Real Techniques, Gąbki i pedzel do makijażu

Nareszcie doczekaliśmy się polskiego sklepu. Oto oficjalny sklep online real-techniques.pl
teraz możemy swobodnie robić zakupy. Real Techniques to znane produkty, a raczej akcesoria pomocne w makijaży jak np. pędzle czy gąbki rekomendowane przez znane w Wielkiej Brytanii siostry- wizażystki Nick i Sam Champman. Nie wyobrażam sobie wykonać makijażu bez tych pomocników. Zdecydowanie wspomagają i ułatwiają pracę.
Miracle Coverage, Uniwersalna gąbeczka do twarzy i ciała.
Jest to wielofunkcyjna w miarę miękka gąbka, którą można nakładać płynny podkład, a także rozświetlacz, bronzer lub inne kosmetyki. Zdecydowanie ułatwia pracę przy makijażu, w moim przypadku najbardziej korzystam z opcji aplikowania podkładu. Dobrze się myje, w miarę szybko schnie. Gąbki lepiej sprawdzają się w kwestii maskowania niedoskonałości, wspomagają nakładanie podkładu. Zobaczymy jak z trwałością i wyglądem będzie dalej. Bo na tym etapie jest w stanie nie naruszonym.

Gąbka to koszt 33zł w real-techniques.pl

Expert Hace Brush, Pędzel do nakładania i mieszania podkładu
Do tej pory jakoś nie specjalnie lubiłam nakładać podkład pędzlem, lecz szybko zmieniłam zdanie, gdy stało się to tak bajecznie proste z odpowiednim pędzlem.
Włosie jest bardzo syntetyczne, miękkie, cudownie miękkie, nie odkształca się, ani nie gubi włosia po myciu. Szybko schnie.
Idealnie i równomiernie rozprowadza podkład. Wygląda naturalnie. Kurczę nie spodziewałam się, że będzie to tak banalnie proste i w dodatku szybsze niż gąbką. Choć nie zmienia to faktu, że gąbką również lubię to robić, ale częściej teraz wybieram pędzel. Nie da się zrobić plam, jest idealnie. Pochłania podkład, ale cóż gąbki też to mają.
Można nim również nakładać róż czy bronzer, ale jak na razie sprawdza mi się w opcji z podkładem.

Pędzel do koszt 46zł w real-techniques.pl

Miracle Contour Wedges, 4 gąbki do miejsc specjalnych
4 gąbki, które są przepołowione, zostały one stworzone do nakładania podkładu w miejscach problematycznych jak kąciki nosa, wgłębień policzków, w narożnikach oczu, lub całkiem pod oczami. Płaską stroną też da radę aplikować podkład.
Gąbki są miękkie, dobrze puchną od nadmiaru wody. Łatwo się nimi pracuje.
Fajnie pod oczami nakładać, a także łatwo konturować.
Jestem zadowolona z pędzla i gąbek. Do tej pory nie miałam styczności z Real Techniques i mam tylko porównanie do tych zwykłych akcesoriów z drogerii, są znacznie lepsze. Ważne, że sprawdzają się, łatwo się nimi pracuje. Wiadomo nie będą to produkty na stałe, ale zobaczymy jak ich trwałość ma się w stosunku do tych zwykłych z drogerii. Bo tamte miałam do pól roku.

Komentarze

  1. Gąbeczki wyglądają cudownie :) Rzadko ich używamy, ale kilka w swojej kosmetyczce mamy. Pędzelek miałyśmy kiedyś podobny, ale z innej firmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pędzel mega fajnie wizualnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej gąbki dużej jestem ciekawa. Pędzle też niczego sobie ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta gąbeczka pomarańczowa jest jedną z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzel wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem jak się sprawdza bo na razie wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo ile perełek;) Muszę zajrzeć koniecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O te małe gąbeczki wydają mi się całkiem przydatne, mogą się sprawdzić zwłaszcza jeśli chodzi o makijaż w okolicy oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Real Techniques jest sprawdzoną firmą na rynku, aczkolwiek nie mogłabym przekonać się do ich gąbek. We wszystkich gąbkach bez wyjątku jest coś, co mnie odrzuca, a właściwie nie mam pojęcia co.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się ostatnio zaprzyjaźniłam z gąbeczkami, jeśli chodzi o nakładanie podkładu. Te wyglądają bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzel wygląda naprawdę ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Gąbka ma świetny kształt ale cena nieco mnie przeraża - wolę tańsze zamienniki. Ale pędzel musi być świetny! Prawdziwa perełka

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie rozwiązanie z tymi gąbkami do miejsc specjalnych. Nie miałam jeszcze ani pędzli ani gąbek z RT.

    OdpowiedzUsuń
  14. Te malutkie gąbeczki bardzo chętnie bym przygarnęłą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pędzel wygląda bardzo solidnie! :) Jeszcze nie miałam żadnego tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gąbeczkę mam i bardzo lubię. Za to pędzel do podkładu bym chciała, nie mam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne gąbeczki :) odeszłam na dobre od nakładania podkładu palcami, czy pędzlami na rzecz właśnie takich gąbeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gąbki są ciekawe - inne jak wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mialam jeszcze nic z tej firmy. Kiedya slyszalam sporo pozytywnych opinii, ale nie testowalam produktow

    OdpowiedzUsuń
  20. super produkty! Bardzo fajna recenzja

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne te gąbeczki, choć u mnie w kosmetyczce zdecydowanie królują pędzle. Ten, który pokazujesz wydaje się na prawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O swietniee!! Lubie ich pedzelki i gabeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam cały zestaw pędzli real-techniques i są naprawdę fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jednak wolę gąbeczki od beauty blender nie ma bardziej miękkich.
    Chociaż jeśli miała bym wybierać tańsza opcje to faktycznie sięgnęła bym po real-techniques

    OdpowiedzUsuń
  25. Gabka RT to moj ulubieniec od lat <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam kilka pędzli ale gąbeczki jeszcze nie. Zawsze stawiam na Beauty Blender :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam kilka gąbeczek i bardzo je lubię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tych produktów ale mam ochotę to zmienić. Zaraz zapoznam się z ofertą strony :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Posiadam kilka pędzli i gąbeczkę, jednak nie są on najwyższej jakości. Muszę zaopatrzyć się w nowe, które będą dawały taki efekt, jakiego wymagam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny pędzel. A gąbki do makijażu ja uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne Kochana zdjęcia ! U mnie dobre pędzle to podstawa !

    OdpowiedzUsuń
  32. Nakładanie podkładu za pomocą dobrej gąbeczki to mój ulubiony sposób aplikacji. RT to dobra, renomowana marka, super że otworzyli swój sklep u nas w kraju, chociaż w sumie z dostępnością nie było problemów, ale kto wie, może teraz możemy liczyc na jakieś większe rabaty czy okazjonalne promocje :) te małe gąbeczki muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pędzel do podkładu też nie gubił u mnie włosia. Do momentu, aż ono wyszło całe przy jednym myciu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam od nich gąbeczkę i moim zdaniem była lepsza od beautyblendera.

    OdpowiedzUsuń
  35. Droga ta gąbka. Myślałam że jest nieco tańsza

    OdpowiedzUsuń
  36. O tych gąbkach slyszałam duzo dobrego i mimo ze sa dosc drogie to i tak chociaz jedną musze kipic

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty