 24 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paleta beżowych kolorów idealna dla mnie:)
    http://swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory sa idealne takie moje. Chętnie wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Smokey sculpt ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne kolory! Takie odcienie lubie najbardziej- naturalne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. MAm tę paletę w któej skurszył Ci się cień... ja ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobają mi się te palety, szczególnie w ciepłych brązach

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne, obie mają w sobie to coś i gdybym miała zdecydować się na jedną, nie dałabym rady.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory w pierwszej paletce niesamowicie mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Isa dory miałam tylko sen lakier kiedyś, trochę mnie ceny zawsze odstraszaly ☺ chocIAż na paletę cieni to nie jest zła ta cena ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tka prezentuje się naprawdę bardzo fajnie chociaż jestem ciekawa jak z pigmentacją na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa propozycja - bardzo trafiony dobór kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie ta paletka będzie idealna jak maluję się bez okazji tak na co dzień, bo od święta wolę bardziej odważne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kosmetyki tej marki! Zwłaszcza do oczu i brwi! Pozdrawiam! Życzę udanego Sylwestra oraz szczęśliwego i owocnego nowego roku 2018!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory idealne do dziennego makijażu, lubię takie odcienie, nie używam krzykliwych cieni, bo źlę się w takich czuję, więc te byłyby idealne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne cienie, choć dla siebie wybrałabym trochę inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych cieni, choc firme kojarze. Mimo to bardzo rzadko ich uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletki wyglądają ciekawie. Wartościowa recenzja :)

    https://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL=https://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolory, bardzo spodobała mi się paleta do konturowania powiek. Firme bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie paletki śliczne, ale urzekła mnie 22, takiej mi brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękna paletka. podoba mi sie, bo kolory idealne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolory cieni idealnie pasują do Twjej cery, świetny wybór Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze myślałam że fiołkowy kolor to fiolet a takiego w paletach nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie kolory. Są idealne i na co dzień i na wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie palety bardzo mi się podobają, choć zdecydowanie bardziej w moim stylu jest paleta z brązami :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Też z tą marką nigdsy nie miałam okazji pracować. Jakoś mam swoje sprawdzone i ich się trzymam,.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielkie plusy za kolorystykę, pigment, no i oczywiście lusterko! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Same piękne kolory i bardzo fajna pigmentacja :) Gdyby nie to, że już mam całą szufladę palet to na pewno bym się na nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne paletki, slyszalam duzo dobrego o cieniach tej marki, chociaż sama jeszcze ich nie używałam. Wersja nude to cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. MA bardzo ładne kolory ;) A może jakiś makijaż z ich wykonaniem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był przy innych kosmetykach Isadora, ale proszę bardzo: wersja na mokro

      Usuń
  33. Bardzo ładne są kolorki w tych paletkach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty