Buna, Owsiany olejek peelingujący do twarzy

W ofercie Buna pojawił się nowy, ciekawy produkt, jakim jest owsiany olejek peelignujący do twarzy. Forma peelingu z olejkiem, którego nie trzeba się bać.


Owsiany olejek peelingujący dostajemy w tubce mieszczącej 70g gęstego, żelowego peelingu z dodatkiem drobnego cukru i płatków owsianych. Drobinek cukru tutaj nie widać dopiero po zetknięciu się z wodą uwidaczniają się i stają jakby kremową emulsją. Są one dość ostre podczas masażu, więc wybieram wersję na mokro. Owsiany olejek peelingujacy zostawia na skórze tłustą warstwę dopiero po zmyciu skóra zyskuje film, jakby warstwę ochronną. Kosmetyk posiada 6 olejków ( kukurydziany, sezamowy, makadamia, słonecznikowy, sojowy i oliwa z oliwek), więc nie ma co się dziwić, musi być tłusto.
Kosmetyk posiada bardzo naturalny, ziołowy zapach. Jest to zapach rozmarynu.
Peeling można stosować na skórę suchą lub mokrą. Zdecydowanie wolę tę metodę na zwilżoną skórę. Na skórze zostawiamy go na 15 minut. Po tym czasie skóra jest doskonale nawilżona, zmiękczona i wygładzona. Suche skórki jak i martwy naskórek znikają, co powoduje, że skóra staje się bardziej promienna, a także dobrze oczyszczona. Przygotowana do dalszej pielęgnacji kremy lepiej się wchłaniają, podkłady dobrze wyglądają.
Kosmetyk jest jak najbardziej zaskoczeniem, bo przecież to peeling, jednak w innej olejkowej formie, która jest zwarta jak żelowa. W dodatku mamy tu płatki owsiane jako dodatek, który normalizuje wydzielanie sebum i pomaga zwalczyć zaskórniki. Obawa przed tłustością minęła zaraz po pierwszym zmyciu.

Taki naturalny produkt do pielęgnacji naszej skóry za niewielkie pieniądze. Praktycznie w cenie ok.10zł można już go mieć. A warto.

Komentarze

  1. Wyglada swietnie, mysle ze sprawdzilby sie na mojej wrazliwej skorze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach wypróbować peeling do skóry głowy, a ten wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajnie się zapowiada, uwielbiam peelingi! Na pewno spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zaciekawił ten peeling, chętnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię olejków w pielęgnacji twarzy ale jestem ciekawa czy skład pozwoliłby użyć go na włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli będę miała okazję to chętnie go kupie przez płatki owsiane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście zaskakujący produkt. A że peelingi mocno lubię to przetestowałabym z ogromną przyjemnością, wydaje się być naprawdę fajny!

    ...i te zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo fajnie za taką cenę chętnie go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam, zużyję, ale więcej się nie skuszę. choć lubię oleje jak na peeling dla mnie jest za tłusto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie kupić ten olejek - moja skóra właśnie potrzebuje takich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  11. o zaciekawiłąś mnie, widziałam te kosmetyki u mnie w aptece, zobacze czy jest i ten

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widze ten kosmetyk ale wydaje się niezły. Lubie wszelkiego typu pilingi do twarzy i mimo suchej skóry robie dwa razy w tugodniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt. Ja czasem robię sobie maseczki z płatków owsianych, więc wierzę w to, że ten olejek jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O takiej formie peelingu nie słyszałam, muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam okazję testować kilka produktów Buna i zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam peelingi, z chęcią bym ten wypróbowała!

    https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. zaciekawił mnie ten peeligujący olejek, ma intrygującą konsystencje. Piękne zdjęcia zrobiłaś. wiem, że ta marka jest dostępna w moim polomarkecie, doskonale znam ten sklep bo tam własnie robię codzienne zakupy spożywcze

    OdpowiedzUsuń
  18. O kurcze! A to ciekawostka, pierwszy raz sie spotykam z takim produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia! Ta marka to dla mnie nowość, ale produkty wydają się interesujące. Przy następnych zakupach będę o nich pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz spotykam sie z ta firma jak i kosmetykiem

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawi mnie ten olejek, ostatnio dużo słyszę na temat tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię tego typu peelingi, mam podobny innej marki

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy kosmetyk, szczególnie jego nietypowa konsystencja niby olejek, niby żel, ciekawy i kuszący by go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam maseczkę tej marki i bardzo ją lubię wiec chętnie sięgnę po inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak tylko go spotkam, kupię, coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Baaaaardzo ciekawy! Muszę go sobie koniecznie sprawić. Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków Buna. Myślę, że ten peeling będzie dobrą opcją na początek przygody z tą marką.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zainteresował mnie właśnie ten olejek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo zaintrygował mnie ten kosmetyk i na pewno będę chciała go poznać osobiście. Ciekawa jestem czy pomógłby mojej wrażliwej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda świetnie. Z chęcią po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawie sie prezentuje ;) uwielbiam wszystko co ma olejki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty