Farmona, Tutti Frutti, Peeling do ciała oraz Rewitalizujące i nawilżające masło do ciała

Tutti Frutti to seria owocowych kosmetyków, które do siebie mocno przyciągają. Nie tylko przez zapach, ale i skuteczne działanie. Jestem fanką tych serii, uwielbiam je. A dziś mam Wam do przedstawienia peeling i masła.
Peeling do ciała. Brzoskwinia i mango.
Ta mała, niepozorna plastikowa buteleczka skrywa 100g peelingu. Jest to mini wersja. Mimo to można się nią kilka razy dobrze poratować. Peeling jest gęsty, posiada wiele ostrych drobinek peelingujących.
Pachnie bajecznie. Słodko i owocowo jak przystało na Tutti Frutti. Połączenie gorącej brzoskwini i mango przywołuje ślinotoku, szczególnie przy tym peelingu, mniej przy maśle. Zapach to czysta magia, która przywołuje lato, niebiańskie plaże, owocowe koktajle, czy drinki. Full wypas.

Peeling Tutti Frutti to nie mój pierwszy kosmetyk tej marki, ani z tej serii. Jak zawsze mogę na nich polegać, gdyż szybko wygładza skórę, totalnie ją oczyszcza, wręcz poleruje i odświeża. Jest miękka, gładka, pełna wigoru, elastyczności. A jednocześnie przez lekką warstwę którą zostawia nawilżona, odżywiona. Podoba mi się to szybkie i skuteczne działanie i jak nie wiem jaki peeling wybrać ze sklepowej półki to zawsze stawiam na Farmonę. Bo wiem, że mogę jej zaufać.

Rewitalizujące masło do ciała. Brzoskwinia i mango
Posiada nowe opakowania z klapką. Zawiera 200ml gęstego, zbitego masła, w kolorze łososiowym które pod wpływem ciepła skóry łatwo się rozpuszcza i nakłada. Wchłania się szybko i do praktycznie matu. Mimo to tak wyglądających treściwych konsystencji, masła są lekkie.
Pachnie bardzo przyjemnie, tak słodko i owocowo, energetyzująco. Zapach lekko pobudza, dodaje energii. Kojarzy się z latem.
Nawilżające masło do ciała. Jeżyna i malina
Posiada takie samo opakowanie. Również gęste, zbite w opakowaniu, a po nałożeniu na skórę prawdziwe jak masło na patelni. Fajnie się rozpuszcza. Ma taki borówkowy kolor, a na zdjęciach trochę jak szare wygląda. Mała zmyłka aparatu.
Pachnie jak guma dla dzieci mamba. Jeżyna i malina z przewagą maliny. Cudownie słodki i owocowy zapach, wręcz jadalny.
Oba masła działają na podobnych zasadach. Świetnie nawilżają i odżywiają skórę. Zostawiając ją miękką, gładką, elastyczną i przyjemną w dotyku. W dodatku cudownie pachnącą, aż jest naprawdę bardzo miło. Takie boskie zapachy lata i same przyjemności z sezonowych dobroci tej pory roku.
To niewątpliwie jedne z lepszych serii, które relaksują nas, odprężają, ale także można i rozpieścić zmysły węchu, aby poddać się tej owocowej terapii. To wyjątkowe kosmetyki dla wyjątkowych kobiet. Za każdym razem zachwycam się i zatracam w tych zapachach. Całe szczęście, ze wraz z zapachem idzie krok w krok odpowiednie działanie, które skutecznie chroni skórę przed utratą wody. Systematyczne stosowanie zapewnia długotrwały efekt nawilżenia, pięknego i zdrowego wyglądu skóry.

Warto wspomnieć, że kosmetyki Farmony są na każdą kieszeń. Nie są drogie.

Mini peeling to cena ok.5zł, a masła ok.14zł. Naprawdę warto.

 W ofercie więcej linii zapachowych oraz poszerzony wybór kosmetyków farmona.pl/tutti-frutti
Kosmetyki tanio można dostać w sklep.farmona.pl

Komentarze

  1. Lubię peelingi z tej firmy, zawsze robię sobie peeling dłoni po ściagnieciu hybryd właśnie tym peelingiem z Tutti Frutti ;) masełka też muszę wypróbować ;)

    __________________________________________________________________________
    Na moim blogu nowy post, po mojej małej nieobecności, zachęcam do przeczytania, pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki tutti frutti, niesamowicie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie przygarnęłabym oba masełka, miałam już kilka kosmetyków z serii Tutti Frutti i wszystkie pachniały mega owocowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Masła wyglądają genialnie. Do tego te kuszące zapachy... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale apetycznie! Peeling muszę kupić,masełko brzoskwiniowe tez mnie kusi,uwielbiam ten owoc w kosmetykach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam już kilkanaście maseł z tej firmy, kocham je. Natomiast peeling mam teraz dużą ochotę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zapachy mnie przekonamy. Muszę je mieć

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki Farmona. To po te peelingi i masła sięgam najczęściej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedys mialam zel Fermona ale mial nieciekawy sklad z Pegami i nie kupilam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  10. Mialam ten peeling, ale wydaje mi sie ze byl w plastikowym sloiku. Zapach jest obledny, mocno slodki, ale z czasem moze stac sie to nieco denerwujace:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam tą serię - już kilka lat temu kupowałam te pachnące produkty.

    OdpowiedzUsuń
  12. one mają takie boskie zapaszki :)

    Blog kosmetyczny
    daria-porcelain.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki o konsystencji masła, więc pewnie z tymi bym się polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te produkty zachęcają do zakupu wizualnie i dodatkowo pięknie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś jeden z peelingów do ciała o zapachu kiwi i go bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki z tych swei ponieważ pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszelakie masła to to co uwielbiam a jeszcze jak ładnie pachną to już w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię zapachy kosmetyków Farmona :) Brzoskwinia i mango musi pachniec cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kosmetyki Tutti Frutti zachwycają zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kiedys peeling z tej firmy i pamietam ze pieknie pachnial! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam od nich mgiełkę i ją uwielbiam :) Peelingi również mam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś często sięgałam po te produkty ale widzę ze zmieniły nieco szatę graficzna, teraz ciagle wpadają jakieś nowości wiec dawno nie miałam tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię peelingi do ciała tej marki innych produktów nie miałam okazji stosować

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam owocowe kosmetyki, to wszystko wygląda baaardzo kusząco

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tą markę :-) bardzo polubiłam się z masłem do ciała :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię Tutti Frutti. Wspaniałe produkty o rewelacyjnych, "smacznych" zapachach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiem jak to się stało, ale jeszcze nie stosowałam nic z tej firmy ;) już mogę sobie te zapachy wyobrazić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Peelingi tutti frutti uwielbiam - to fajne zdzieraki i do tego tak ładnie pachną :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Już wyobrażam sobie te piękne zapachy 😍

    OdpowiedzUsuń
  30. O jej ceny tych kosmetyków są naprawdę bardzo przyjemne. Chętnie kupię masło do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  31. miałam kiedyś od nich płyn do kąpieli jagodowy mmmmm <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty