Moje zamówienie z Rosegal

Dzisiaj zapraszam na mały przegląd tego co ostatnio zamówiłam i do mnie dotarło z rosegal Mam nadzieję, że się Wam coś spodoba lub to co nad czym się zastanawialiście jest warte zakupu. Nie wiem, które to już zamówienie, ale lubię tam robić zakupy:)
W pierwszej kolejności oczywiście skusiłam się na drugi zestaw pastelowych hybryd. Znam już tę markę, posiadam inne kolory. Teraz wybierałam jaśniejsze, które praktycznie wpadają w róż. Jest tylko jeden błękitny. Bardzo mi się podobają i mam nadzieję, że będą królować tej wiosny.
Czarna taka bardziej oversize sukienka z pięknymi perełkami. Materiał rozciągający się i śliski. Perełki do mnie przemawiają, ale sukienka mimo rozmiaru S wisi na mnie i bardziej przemawia do mnie wersja jej jako bluzki.I chyba tak będę nosić.
Szorty jeansowe białe. Kiedyś zamówiłam błękitne i są tak świetne, że zamówiłam białe. Będą idealne na lato. Świetnie leżą, są postrzępione i mają fajny dodatek w formie nitów. W ofercie jeszcze czarne. Mimo, że noszę rozmiar S zamówiłam jednak M. Nie opinają tak mocno.
A na koniec <<podstawka królik>> na telefon.
Jest to uniwersalna drewniana podstawka na telefon w fajnym kształcie. Trochę taka też dekoracja Wielkanocna. Zostało mi trochę $ to dobrałam do zamówienia.
I na skróty:
 Zaciekawiło Was coś?

Komentarze

  1. Sukienka super jest i wszechstronna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne kolory hybryd, jednak ja boję się zamawiać chińskich kosmetyków :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory hybryd zamówiłaś :) Shorty też są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy zrobiłaś! :) Wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hybrydy mam i bardzo je lubie, chociaz nie moge się zdecydować na jeden kolor, aby go wykorzystać. Sukienka bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta sukienka rzeczywiście lepiej wygląda jako luźna bluzka, super perełki, są na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowe hybrydy i sukienka mimo iż mówisz że będzie bluzką mi się podoba jako sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka mi się spodobała. Szkoda, że nawet S-ka jest obszerna, ale w sumie na stronie sklepu na modelce też wygląda ta sukienka na szeroką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienia jest przepiekna! Ma moje ulubione perelki i fajny material!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szorty świetne, muszę też zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie kupiłabym lakiery hybrydowe, bo mają ładne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory lakierów. Podobają mi się też jeansowe szorty, nie mogę się doczekać kiedy można będzie już takie nosic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze fajne zakupy :) Podoba mi się ta sukienka na Tobie, mimo że jak mówisz wisi na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery mają prześliczne kolory a szorty bardzo fajny krój - te dwie rzeczy podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka jest ciekawa. Spodenki również.

    OdpowiedzUsuń
  16. o te hybrydy mają naprawdę piękne kolory :) Podoba mi się ta podstawka pod telefon, już przywołuje wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor tych hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta półeczka na telefon wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama zamówiłam te lakiery jestem ciekawa jak mi się spiszą, a szorty mega <3

    OdpowiedzUsuń
  20. W końcu muszę kupić Tele kiedy hybrydowe i przekonać się do nich. Nigdy nie używałam lakierów hybrydowych zamawianych przez internet i nie chciałabym mieć nie miłej niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zamówienie tu widzę;) Spodenki skradły moje serce;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna ta sukienka, podoba mi się w wersji solo :) szorty świetne, szkoda że nie mam figury odpowiedniej do noszenia szortów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szorty mi się podobają. Idzie lato, więc muszę się w takie zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  24. Też zamówiłam taką podstawkę na telefon, tylko że niebieską! Przepiękne są te buciki! A jeśli chodzi o lakiery, to serio wszystkie kolory mi się podobają. Najbardziej chyba ten ostatni różowy! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko mi sie podoba :D mam kilka lakierow z elite99i sa fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodenki bardzo fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurcze! Te spodenki od dawna bardzo nas kuszą :) Jeśli tak dobrze leżą to chyba same się skusimy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. całe zamówienie super, ale hybryd nie uzywam , nigdy nie mialam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejne genialne zestawienie kolorystyczne tych hybryd Elitte99! Same subtelne i delikatne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten zestaw lakierów i bardzo mi się podoba, są bardzo dobre jakościowo jak na taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  31. chciałam zamówić też ten zestaw hybryd, bo tak mi się spodobały ich piękne pastelowe kolory :) ostatecznie zrezygnowałam, bo nie znam się na hybrydach, a jak przeczytałam jak się robi i ile rzeczy potrzebne to mi się odechciało ;p szorty są piękne! szukałam właśnie podobnych ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Podoba mi się ta sukienka z perełkami. Ostatnio perełki są na topie

    OdpowiedzUsuń
  33. Zestaw lakierów mnie zaciekawił, bardzo fajne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie te lakiery to hiciory mam już dwa zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszytko super, króliczek podstawka genialny .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty