Sin Skin, Must.Have, True Luminousfnd, Foundation Spf 30, Fluid rozświetlający z filtrem

Ostatnim razem pisałam o fluidzie Sin Skin teraz przyszła pora o wersję rozświetlającą z filtrem. To totalne przeciwieństwo poprzedniego podkładu. Zobaczcie dlaczego?
Posiada piękną szklaną buteleczkę z funkcyjną pompką. Wygląda perfekcyjnie, z górnej półki cenowej. Lubię tak zapakowane podkłady. Pięknie wyglądają na toaletce, tak stylowo.

Odcień jaki posiadam to W 10 Light beige. Jasny, ciepły beż. Tak samo jak w przypadku kolegi sinskin, dopasowujacy się odcień jest super jasny, jednak na ręce czy twarzy po dłuższym czasie ciemnieje. Myślę, że latem nie będę mieć z tym problemu jak reszta ciała nabierze brązu. Jednak w tym przypadku wersja rozświetlająca nieco się różni, tej oksydacji/ciemnienia nie widać, aż tak bardzo. Przebija się rozświetlenie co daje mu przewagę.
Konsystencja mocno kremowa. Płynna, choć nie wodnista. Łatwa do rozprowadzania pędzlem, tutaj gąbka mniej wskazana niż przy poprzednim fluidzie tej marki. Robi dziwne placki, więc dałam sobie spokój i robię to pędzlem. Fluid nie wchłania się do matu, na skórze zostaje film ochronny, jest on bardzo odczuwalny i tu uwaga dla skór tłustych totalnie odpada, bo skóra się lekko świeci, nawet lepi, aż się prosi o dodatkowe wykończenie. I muszę zastosować puder sypki, aby go wykończyć, inaczej wyglądam jak spocona, a tego efektu to nie chcę. Więc te cery tłuste lub mocno mieszane nie będą zadowolone. Ogólnie to fluid jest do cery normalnej i suchej.

Odnośnie zapachu to pachnie mniej intensywnie niż poprzedni fluid, choć nadal mocno wyczuwalny, jakby perfumowany.
True Luminousfnd to fluid, która posiada wady jak i zalety. To co można mu zawdzięczać to świetne praktycznie średnie ku dużemu krycie, które po raz drugi (pierwsze było przy poprzednim fluidzie tej firmy) mnie satysfakcjonuje. Wszelkie niedoskonałości, zaczerwienienia są zniwelowane. Idealnie wyrównany koloryt skóry, ujednolicenie. To się bardzo chwali. Ciemnienie nie wszystkim się spodoba, choć jest ono pobite rozświetleniem i nie rzuca się tak w oczy jak przy tym fluidzie dopasowującym się. Może przy jaśniejszym odcieniu nie byłoby tego problemu. Za to efekt jaki jest na skórze bardzo się podoba. Skóra cudownie rozświetlona, idealne odbicie światła, a nie ma tu żadnych drobinek rozświetlających. Ale z drugiej strony jest to nasilone i skóra lekko się świeci. Posiada filtr spf 30 stąd to nasilenie może też być dodatkowym problemem. Mimo to taka ochrona we fluidzie mnie cieszy, gdyż nie muszę stosować kremu z filtrem. Za to nie ma mowy o podkreślaniu suchych skórek, a skóra wygląda na cudownie nawilżoną i odżywioną. Nie domaga się mocnego nawilżenia, nawet nie muszę stosować mocno nawilżającego kremu, tylko coś lekkiego. Jednak trzeba pamiętać o dodatkowym wykończeniu.

Jeśli chodzi o trwałość to nie mam zarzutów. Trzyma się doskonale praktycznie cały dzień od 7-19. Fluid posiada ten plus, gdyż został wzbogacony o właściwości bazy, co przedłuża trwałość makijażu. Ta zaleta braku szybkiej ścieralności bardzo mi się podoba.

Nie jest tak źle, często po niego sięgam, idę na jakiś tam kompromis. Bardziej wybieram go niż ten z matowym efektem (dopasowujący się do cery). Więcej tutaj plusów, więc nie jest źle.

W skrócie:
zalety:
- super opakowanie, pompka.
-świetne krycie
-ujednolicenie, koloryt skóry
- wygładza skórę, zmiękcza
- rozświetlenie
- nawilżenie
- brak suchych skórek
- świetna trwałość

wady:
- oksydacja
- świecenie się

tak pomiędzy tymi wadami i zaletami jest odcień. Niby przy wyborze kierowałam się jasnym odcień, a wybrałam drugi, zamiast pierwszy. Wszystko przez tę zmyłkę na stronie. Gdzie ciemny jest pierwszy a drugi jasny. Zamiast być odwrotnie.

Cena: ok.73zł/30ml, do 18 kwietnia można go mieć na promocji za 51,79zł (min.3 różne produkty do makijaż). Nie dostaniecie go we wszystkich drogeriach Rossmann!

Komentarze

  1. martwi mnie tylko to ciemnienie oraz krycie, które dla mnie mogłoby być na co dzień nawet zbyt mocne. efekt błysku rozświetlonej skóry bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie testowałam nic z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie ma bardzo ładne, ale taki lepki rozświetlony efekt jest nie dla mnie. Zdecydowanie wolę mat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdzałam testery i dla mnie odpada ze względu właśnie na ciemnienie. Poza tym wydawał się bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie wygląda, choć nie znam marki.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wlasnie to swiecenie sie wyklucza go z moich zakupow ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam rozświetlacz tej firmy, wygląda mega, chociaż jeszcze nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak suchych skórek jest dla mnie bardzo ważne ponieważ zawsze mam takie na nosie 🙈 wygląda ekskluzywnie 👌🏻😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś przy okazji wypróbuję, ale w tej chwili mam co testować, więc nie będę robić zapasów tylko dlatego że jest promocja ;) Mam też swoje sprawdzone podkłady, więc nie pali mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak się wyświeca to nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam kompletnie tej marki, ale chyba nie byłoby u mnie tak źle, bo nie mam cery tłustej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię kiedy podkład ciemnieje

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie jest to produkt którego jestem mega ciekawa, mimo iż nie jestem pewna czy się u mnie sprawdzi mam na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  14. świecenie się - to juz dla mnie odpada

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym momencie mam kurację retinolem, więc odpuściłam sobie wszystkie płynne, chemiczne podkłady ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam problemy ze świeceniem, więc jeżeli po nim ono występuje, to nie jest to dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda,że ciemnieje niestety produkt nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zauważyłaś ile te podkłady mają w składzie substancji zapachowych? Ja byłam w szoku, ale nic szkodliwego więc tylko na plus. Bardzo polubiłam tę wersję z serum!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz zobaczyłam markę teraz w rossmannie ale nie skusiła mnie niczym i poszłam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mojej suchej skóry takie fluidy są najlepsze te matujące robią mi "krzywdę"

    OdpowiedzUsuń
  21. Świecenie raczej nie dla mnie :P Potrzebuj czegoś co dobrze matuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś czuję, że to może być podkład dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię podkłady rozświetlające, są idealne dla mojej zmęczonej cery

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam suchą skórę więc podejrzewam, że u mnie by się w miarę sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że nie dla mojego typu cery, to ciemnienie też mi raczej nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  26. Może u mnie by się sprawdził. Mam cerę suchą, a bardzo lubię rozświetlające kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  27. nie znam go. Ciekawa jestem jakby wypadł u mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Stałam ostatnio pod szafą z tymi kosmetykami w rossamnnie, jednak nie umialam się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  29. Skoro ma dobre krycie to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię testować podkłady i ten mnie zaciekawił. Nie lubię jak podkład po kilku godzinach mocno się świeci.. Jednak wole bardziej matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  31. no cóż te wady jednak przeważają u mnie szalę i nie wypróbuje tego kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam podkładu tej firmy, jednak jego wygląd po aplikacji niezbyt mnie zachęcił do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  33. Teraz to już wiem, że nie zdecyduje się na ten podkład ze względu na świecenie się ;(.

    OdpowiedzUsuń
  34. Produkt wydaje sie byc bardzo fajmy chociaz nie przepadam za aplikacja pedzelkiem

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawi mnie ten podkład;)

    OdpowiedzUsuń
  36. miałam i niestety nie spisał sie u mnie, ogólnie nie oceniam całej tej marki pozytywnie :)

    _____________
    ♥ Blog dla kobiet daria-porcelain.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Przez to ciemnienie się na niego nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty