Glantier, Woda perfumowana na wiosnę

Kwiatowe zapachy to moje ulubione nuty perfum. Szczególnie teraz na wiosnę cenię sobie lekkość i świeżość, a także słodycz, która nie jest przesadnie mdła.
I właśnie taki jest zapach 541, odpowiednik Cloe Love Story.

Kwadratowy, tradycyjny i minimalistyczny flakonik, a w nim zielona barwa wody.

Spodziewałam się samej kwiatowej słodyczy, lecz jest ona bardzo świeża połączona z cytrusami: grejpfrutem, cytryną, a nawet kwiatem pomarańczy. To zestawienie sprawia, że zapach jest idealny na wiosenne dni. Nie brakuje tu owoców brzoskwini, gruszki czy czarnej porzeczki.
Nuty głowy: neroli, bergamotka, grejpfrut, cytryna, gruszka.
Nuty serca: kwiat pomarańczy, stefanotis, róża, czarna porzeczka, brzoskwinia.
Nuty bazy:piżmo, cedr, drzewo kaszmirowe, paczula.

Zapach utrzymuje się średnio (do 3 godzin), ale za to delikatnie jest wyczuwalny cały czas na skórze. Po jakimś czasie (w połowie dnia) subtelne nuty pod nosem czuję, jednak inni już go nie wyczują. W jakiś sposób tajemniczość i lekkość zapachu zostaje ze mną na skórze czy włosach cały dzień. Wtedy muszę aplikację ponowić.
Zapach nie dusi mnie i nie drażni. Nos znosi go czyli jest dobrze.

W ofercie sklepu dostaniemy wiele różnych znanych zapachów perfum. Można skorzystać z próbek perfum w atrakcyjnej cenie 14,90zł/10 próbek i wśród tych znalazłam piękny zapach dla siebie, który bardziej mnie interesuje. A mowa o 493 (Versace Bright Crystal) mega świeży, lekki zapach kwiatowo-owocowy. Jeszcze lżejszy niż ten wyżej.
Jeśli lubicie świeże słodkie zapachy to ten powinien się Wam spodobać, a jak nie ten to w ofercie najdziecie inne.

Wodę perfumowaną można dostać w glantier.com w cenie 49zł/50ml

Komentarze

  1. Testowałyśmy perfumy od nich, jednak VABUN wygrało z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne opakowanie!

    https://magdalenaplak.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy tych perfum :) Ciekawa jestem zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam i uzywam perfum od Glantier, lubię ich trwałośc

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam od nich zapach będący odpowiednikiem Good Girl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z opisu przyznam że czuje że to coś dla mnie🙂 jednak nie umiem wybrać zapachu w perfumerii, a gdzie tu przez Internet😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetna sprawa z tymi próbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. testowałam perfum z tej firmy i bardzo mi się podobał zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja od jakichkolwiek psikadeł, które używam wymagam trwałości. Nie lubię co chwilę się psikać, bo zapach ucieka także nie dla mnie ten perfum.

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie miałam perfum tej marki, Versace Bright Crystal kupiłam w tym roku przyjaciółce pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne opakowanie ;) chociaz szkoda ze utrzymuje sie tak krotko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zapach mnie bardzo ciekawi;) Ma fajny skład! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie zapachy, dlatego chętnie rozglądnę się za nimi :-) Buteleczka też fajnie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z kolei nie używam zamienników ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam jeden zapach tej marki i u mnie dużo dłużej się utrzymuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe jaki to zapach. Chociaż osobiście wolę trwalsze perfumy. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubię słodkie zapachy, ten pewnie by mi się spodobał :) Ale z tą marką do czynienia nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam perfumy od Glantier. Tego zapachu jeszcze nie miałam, ale w najbliższym czasie muszę się na niego skusić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nigdy tych perfum, ale ciekawią mnie ich zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wole owocowe zapachy, choc ten przypadl mi do gustu i przekonal, ze kwiatowe nuty tez sa piekne

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ciągle zapominam zabierać perfum ze sobą, więc jak się popsikam rano to musi wystarczyć na cały dzień :) Love Story od Chloe znam i jestem ciekawa czy Glantier jest ich idealną kopią :)

    OdpowiedzUsuń
  22. też bardzo lubię kwiatowe zapachy :) nie miałam tej wody, a nawet nie znam marki Glantier, ale podobają mi się jej nuty zapachowe, więc chętnie bym ją kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodobal mi się zestaw miniaturek :) Ten zapach Versace o którym wspominasz pod koniec miałam w orygialne, jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię słodkie zapachy, i akurat Chloe Love Story też przypada mi do gustu, więc chętnie powącham i te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna buteleczka od tych perfum. Fajne nuty zapachowe, mmi chyba by się bardzo podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Opakowania są prześliczne! Słodkie zapachy lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świeże i słodkie zapachy są moimi ulubionymi, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham te perfumy! Są u mnie o wiele trwalsze od oryginału, na taki hit jeszcze nie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. markę znam i lubię - trwałość jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie używałam perfum tej marki, ale na pewno jeszcze po nie sięgnę. Jestem ciekawa jak długo utrzymają zapach na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa jestem, który bardziej by mi spasował, bo oba czuję że mają moje ulubione nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię kupować zamienniki, te wiele osób chwali

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty