Poszewka Queen, szorty z ćwiekami i gwiazdki z gamiss

Dzisiaj zapraszam na przejrzenie kolejnego mojego zamówienia. Tym razem jest ono z <<gamiss>>czekałam na nie dosyć krótko, ale z przerwani i praktycznie każda rzecz osobno, z uwagi na ciągły brak pewnych rzeczy. A i tak do końca nie przyszło w całości, brakuje mojej upragnionej szklanki w postaci żarówki. No cóż. Coraz częściej spotykam się z tym, że na gamiss jest bardzo tanio, ale wiecznie czegoś brakuje. Co z czasem irytuje.
Uwielbiam poszewki na poduszki, a tym bardziej, że coraz częściej pojawiają się takie ładne. Do mojej ulubionej z rzęsami dołączyła Queen. Piękna jest i taka stylowa.
Szorty. Spodenki kiedyś pokazywałam wam białe, i mówiłam, że zamówiłam niebieskie i oto one. Jeansowe z ćwiekami. Wygodne i super wyglądają. W lecie zobaczycie je na pewno. Warto kupić.
Na koniec naklejki w kształcie gwiazdek. 3 rodzaje wielkości i do wyboru 3 rodzaje koloru. Fajna sprawa w dekoracji pokoju nie tylko dziecięcego. Uwielbiam motyw gwiazdek, a te mnie urzekły.
I na koniec wyczekiwana szklanka w kształcie żarówki - pojemność 250ml


Komentarze

  1. Świetne zamówienie :) tak samo lubię gwiazdki, gwiazdeczki :) a poszewka super, na razie mam tylko dwie, ale przy okazji zamówię następne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdki super się prezentują i zdobią wnętrze :) Poszewka również wpadła mi w oko :) A szorty są wręcz świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te szorty :) Chyb a nawet ładniejsze niż te białe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obie podszewki są fajne, ja mam tylko takie ala jutowy worek. szorty są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szorty również mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem oczarowana :) Zarówno poszewka jak i szorty bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super rzeczy, szczególnie spodenki, muszę sobie takie koniecznie sprawić na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne poszewki na poduszki, uwielbiam takie dodatki ;) szorty też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! Ta poszewka prezentuje się swietnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zamówienie ;-) podobają mi się szorty a te gwiazdki sama bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szorty zdobieniam to jak dla mnie hit! Swietnie sie prezentuja i latem sprawdza sie idralnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się to zamówienie :) poszewka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam poszewki z tej serii i są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. poszewki są genialne! ❤ ostatnio nawet je dodałam do koszyka i planuję zamówić, ale nad tą Queen się jeszcze zastanawiam, bo trochę kiczowato mi się kojarzy ten napis.. nie wiem jednak skąd się mi to wzięło ;p a szorty piękne! :) tak jak nie lubię ćwieków na ubraniach, tak tu bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Poszewka świtna jest, poprzednie też mi się bardzo podobały

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zamowienie ;) wszystko mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne zamówienie wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. te spodenki mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poszewki są rewelacyjne! Przepiękne :) Szorty też mi się podobają. A te naklejki gwiazdki cudne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Te naklejki na ścianę wyglądają świetnie, muszę sobie takie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szorty wyglądają świetnie, są bardzo w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam poszewki z Chisich stron, są świetnej jakości, a szortasy bardzo mi się podobaja . Zamówiłam podobne ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Całe zamówienie bardzo przypadło mi do gustu,jednak szczególnie te szorty ☺ w tym roku będę szukać kilku nowych par i właśnie coś w tym stylu by mi się przydało ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  24. AAa te shorty są po prostu boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. podobają mi się te spodenki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Poduchy są świetne! Bardzo lubię takie dodatki. Fajnie zdobią pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej podobają mi się szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te szorty są świetne, przy okazji mam taką samą toaletkę hehe!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne zamówienie, te szorty super.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zamówienie, gwiazdki super wyglądają w tym otoczeniu

    OdpowiedzUsuń
  31. Całe zamówienie jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty