Delia, Luxury Look, Lumi & Healthy, Natural Radiance, Płynny podkład rozświetlająco-nawilżający

Wybranie odpowiedniego podkładu do twarzy to nie lada wyczyn. Ale całe szczęście na rynku istnieje tyle podkładów, i jest w czym wybierać. Ostatnio bardzo polubiłam się z nowym podkładem Delii. Zobaczcie co mnie do niego przekonało.

Uwielbiam jego opakowanie, jest takie gustowne, stylowe. Niczym nie przypomina tych starych butelek. W dodatku posiada pompkę co jest mega wygodą.
Jego konsystencja jest bardzo płynna, wręcz rzadka. Podkład dzięki temu jest lekki na twarzy i nie wywołuje zapchania skóry. Szybko się wchłania i zostawia na skórze mat i aksamitną cerę.

Posiadam dwa odcienie 11 ivory i 12 nude beige.
W tej chwili korzystam z jasnego (11 ivory), który jak dla mnie jest idealny. Nie ciemnieje, nie tworzy maski.
Luxury look to podkład do dobrze nawilżonej skóry, która nie posiada suchych skórek inaczej je podkreśla. Owszem ma zadanie nawilżać, ale jest ono delikatne. Samo wykończenie w formie matu lubi niestety podkreślać nasze niedoskonałości, więc od razu widać, że moja skóra potrzebuje nawilżenia, a wydawało mi się, że jest dobrze. Po wytknięciu tej wady później jest już dobrze. Wchodzi mi w zmarszczki i podkreśla je.
Podkład kryje średnio, jest to bardzo lekkie, delikatne krycie. Owszem pięknie wyrównuje koloryt skóry, kryje drobne niedoskonałości i zaczerwienienia. Ale wykończenie jest bardzo naturalne. Podoba mi się ten efekt, bo to duża zaleta typu „make up no mak up”.
Podkład jest rozświetlający, ale nie posiada żadnych mieniących się drobinek. Jego funkcja przypada bardziej na rozjaśnienie samej twarzy, dodanie jej ładnego kolorytu, zdrowego wyglądu. Bo na twarzy świetnie wygląda. Skóra nie świeci się.
Mat jak i sam podkład utrzymuje się bardzo długo na twarzy, nie trzeba poprawek. Jestem z tego bardzo zadowolona. 

Bałam się jego płynnej konsystencji, ale nie potrzebnie. Świetnie się z nim współpracuje czy to pędzlem czy gąbką (jajkiem) lub nawet samymi palcami. Choć w przypadku tej rzadkiej konsystencji wybieram pędzel. Doskonale też wygląda na twarzy, ale jak dla mnie mógłby być bardziej kryjący.  Mimo to bardzo go lubię.
Całość jak widać jest naturalna, aksamitna cera. Skóra gładka, dopieszczona, lekko nawilżona, z efektem dobrego matu i rozświetlenia. Dedykowany do cery suchej, normalnej i  mieszanej.

Koszt podkładu to 22,50zł/30ml w sklep.delia.pl

Komentarze

  1. Chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię taki naturalny efekt, który dają podkłady, nie jestem fanką efektu maski na twarzy. Naturalność to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam cerę mieszaną, więc mam nadzieję, że u mnie by się sprawdził ten podkład :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie nie miałam podkładu z tej firmy, ale siostra tak i jest zadowolona :-) Może też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak za taką cenę to super podkład! Ładnie wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda podkład na buzi ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkładów nie znam, ale muszę przyznać, że zdjęcia to wręcz wyczarowałaś! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się te podkłady, choć musiałabym się rozejrzeć za ciut jaśniejszymi odcieniami, które będa pasowały do mojej jasnej karnacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladnie wyglada na skorze, bardzo mnie zachecilas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda mi na taki, który sprawdziłby się także w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na mojej skórze obecnie nic nie wygląda dobrze. Nawet produkty, które kiedyś się sprawdzały :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż! Bardzo mi się podoba. Ja właśnie uwielbiam wszystkie podkłady, które pozostawiają taki naturalny efekt. Choć wiadomo, czasem przyda się coś z mocniejszym kryciem. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny efekt, szyja ma ten sam odcień co twarz więc super. cera wygląda młodo i zdrowo

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ich posiadaczką, ale testy jeszcze przede mną. Jestem ciekawa czy dobrze się spiszą na mojej buzi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie pozytywne zaskoczenie, podoba mi sie jak wyglada na skorze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten jaśniejszy kolorek jest na prawdę w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś niesamowita :) Możesz mnie śledzić, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie potrzebuję dużego krycia, więc myślę, że byłaby zadowolona z tego podkładu. No i odcień super się prezentuje. Muszę gdzieś znaleźć testery i obczaić go "na żywo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubimy takie nieprzesadne, naturalne makijaże! Twój własnie taki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam podkład z Avonu z serii Luxe i jest okej, jednak ja nie muszę mieć ani super krycia, ani żadnych dużych wymagań nie mam ;) Więc mnie łatwo zadowolić na razie, ale na pewno będę testować więcej produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. właśnie dzisiaj testowałam sobie te podkłady .

    OdpowiedzUsuń
  22. Wlasnie go mam zamiar wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię uzyskiwać właśnie takie naturalne efekty.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety nie widziałem nigdzie tej marki ani testerów :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi jest ciężko dobrać podkład, aby był idealny do kolorytu skóry. Jeśli już coś mam, a najlepiej sprawdzają się mineralne to nie chcę ich zmieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę, że nie tylko u mnie pojawił się dzisiaj wpis na temat tych podkładów. Jasny kolor bardzo mi obecnie odpowiada, ale niestety podkład lubi mi podkreślać suche skórki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna ma cene i naprawde zapowiada sie ciekawie! Makijaz wyglada swiezo, nie ma efektu maski - o to chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam go i całkiem polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że delikatnie nawilża

    OdpowiedzUsuń
  30. Czasami lubię takie delikatne krycie, choć nie zawsze. Podoba mi się efekt jaki uzyskałaś! :) Odcień idealnie pasuje do Twojej karnacji, a ja z doborem zawsze mam problem.

    OdpowiedzUsuń
  31. Również go lubię. Jest spoko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten podkład wygląda zachęcająco i chyba skuszę się aby go przetestować;)

    OdpowiedzUsuń
  33. spodobały mi sie oba te podkłady!

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ciekawią mnie podkłady tej marki :) słyszałam wiele pozytywnych opinii. Ogromny plus za naturalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  35. Podklad wyglada na twarzy dosc naturalnie wiec jak najbardziej za!

    OdpowiedzUsuń
  36. Szukam fajnego, nawilżająco-rozświetlającego i do tego liftingującego podkładu i chyba nie znajdę haha ;) ale ten wydaje się być całkiem ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zaciekawiłaś mnie, muszę się przyjrzeć bliżej tym podkładom bo ciekawa jestem czy ten jasniejszy odcien nie będzie za ciemny dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię ten podkład. Daje takie ładne wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem ciekawa jak te podkłady spisałyby się na mojej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja wolę takie lekko kryjące podkłady, wyglądają naturalniej.

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowne zdjęcia produktu!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo zaciekawiły mnie te podkłady!
    www.loveanea.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Skoro daje naturalny efekt to z chęcią sięgnę po ten podkład. Będzie idealny na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  44. Widzę te podkłady nie pierwszy raz i muszę w końcu ich wypróbować! Kolor i konsystencja jak najbardziej do mnie przemawiają! Dla mnie chyba ten jaśniejszy. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Zupełnie nie znam tego podkładu, dawno już nie miałam nic z Delii

    OdpowiedzUsuń
  46. Coś zdecydowanie dla mnie , ale muszę najpierw wykończyć te co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam i bardzo lubię ,chociaż jak piszesz mógłby być bardziej kryjący.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty