Wiosenne porządki z Cillit Bang

Mimo, iż za oknem zima w pełni wiosenne porządki muszą się zacząć i tak się dzieje w moim domu. Nie przepadam za sprzątaniem pochlania duże ilości cennego dla mnie czasu, a lubię cieszyć się porządkiem, czystością i świeżym zapachem w domu. I w tym przypadku pomagają mi kumple Cillit Bang, które wykorzystuje zarówno w łazience jak i kuchni.

Na wielką uwagę zasługuje nowy Cillit Bang kamień i brud, który posiada świetny świeży zapach, ale i skuteczne działanie. Pomaga praktycznie w każdym miejscu gdzie osadza się kamień i brud. 
Wystarczy spryskać odpowiednie miejsce zostawić na kilka minut, międzyczasie zająć się inną pracą, wrócić przetrzeć i cieszyć się czystością. Ten produkt jest jak najbardziej wielofunkcyjny, który pomaga uporać się z wieloma problemami brudu. Mycie zlewu, wanny, toalety, kabiny prysznicowej, ścian kafelkowych, a nawet podłóg, szkła, ociekaczy i kranów nierdzewnych.

Cillit Bang, Spray, Tłuszcz i Smugi. Idealny w kuchni, do czyszczenia kuchenek gazowych, w tym piekarników, z zapieczonym jedzeniem, a także szafki, płytki i blaty. Świetnie rozprawił się z tłustą powierzchnią koło kuchenki gazowej. Często się oblepia, a płyn szybko rozpuścił tłuszcz. Ułatwił mi pracę.
Cillit Bang Spray, Wybielanie i higiena.
Zdecydowanie pomaga w łazience do oczyszczania kabiny prysznicowej, muszli klozetowej. Stosuję go także do mycia wanny, zlewozmywaka, a nawet płytek i fug, które często ciemnieją mi w kuchni przy zlewie. 
Zdecydowanie widać poprawę. Płytki są jaśniejsze. Ten produkt jednak ma nuty typowe dla produktów oczyszczających, silnie żrących, choć przeplata się z wiosennym zapachem. Nie jest tak mocny jak np. Domestos i to w nim cenię, bo nie drażni mnie podczas mycia. A to jednak ważna sprawa. Mimo to stosuję obie firmy, bo cenię sobie skuteczność działania, przedłużony efekt czystości i zabijania zarazków.

Cillit Bang, Aktywna piana, Osady z mydła i prysznica
Fajna gęsta piana, która usuwa zanieczyszczenia, osady z z mydła nie tylko na umywalce, ale także i na płytkach.
Cillit Bang, Power Cleaner, Kamień i rdza
Typowy produkt do oczyszczania WC w formie żelu. Czystość toalety na wysokim poziomie usuwa kamień, rdze i trudne zabrudzenia.
Z tym zestawem wiem, że moje świąteczno-wiosenne porządki i ogólnie każde porządki mają sens. W szybki sposób rozprawią się z brudem, tłuszczem, kamieniem i osadami, a także wybielą pociemniałe zabrudzone fugi czy płytki. Mogę dłużej cieszyć się świeżością w swoim domu, nie tracąc czasu, a wykorzystując go na inne ważne sprawy.
Poręczne kolorowe opakowania, forma piany, skuteczność działania, wiosenny świeży zapach to same plusy tych produktów.

Komentarze

  1. Używam tego na kamień i naprawdę radzi sobie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam tej pianki do czyszczenia kabiny prysznicowej i daje radę nawet z najtwardszą plamą czy brudem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam porządki i chętnie sięgam po cillit bang ;> Radzi sobie zawsze świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ekipe masz do pomocy:-) :-) :-) dadzą radę napewno :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie produkty znam oprócz tego z funkcja wybielania. Muszę się za nim rozejrzeć, bo niedługo Święta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedys mialam te produkty, ale spisywaly sie srednio. Bylo to na poczatku ich dzialalnosci w polskich sklepach. Teraz jestem ciekawa czy dalyby rade:)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie zdałam sobie sparwe że czas na świąteczne porządki a z takim pomocnikiem będzie super

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten kamień i rdza i naprawdę radzi sobie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na szczęście wiosenne porządki mam już z głowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nasza mama sama kupuje różne środki czystości i nie mamy na to wpływu :) Ale kiedyś wrzucimy jej któryś z tych produktów do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bardzo dawno nie kupowałam środków czystości z tej firmy.Pora to zmienic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam tych produktów sa spoko.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Chociaz sprzątać nie lubie to jednak robie to codziennie i wlasnie przy użyciu jak najlepszych środków

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczny zestaw. ja podczas gotowania robię armagedon więc sprzątania też mam sporo a do tego zwierzęta w domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Akurat z tej marki nie miałam produktów, ale różne zamienniki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że Cillit gości w prawie każdym domu ;) masz identycznie jak ja, nienawidzę sprzątać, ale mus to mus i dobrze że takie preparaty nam w tym pomagają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno nie kupowałam tej marki - chyba czas to zmienic

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam tych środków czystości u siebie w domu

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktem jest, że pora zacząć wiosenne porządki. W domu zawsze jest wiele do zrobienia i sprawdzone produkty na pewno nam w tym pomogą. Jednak okien przy padającym śniegu umyć się nie da, tak samo z uprzątnięciem podwórka, schodków.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam nie raz produkty Cilit bang i fajnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ja także muszę się zabrać za te wiosenne porządki święta tuż tuż a tu nic nie zrobione :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Marka gości u mnie w domu i bardzo dobrze się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiem, Ze to dobre produkty, bo moja tesciowa zawsze zachwalała :D

    OdpowiedzUsuń
  24. swietnie sobie radzą z brudem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. także używam tych środków czystości;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasem kupuje te produkty, szczególnie ten do usuwania tłuszczu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubie ich produkty ;) dobrze radza sobie z czyszczeniem np kafelek ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Idealny zestaw żeby doprowadzić kuchnie do ładu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Już od wielu lat korzystam z kosmetyków tej firmy i jestem z nich zadowolona. Dobrze sobie radzą przy sprzątaniu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czasem sięgam po preparaty tej marki, są rozpoznawalne na rynku no i przede wszystkim na ogół skuteczne :) Świąteczne porzadki mnie nieco przerażają, nie mam ostatnio na nic czasu a tu jeszcze trzeba myśleć o świątecznych wypiekach...

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe środki. Nigdy nie miałam okazji ich używać, ale widać, że świetnie sobie radzą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze mieć takich pomocników podczas wiosennych porządków. Po prostu: bang i po brudzie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam okazję korzystać z tej aktywnej piany i efekty były zadowalające

    OdpowiedzUsuń
  34. Mój mąż używa produktów tej firmy i bardzo sobie chwali.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty