Eveline, Oh! My Lips, Matt Lip kit. Matowa pomadka w płynie i konturówka

W makijażu ust coraz częściej wybieram mat. To wykończenie ust bardzo mi się podoba, ale i ułatwia, szczególnie wtedy gdy kolor jest intensywnie napigmentowany i trwały. I takie właśnie są nowe pomadki Eveline Oh My Lips, Matt Lip kit.
Posiadam dwa odcienie 04 Sweet lips brudny róż na co dzień i 05 Red Passion ognistą, krwistą czerwień na wiele innych okazji. Obie rewelacyjne.
Kolory są świetnie napigmentowane, widać wyraźny intensywny kolor. W tym przypadku piękny kolor, który podkreśla usta i nadaje im charakteru nawet przy tej na co dzień.
Wprawdzie OH! My lips to zestaw do makijażu ust, który zawiera matową pomadkę w płynie i konturówkę w tym samym kolorze. Całość zapakowana jest w elegancki kartonik, który zwraca uwagę.
Pomadka posiada płynną, konsystencję, wprawdzie szybko schnąca, jednak na tyle, że można w razie czego poprawić co nieco. Po zaschnięciu otrzymujemy świetny mat, taki suchy i płaski.
Posiada wygodny, skośny aplikator, który ułatwia aplikację na ustach. Przy precyzyjnym nakładaniu można się nawet obyć bez konturówki. A konturówka posiada gładkie, kremowe wykończenie. Jest miękka i sama fajnie się sunie po ustach.
Całkiem ładnie pachnie, choć nie mogę skojarzyć czym, do czego porównać.
Oh! My lips Matt Lip kit to idealny wybór jeśli szukamy trwałej z intensywnym kolorem pomadki w wykończeniu matowym. Oprócz tego nie wysusza ust, posiada w sobie Witaminę E i Moist-in Colour Complex. Dzięki czemu moje usta w macie nie są wysuszone. Choć widać wgłębienia na ustach. Ale trzeba tez pamiętać o tym, aby dużo nie nakładać, wtedy to się zmniejsza.
Tak jak wspomniałam wyżej jest genialnie trwała. Praktycznie cały dzień nawet z jedzeniem i piciem. Choć po tym bardziej tłustym jedzeniu (np. rosół) widać, że gdzieś ubyła i wtedy warto poprawić, bo środek ust jest bardziej wytarty. Musze dodać, że też ciężko ją zmyć. Nie da się wodą, ani płynem micelarnym w tym przypadku tylko tłusta forma czyli olejki lub dwufazy. 
Cieszy mnie ta trwałość, i brak szybkiej ścieralności, gdyż mogę sobie pozwolić na swobodę, a nie co chwila patrzeć w lustro czy wszystko jest ok. Czy gdzieś się nie rozmazałam, czy brakuje pomadki na ustach. Prawda jest taka, że pierwsze dni z nią takie były, a z kolejną aplikacją moje oczy były coraz szersze ze zdziwienia, jaka ona jest naprawdę trwała. Dopiero pod koniec dnia w kącikach ust można zauważyć jakby zważenie, ubytki. Ale to naprawdę nie ma już takiego znaczenia jak cały dzień była ok.
Jestem oczarowana OH! My lips to idealne pomadki matowe dla mnie. Zachwycają mnie swoim świetnym kryciem, kolorem, pięknym wyglądem na ustach, a także niebywale doskonałą trwałością. To precyzyjny zestaw, którym można wykonać profesjonalny makijaż ust.

Dostępne są w Rossmann, za ok.26zł/4,5ml za sztukę. Do wyboru 8 pięknych odcieni.

Komentarze

  1. Na USTACH prezentują się niezwykle gustownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne! mimo, że mam masę kosmetyków do ust, zapragnęłam aby te też dołączyły do mojej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  3. W jednym z najbliższych mi sklepów Rossmann wczoraj już ich nie było. W drugim nie sprawdzałam. A dziś mi się nie chciało iść ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te pomadki. Oba kolorki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że jest trwała, bo lubię trwałość na ustach przy matowych pomadakch :) Róż wpada w oko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ostatnio przekonałam się do matów, fajne kolorki mają te pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie zdecydowanie byłby brudny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladnie wygladaja szczegolnie podoba mi sie ta czerwien ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się bardzo ten jaśniejszy odcień ☺ takiego podobnego mi właśnie brakuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam matowe kolory, ten różowy szczególnie do mnie przemawia <3

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też jestem w nich zakochana, są cudowne, używam je codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  12. To zdecydowanie jedna z moich ulubionych pomadek!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam czerwony set i go uwielbiam ale Tobie zdecydowanie lepiej pasuje róż.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolory są śliczne, zwłaszcza ta czerwień. Chciałam je dorwać w rossmannie na promocji, ale oczywiście już ich nie było.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba kolorki piękne :) jak widać mają super jakość i dobrze się sprawdzają, sprawdzę jaki mają kolorki w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się te pomadki, zwłaszcza ten różowy. Odcień idealny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Matowe pomadki zawsze ładnie wyglądają na ustach, jeśli wargi są odpowiednio zadbane

    OdpowiedzUsuń
  18. Różowy na Twoich ustach prezentuje się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ochotę skusić się na jedną z pomadek ( nr 02 ) podczas trwającej promo w Rossmannie, bo czytam same dobre opinie :) Fajnie że jest zestaw z konturówką dobraną idealnie kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam te pomadki i je uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chlodny nudziak bardzo mnie urzekl :D

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne mają odcienie te pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym przetestować którąś z tych pomadek, ta czerwień wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena nie wielka jak na taki zestaw, więc z chęcią sięgnę po jeden z kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo się z nimi polubiłam. Nie dośc że kolory pięknie to i trwałość dobra.

    OdpowiedzUsuń
  26. Korzystając z promocji w Rossmannie sprawiłam sobie dwa odcienie z tych pomadek. Na dniach je przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten nudziak mnie kupuje genialnie wygląda ten kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolory są fantastyczne! Skoro są trwałe i tak fajnie wyglądają to zdecydowanie są warte swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupilam odcien nude i rowniez polecam. Jak na taką cenę to trwalosc jest swietna. Zwlaszcza ze w zestawie oprocz pomadki jest jeszcze konturówka. Kolorów jest sporo, ja pewnie kupie jeszcze jakas czerwien, bo twoje fotki mnie do niej zachecily!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty