Eveline, Nieinwazyjny zabieg powiększający usta i Wazelina do ust w sztyfcie

Ostatnio w ofercie Eveline pojawiła się ciekawa nowość, a mianowicie nieinwazyjny zabieg powiększający usta. Co do swoich nie mam żadnych zastrzeżeń. Raczej nie posunęłabym się do takiego zabiegu powiększającego usta typowo z botoksem, ale w formie optycznego powiększenia nikomu nie zrobi krzywdy.
Zabieg zaskoczył mnie, bo w opakowaniu posiada, aż dwa kosmetyki: peeling cukrowy i hialuronowy wypełniacz ust.

Peeling cukrowy posiada śliczną różową barwę, o konsystencji gęstej i zbitej, jest drobnoziarnisty. W smaku jest słodki i pyszny. Smakuje jakimiś cukierkami. Szybko się rozpuszcza na ustach. A później zostaje na nich lekka warstwa ochronna, fajna sprawa. Natychmiastowe wygładzenie i natłuszczenie.
Hialuronowy wypełniacz to biała kremowa konsystencja, która po nałożeniu na usta staje się przezroczysta, a usta są jakby w macie. Pachnie przyjemnie. Po chwili usta bardzo mrowią, jakby szczypały. Po upłynięciu 5 minut efekt zanika.
Dwuetapowy zabieg to ciekawe produkt. Polubiłam go szczególnie za peeling, który totalnie się u mnie sprawdza. W szybki sposób wygładza skórę usta, niweluje suche skórki i pozostawia usta miękkie, gładkie i zdrowo wyglądające. Przygotowane na dalszy etap kolejnego kroku, a także innych pomadek.
Hialuronowy wypełniacz pozostawia usta w ładnym, zdrowym i naturalnym stanie. Nie są suche, ani spierzchnięte, a co lepsze lekko optycznie powiększone. Nie jest to efekt mocny, intensywny, jednak na tyle dobrze wyglądający, że nie rzuca się w oczu. Nie potrzebuję wypełniacza, Jadnak jak już go mam to świetnie sprawdza się w roli jakby takiego błyszczyka, który poprawi usta bez zbędnego lepieni się czy świecenia.
Spektakularnych efektów nie ma, jednak poprawa wyglądu usta zdecydowanie jest.
Zabieg można dostać w cenie ok.20zł

Będąc przy temacie ust, chciałabym zwrócić uwagę jeszcze na jeszcze jeden produkt Eveline, którym jest wazelina do ust w sztyfcie. Uwielbiam wazeliny w takim wydaniu, a tym bardziej pachnące i taki produkt godny zauważania jest tutaj.
Wazelinę dostajemy w formie pomadki, sztyftu do ust. Dzięki czemu mamy wielką wygodę i komfort jej używania. A przy okazji oko cieszy ładne opakowanie.
Wazelina pachnie delikatnie, owocowo i słodko, są to nuty mango. Przyjemne, nie nachalne, nie gryzące gardła, nie powoduje nawet kaszlu.
Wazelina to strzał w 10-tkę. Uratowała moje usta. Zrobiłam taki misz-masz i dzięki peelingowi do ust z zabiegu wyżej. Fajnie pozbyłam się spierzchniętej skóry na ustach, wygładziłam ją i doprowadziłam do porządku. Wazelina nawilża usta, zmiękcza je i wygładza, oraz nadaje sprężystości. Chroni usta przed czynnikami zewnętrznymi, intensywnie nawilża, odżywia usta, przynosi ulgę.

Wazelina zawiera witaminy A + E oraz olejek rycynowy.
Jak wspomniałam wyżej uwielbiam taką formę aplikacji szczególnie przy wazelinach. Nie trzeba placami grzebać w opakowaniu, a wystarczy zaaplikować na usta. Dla mnie nie ma lepszej wygody.

Do wyboru jeszcze opcja granat i kokos.

Komentarze

  1. Do kosmetyków, które mają nam powiększyć usta (nawet chwilowo) jakoś nigdy nie miałam zaufania, ale po tą wazelinę chętnie sięgnę jak ją gdzieś spotkam.

    OdpowiedzUsuń
  2. OO i chyba sama wypróbuje takiego zabiegu powiększającego usta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Peelingu chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy ten zabieg powiększający usta :-) chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam wielką ochotę wypróbowac ten wypełniacz ust.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypełniacz bardzo fajny i super że wreszcie jest opcja zakupu wazeliny w sztyfcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypełniasz jakoś do mnie nie przemawia, ale peeling bym chciała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę w końcu wypróbować ten zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana to chyba NIEinwazyjny sposob na powiekszenie :) efekr calkiem fajny

    OdpowiedzUsuń
  10. ja pomadki w sztyftach z różnym składem zużywam tak szybko jak remy do rąk, bardzo zależy mi aby usta były wypielęgnowane dlatego staram się je regularnie nawilżać. zabieg powiększania ust też wydaje się być ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam ich, jednak mój zapas jest tak spory, że na razie podziękuję :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tym produkcie powiększającym usta i chętnie bym go zastosowała bo mam małe i waskie usta

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam takie usta, które akurat mi odpowiadają więc nie planuję nic z nimi robić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. peeling fajnie wygładza usta, ale specjalnych efektów w postaci powiększenia nie zauważyłam, wazelinka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Baaaardzo mi się ten powiększający duet podoba - muszę go sobie kupić. Jestem ciekawa efektów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym chętnie przygarnęła kokosową wazelinę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje na szczęście są normalnych rozmiarów, ale dla osób które mają wąskie usta byłby fajną zabawą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam już gdzieś o tym zestawie i od tego czasu mam ochotę go wypróbować! Jestem ciekawa jaki efekt uzyskam na moich ustach!

    OdpowiedzUsuń
  19. własnie dziś stosowałam te wypełniacz, i faktycznie nie ma az takiego mocnego efektu, ale jest róznica.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam ładne pełne usta więc lubie je podkreślać np samym balsamikiem do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie uzywałam tego produkty, ale brzmi obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten kosmetyk. Efekt nieprzerysowany.

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawa jestem tego produktu do ust, gdzieś czytałam, że jest dobry do juz wypełnionych ust, ja wypełniałam więc może dla mnie będzie super :)

    Blog kosmetyczny
    daria-porcelain.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Po nieinwazyjnych zabiegach efekty właśnie takie są - słabo widoczne :D Ja nie ingeruję w naturę, nawet w taki sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten zestaw mnie ciekawi, jestem taż ciekawa jakie by mi dał efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś nie jestem przekonana to takich produktów, bo moje usta są nawet duże :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Eveline ciągle wprowadza jakieś nowości ;) Ta wazelina w sztyfcie wydaje się ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne kosmetyki, dwuetapowy zabieg najbardziej mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa forma powiekszenia ust, ale jednak nie skorzystam. Dobrze jest jak jest.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty