Dermedic, Linum Emolient, Regenerujący krem do rąk

Zimą najbardziej odczuwamy suchą skórę. Twarda woda, suche powietrze nie daje naszej skórze forów, wręcz odwrotnie daje popalić, wysusza na wiór, przynosi szorstkość. Warto wtedy zatroszczyć się o odpowiednią pielęgnację. Najgorzej mają nasze dłonie, ciągle odsłonięte, narażone na czynniki zewnętrzne.


W ofercie Dermedic znajdziemy bardzo popularny krem, który jest najczęściej kupowanym w Polsce. Wcale się nie dziwię, bo sama go polubiłam i nie wyobrażam sobie zimy bez niego. D
Krem dostajemy w wąskiej, wysokiej tubce, która zawiera gęsty śnieżnobiały lekki krem. Kosmetyk wchłania się szybko, wręcz błyskawicznie, nie zostawia na skórze tłustej warstwy, pojawia się mat. Nie klei się i nie lepi.
Bajecznie pachnie. Są to słodkie nuty, ale nie mdłe, trochę pudrowe może nawet dziecięce zapachy o świeżym powiewie. Nuty subtelne i delikatne, ale wyczuwalne.
Regenerujący krem do rak to kosmetyk idealny na zimowa porę, który w bardzo szybki sposób ocali suchą i szorstką skórę. Przyniesie jej ulgę i złagodzenie po podrażnieniach i wielkich wysuszeniach. Ochroni przed czynnikami zewnętrznymi na długo.
Skóra po jego zastosowaniu jest rewelacyjnym stanie. Nawilżona, dogłębnie odżywiona, aksamitnie miękka, gładka, przyjemna w dotyku. Elastyczna, wzmocniona i chroniona.

Bardzo polubiłam się kremem do dłoni Linum Emolient. Zdecydowanie można na nim polegać. Uwielbiam go za szybkość wchłaniania, mat, przyjemny zapach i skuteczne działanie, i jeszcze najważniejsze łagodzenie podrażnionej skóry, przynoszenie ulgi.
Polecany do codziennego stosowania przy skórze suchej, bardzo suchej, skłonnej do alergii, a nawet atopowej.

Krem można dostać w aptekach, w cenie ok.21zł/100g dermedic.pl

Komentarze

  1. Znam ten krem :) Markę Dermedic naprawdę bardzo cenię za świetne kosmetyki :) Krem szybko się wchłania i dobrze nawilża

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem do rąk teraz to podstawa, mam niesamowicie suchą skórę ;) Ja mam teraz z Indigo, dodatkowo zachwyca zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam go, ale chętnie bym wypróbowała. Lubię kosmetyki Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym wypróbowała te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie mam zapas kremów do rąk, ale gdy go wykończę to sięgnę po ten kremik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam takiej skóry, mam tłustą a również odczuwam na niej zimę, dlatego współczuję tym, którzy mają gorzej ode mnie. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam go, dobrze działa na skórę słoni

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka nam znana, jednak krem nie bardzo <3 Kremy do rąk używamy z Czerech pór roku i kochamy je!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten krem :) Tak jak napisałaś - jest skuteczny, ładnie pachnie i nie zostawia tłustej warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za sam zapach mam mega ochotę go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten krem od dawna, już go kończę ale sprawdza się u mnie doskonale, nic mu nie mogę zarzucić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubie jak zapakowuja paczuszki. Zawsze wszystko jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego kremiku, ale chętnie bym go wypróbowała. Do prawdziwej wiosny jeszcze daleko, a w takim sezonie zimowym jaki mamy teraz o dłonie muszę dbać szczególnie, lubią się szybko przesuszac :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego produktu ale prezentuje się ciekawie i mógłby rozwiązać mój problem z przesuszeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. moja skóra bardzo lubi produkty Dermedic. tego kremu nie miałam okazji stosować, ale chyba sprawię sobie na przyszłą zimę.

    OdpowiedzUsuń
  16. kremu nie znam, ale z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja skóra rąk jest sucha więc krem byłby dla niej idealny

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny ten krem chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  19. To zdecydowanie coś dla mnie! Mam mocno przesuszoną skórę i czasem zdarzy mi się jakaś alergia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba się skuszę, bo koleżanka również zachwalała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na razie mam zapas jeżeli chodzi o kremy do rąk, ale zapamiętam na przyszłość :) Chętnie bym go poużywała :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem bardzo ciekawa jak pachnie :) lubię takie pudrowe zapachy. Chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie przetestowała bym taki krem, ale nie mam szczególnych problemów z przesuszaniem tylko kilka razy w roku a tak to raczej mam cerę tłustą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I nie miałam żadnego produktu z tej firmy ale czytałam już kilka pozytywnych opinii na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To dla mnie nowość, ale dobrze że w końcu trafiłam na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubie ich kosmetyki! Naprawde swietnie sie sprawdzaja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tego produktu ale marke znam i lubie

    OdpowiedzUsuń
  28. To super, że szybko się wchłania i pozostawia matowe wykończenie, nie cierpię tego tłustego filmu, który zostawia większość kremów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dobrze kojarzę markę więc w przyszłości chęnie po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie używałam tego kremu, ale jeżeli polecasz go dla skóry suchej, to muszę go zamówić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Produkty Dermedic bardzo dobrze znam. Jedne z podstawowtch kosmetyków w moim domu.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mnie ciekawią kosmetyki tej firmy, do rąk bardzo by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli działa na suchą skórę to muszę spróbować go;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam strasznie przesuszone dłonie zwłaszcza zimą . W każdym kącie mam krem do rąk , jestem zdania że nigdy ich za wiele , chętnie zobaczę jak się u mnie sprawdzi :*

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie w każdej torebce obowiązkowo krem do rąk - dlatego wybieram jak najmniejsze opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Po zimie i ostrych mrozach nasze dłonie potrzebują regeneracji, a zawarte w tym kremie emolienty na pewno sobie z tym poradzą :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Urocza paczka, z tej firmy znam tylko ich plyn micelny ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty