Delia, Make up: Mascara, Eye Pencil, Róż i Matowy puder

Dzisiaj zapraszam na przegląd kosmetyków kolorowych do makijażu twarzy na co dzień, bardzo naturalnego, promiennego i świeżego marki Delia. Jakiś czas temu pisałam o płynnym podkładzie Luxury look Lumi przyszła pora na inne z zestawu. 


Mascara New Look 3D LAshes
Jestem ogromnie zadowolona z mascary, ponieważ posiada silikonową szczoteczkę. Ułatwia rozczesanie rzęs i co najwalniejsze nie skleja ich i nie robi grudek. Uwielbiam tego typu szczoteczki. Muszę jeszcze wspomnieć o prawdziwym odcieniu czerni, a także że mascara jest mokra, mimo to szybko schnie na rzęsach i nie odbija się na powiekach.
Na moich rzęsach może nie ma efektu 3D, jednak jest to taki kosmetyczny pewniak, po który chętnie sięgam rano. Najlepsze jest to, że nie muszę się bawić, trudzić aby wykonać makijaż oczu, mascara sama sunie się po rzęsach i ułatwia aplikację, a to dla mnie jest najważniejsze.
Jeśli chodzi o trwałość nie mam jej nic do zarzucenia. Trzyma się cały dzień, nie kruszy się, a nawet doskonale zmywa dwufazowym płynem.
Efekt jest świetny, wyraziste, podkreślone oczy w naturalny nie przerysowany make up.
Soft Eye Pencil Black
Czarna miękka, kredka do oczu, faktycznie jest czarna. Świetnie podkreśla oczy, nadaje charakteru makijażu. Bardzo lubię kredki tej firmy, mam kilka kolorów. Trwałość bardzo dobra, nie wymaga poprawek. Lubię do nich wracać.

Róż do policzków wielokolorowy soft blush 02 -Bronze
Róż dostajemy w formie 3 aksamitnych kolorów. Pięknie i naturalnie wygląda na twarzy. W ciągu dnia jednak warto poprawić i dodać/musnąć skórę. Gdzieś popołudniu lubi zanikać. Jednak te kolory są na tyle uniwersalne, że lubię je stosować. Może dlatego, że urzekły mnie są delikatnością i subtelnością jaką dzięki nim uzyskuję. Taki make up no make up. Delikatny naturalny rumieniec.
Nie robi placków, ani plam. Pięknie stapia się z cera, ujednolica ją. Idealny do codziennego makijażu.
Matt Pressed powder - Matowy transparentny puder prasowany 01
Odcień naturalny. Puder w szybki sposób poprawia wygląd skóry, ujednolica ją, fajnie wyrównuje koloryt skóry. Matuje. Efekt jest naturalny, nie przerysowany. Nie wysusza skóry.

Jeśli szukacie kosmetyków do stosowania na co dzień, do efektu naturalnego make up'u typu make up no make up to te kosmetyki idealnie się sprawdzą.  Podkreślą naturalne piękno bez przerysowania.

Komentarze

  1. Kosmetyki na skorze prezentuja sie naprawde swietnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam ten tusz! Jak dla mnie jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii najbardziej kocham tusz do rzęs - precyzyjna szczoteczka, która daje idealne wydłużenie, a przy tym nie skleja rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten puder z chęcią bym wypróbowała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten róz jest cudowny, używam go bardzo często i polubiłam się z nim bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdecydowanie zawsze wybieram silikonowe szczoteczki, są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z tych produktów :) Tusz ma fajną szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Róż i kredka bardzo mnie ciekawią. Na co dzień się nie maluję, aż tak mocno, ale lubię mieć takie kosmetyki w swojej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny makijaż, kiedyś miałam ten tusz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw szczególnie maskara.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kosmetyki. Zaciekawił mnie ten puder, bo właśnie jakiegoś szukam :>

    OdpowiedzUsuń
  12. polubiłam się z tą kolorówką,

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten róż wydaje się całkiem fajny, myślę że nie zrobiłabym sobie nim krzywdy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na co dzień właśnie na takim makijaż stawiam - naturalny, delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. polubiłam się z tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie planuję zakup tej mascary ze względu na szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na mnie tusz nie zrobił tak pozytywnego wrażenia jak na Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Maskara ładnie podkreśliła Twoją dolną powiekę!

    OdpowiedzUsuń
  19. O tuszu czytałam już wiele pozytywnych opinii, a mój nadal leży i czeka, chyba w końcu otworzę. Resztę też polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten tusz chętnie bym poznała

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo polubiłam się z tym różem jest genialny <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kosmetyki tej firmy i przyznaje że tusz do rzęs wygląda naprawdę fajnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej lubię właśnie takie delikatne makijaże, które nie są przesadne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak wykończę obecny ,pokuszę się na tusz !

    OdpowiedzUsuń
  25. Wielokolorowy róż do policzków ma świetne odcienie :) Malowałabym! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam kiedyś tusz z taką szczoteczką, był najlepszy jaki miałam, więc po ten również z chęcią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię taki naturalny efekt w kosmetykach, te sprawdzają się świetnie! Nawet nie wiedziałam, że mają oni nową kolorówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny i naturalny makijaż! :) chętnie skusze się na puder prasowany, bo słyszałam o nim już nie raz pozytywne opinie i chętnie jeszcze przetestuję tusz, bo bardzo podoba mi się jaki efekt nadał Twoim rzęskom.

    OdpowiedzUsuń
  29. Puder z chęcią przetestuję na swojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta maskara całkiem fajnie wygląda daje bardzo naturalny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny makijaż. Nieprzesadzony. Kobiecy. Uwielbiam taki makijaż

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie miałam pojęcia, że Delia ma tak bogaty asortyment jeżeli chodzi o kosmetyki kolorowe. Chętnie poznałabym ten tusz do rzęs, daje niesamowity efekt.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty