Delia, Anti Damage Keratin Cameleo BB, Linia do włosów szorstkich i łamliwych

Nowa seria do włosów szorstkich i łamliwych Anti Damage kreatin Cameleo BB zyskuje coraz to szersze grono zwolenników. Sama wpadłam w sidła tej serii.
Od razu spodobała mi się szata graficzna. Jest bardzo prosto, stylowo. Opakowania są wygodne, a zapachy bardzo kuszące.
Zapach jest kuszący, intensywny, bardzo stylowy i faktycznie jak z salonu fryzjerskiego. Pełen profesjonalizm.
W skład serii wchodzą:
- kreatynowy szampon bez soli
- kreatynowa odżywka bez soli
- płynna kreatyna
- maska kreatynowa bez soli
- jedwab do włosów

Kreatynowy szampon bez soli
Szampon ma przezroczystą żelowa konsystencję, lekko się pieni, łatwo spłukuje. Nie plącze włosów. Na plus tez opakowanie, które posiada wygodną, poręczną i higieniczną pompkę.
Pachnie bajecznie słodko, nuty jakby perfumowane, cudowne, średnio utrzymuje się na włosach. Ale po użyciu całej serii można wyczuć te anielskie aromaty.
Szampon to zdecydowanie doskonała dawka pielęgnacji dla włosów. Nawet dobrze oczyszcza włosy z brudu, zanieczyszczeń jak i kosmetyków do stylizacji włosów. Nie plącze ich, choć wymaga odżywki. Fajnie odbija włosy od nasady, nie przetłuszcza ich szybko, tradycyjnie myję co drugi dzień. Włosy nawet na drugi dzień wyglądają dobrze, nie są odkształcone, ani przetłuszczone, ani tym bardziej przyplaszczone. Nie podrażnia skóry, nie uczula jej, ani nie wywołuje łupieżu.
Włosy wyglądają zdrowo, są lśniące, lekko nawilżone, pełne miękkości i gładkości. Włosy obłędnie pachną, nie puszą się. Jestem zadowolona.

Kreatynowa odżywka bez soli
Odżywka do włosów posiada kremową, średnio gęstą konsystencję. Błyskawicznie wchłania się w moje włosy.
Odżywka to idealny kosmetyk po użyciu szamponu. Warto ją zastosować, poprawia wygląd włosów, ale także ułatwia rozczesanie ich, i w pewien sposób działa na nie dyscyplinująco. Nie obciąża mocno włosów, choć używam jej umiarem. Ogólnie cudownie wygładza włosy i doprowadza je do pięknego wyglądu, zbyt duża ilość powoduje u mnie mocne obciążenie, przyplaskane, więc mała ilość jest tutaj wystarczająca i na miejscu, aby nie było porażki.
Najlepsze jest to, że odżywka działa ekspresowo. W szybki sposób wygładza i zmiękcza włosy, doprowadza je do zdrowego stanu. Włosy pięknie lśnią, są nawilżone, zregenerowane, pełne odżywienia. Są świetnie ułożone, bardzo „posłuszne”. Wyglądają naturalnie, lekko, zdrowo i bez efektu puszenia się.
Dodatkowa informacja i jak dla mnie ważna. Produkt jest termoochronny. Stosuję suszarkę, czasem zdarza się, ze lokówkę, więc taka ochrona jest dla mnie ogromnym plusem w zabezpieczeniu włosów.

Kreatynowa maska bez soli.
Posiada białą kremowa konsystencję. Moje włosy ją wpijają natychmiastowo.
Bajecznie działa na moje suche włosy. Cudownie je zmiękcza i wygładza, a także nawilża, wręcz odżywia. Włosy są odpowiednie dociążone, pełne magicznego blasku, naturalności i zdrowego wyglądu.
Płynna kreatyna
Forma kosmetyku w sprayu. Nie wymaga spłukiwania.
To produkt do regeneracji bardzo uszkodzonych włosów. Swoje końcówki podcięłam, więc nie wiem jak by się to miało. Ale stosowanie jej ułatwia życie włosom bardzo puszącym się, które żyją swoim życiem, często się plączą. Dyscyplinuje je, w szybki sposób wygładza, zmiękcza. Pomaga w pielęgnacji włosów już tych zdrowych, chroni je przed uszkodzeniami. Moje włosy są cienkie i proste, więc nie raz się zdarza, że włosy szybciej się przetłuszczają, więc trzeba używać z umiarem. 

Jedwab do włosów  
Jedwab do włosów posiada przezroczystą płynną konsystencję jak olejek, lepka i tłustawa, ale włosy nie kleją się. Wystarczy odrobiona, w moim przypadku kropla, która potrafi zdziałać cuda. Produkt jest mega wydajny, nie wykończę go prędko. Konsystencja jest ciężka, więc warto stosować z głową. Pomaga rozczesać włosy, lepiej się układają, nie są przetłuszczone, ani oklapnięte.
To mój ulubiony produkt do ochrony włosów przed suszarką, ale także i szybkiego skutecznego wygładzenia i zmiękczenia włosów. Są bardzo sypkie, sprężyste i lekkie oraz pełne blasku. Bardzo mi się to podoba.
Odnośnie włosów zniszczonych, suche końcówki zostały podcięte, bo wiadomo tego to nic nie naprawi. I nie niszczą się tak mocno. Seria sprawia, że są zabezpieczone i pielęgnowane w taki sposób, aby nie niszczyć ich. Wielkich zmian w strukturze włosów nie ma, ale uwielbiam tę serię. 
 
Cameleo sprawia, że moje włosy są zdyscyplinowane, nawilżone, pełne blasku, gładkości i miękkości. Uwielbiam je w takim stanie, jakbym faktycznie wyszła z salonu. Dosyć, że lśnią, pięknie wyglądają, to jeszcze bosko pachną. Nie umiem się zdecydować, który produkt jest najlepszy, każdy idealnie się uzupełnia i wiele wnosi w pielęgnacji moich włosów. Włosy przestały być szorstkie i są mniej łamliwe. 

Komentarze

  1. bardzo ładnie się prezentuje ta seria ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą serię i jestem z niej zadowolona. Odżywka podoba mi się najbardziej, zaś płynna keratyna to niestety bubel - sam szkodliwy alko w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej kolejności opakowania mnie przyciągają. Lubię połączenie bieli i czerni :)
    Co do samych produktów to znam je tylko z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w trakcie jej testowania :) Bardzo wygładzają włosy te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna seria, moim włosom przydałaby się taka kuracja, na szczęście nie rozdwajają się bo regularnie podcinam

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tą serię i poki co jestem zadowolona z efektów jakie daje

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę wypróbować ten szampon jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo polubiłam się z tą linią do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy kusi tą serią :) Mam ochotę na płynną keratynę oraz po Twojej rekomendacji także na jedwab, aktualnie nie mam żadnego tego rodzaju preparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O płynnej kreatynie jeszcze nie słyszałyśmy :) Świetne te produkty! <3 Delia ostatnio strasznie szaleje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Delia Cameleo miałam tylko dekoloryzator do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc pierwszy raz słyszę o tej marce, ale mam wysokoporowate włosy, więc kosmetyki z keratyną bardzo im służą - oczywiście w rozsądnej ilości :P Być może skuszę się na odżywkę i maskę - nie przeszkadza mi kiedy włosy są dociążone, a stosowanie mniejszej ilości jest na plus bo produkt staje się wtedy bardziej wydajny ;)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze do czynienia z tą linią, ale używam olejku do włosów Delii i jestem bardzo zadowolona :) Zapach i działanie ma świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiele osób chwali tą serię. Właściwie to jeszcze nie czytałam żadnej negatywnej opinii, a to sprawia że koniecznie muszę wypróbować te produkty skoro wszyscy zachwalają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szata graficzna przyciąga wzrok. Chętnie zakupiła bym ten jedwab do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta seria to dla mnie całkowita nowość, ale jestem jej bardzo ciekawa. Jak skończę moje obecne kosmetyki to przetestuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapach jest cudowny, a i wcześniej miałam próbkę szamponu tej serii i byłam oczarowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używałam kosmetyków tej serii, dlatego jestem bardzo ciekawa jakby się sprawdziły u mnie. Muszę wkrótce zamówić chociaż jedwab do włosów, bo kiedyś świetnie radził sobie z moimi włosami. Mam nadzieję, że ten wypadnie równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta maska jest moim faworytem

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesli kogos wlosy lubia keratyne to taki zestaw jest super. Moje jej nie lubie i mimo wszystko to nie jestes dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna seria, polubiłam się z tymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmetyki zapowiadaja sir naprawde dobrzr! Obecnie testuje inne, jesli sie nie sprawdza na pewno siegne po te!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super kosmetyki! Bardzo fajna recenzja

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tej gromadki najbardziej ciekawi mnie jedwab. Dawno go nie używałam, a fajnie się zawsze u mnie sprawdzał :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Używam tej serii i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super produkty ;) tez jestem w trakcie testowania !

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wypróbowałabym tę maskę

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jestem jak ten zestaw u mnie by się sprawdził chodz musiała bym z rozwagą go stosować ze względu na keratyne

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejny kosmetyk do przetestowania, sama planuję dalej testować kosmetyki do włosów ;) częste zmiany im służą, a nadal nie mam swojego ideału :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem na razie w fazie testów tej serii, ale już zapowiada się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo polubiłam się z tym zestawem.

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny zestaw! :) uwielbiam keratynowe produkty do włosów. Mega mnie ciekawi maska i płynna keratyna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna jest ta seria, jestem zaciekawiona każdym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Delia nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać , bardzo ciekawa ta seria !

    OdpowiedzUsuń
  35. Przydałaby się moim włosom taka pielęgnacja od A do Z, fajnie jest używać kosmetyki jednej marki i serii.

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę spróbować szampon z tej serii;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Maska najbardziej mnie interesuje, szampon raczej nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam ten zestaw i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  39. Również jestem posiadaczką tego zestawu. Jestem zachwycona rezultatami używania tych kosmetyków. Moje włosy w końcu trochę odżyły. Są mocniejsze i grubsze. A na tym mi najbardziej zależało.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty