Kneipp, Aromatyczny Płyn Pielęgnujący pod prysznic: Na dobry nastrój z marakują i Radość życia z cytryną

Wiosna coraz bliżej, więc umilam sobie to oczekiwanie jak tylko mogę. Nie tylko w kolorystyce dekoracji, opakowań ale także i zapachów kosmetyków. W ofercie Kneipp pojawiły się kolorowe i przyjemne aromatyczne płyny do kąpieli pod prysznic. Wprawdzie są wielką zapowiedzią lata, ale wiosną nie zaszkodzi ich używać. Resztą kto nie chciałby poczuć lato o każdej porze roku?!

Na pewno zaskoczyły Was opakowania i lekko jednak zmylają. Zdecydowanie byłam pewna, że to płyn do kąpieli do wanny, jednak są to płyny bezpośrednio na skórę. Choć jedno drugiego nie wyklucza to każdy może używać według uznania. Ja używam jako żele według zastosowania.

Posiadam dwa zapachy „radość życia” i „na dobry nastrój”. Nazwy faktycznie nie są od „czapy” i zdecydowanie poprawiają humor oraz nastrój podczas kąpieli. Cudownie jest poczuć owocowy i świeży zapach, który dodaje chęci.

Radość życia” to energetyzujący zapach, który faktycznie dodaje radości życia, od razu mamy banana na twarzy i ślinotok, choć zdecydowanie producent zastrzega sobie stosowanie zewnętrzne.
Zapach jest bardzo cytrusowy, letni, kojarzący się z wakacjami. Świeży z naturalnych olejków eterycznych z litsea cubeba i cytryny.

Na dobry nastrój” to cudowny słodki, owocowy zapach marakuja i dodatku grejpfruta. Egzotyka w czystym wydaniu.
Zapachy są bardzo długotrwałe podczas kąpieli wtedy cała łazienka pachnie i można oszaleć z radości. Na skórze już mniej, ale dla mnie to nie problem, bo i ta stosuję inny balsam do ciała. Oba są piękne, a najbardziej upodobałam sobie marakuję.

Oba płyny są bardzo gęste, dobrze się pienią, łatwo spłukują. W zależności od koloru opakowania taki sam kolor żelu.
Aromatyczne płyny pod prysznic to świetny wybór jeśli chcemy poprawić sobie nastrój, dodać energii o poranku. Zdecydowanie poprawi się nasz punkt widzenia. Będziemy lecieć niczym na skrzydłach do pracy. Nie ma nic lepszego jak ta letnia lekkość, świeżość , którą można nie tylko czuć o poranku, ale w każdej chwili, w której mamy ochotę na kąpiel.

Jestem oczarowana tymi płynami. Ogólnie (jeśli jeszcze pamiętacie) jestem wielbicielką kosmetyków do kąpieli, fanką żeli i tego typu produktów. Pokochałam je od pierwszego powąchania. Zdecydowanie moje klimaty, które rozpieszczają zmysł węchu. Chyba udzielają się przez nie jakieś endorfiny szczęścia. Człowiek jest nastawiony na samo tak i wszelkie dobro.
Aromatyczny płyny bez tych zapachów byłby niczym. To one grają tutaj pierwsze skrzypce, gdyż egzotyczne zapachy robią z nami co chcą. Nic więc dziwnego, że każdy woli wakacje w takich krajach, jak po samym kosmetyku można odpłynąć.
Pielęgnujące płyny nie wysuszają mojej skóry, ale też jej jakoś specjalnie nie nawilżają. Mimo to skóra jest czysta, świeża, miękka i gładka. Czuję się komfortowo. Jak dla mnie czysta przyjemność.

Płyny to kosz tok.16zł/200ml

Komentarze

  1. Nie znam tych produktów, ale nie dość, że mają fajne opakowania to jeszcze konsystencja wydaje się świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam olejki i kryształki tej marki, maść arnikową na stłuczenia i pewnie jeszcze inne produkty więc żele/ płyny do kąpieli na pewno też z czasem poznam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wzięła bym prysznic z tymi płynami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham! pachną obłędnie 🌸

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham egzotyczne zapachy, toteż zdecydowanie wybrałabym wariant pomarańczowy. Kojarzę olejki eteryczne tej firmy, lubiłam je. A opakowania mnie nie zaskoczyły, nie widziałam jeszcze płynu do kąpieli w takim :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana ja Cię podziwiam, że tak zachęcająco umiesz opisywać żel pod prysznic ;) Do mnie to trafia, bo sama uwielbiam fajne zapachy pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Juz czuje ich piękny zapach chętnie poznam te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda rewelacyjnie. Już czuję wiosnę :D
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te zapachy. Radość życia miałam już wcześniej, a marakuję ma po raz pierwszy. Oba zapachy są BOSSKIEE!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już samo Opakowanie zachęca do kupna :D
    Zapraszam http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosc życia jest zdecydowanie zapachem dla mnie. Lubie takie cytrusowe wariacje

    OdpowiedzUsuń
  12. i od razu mam ochotę na kąpiel ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nic z tej firmy, ale obydwa płyny bym chciała. Lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie egzotyczne zapachy, coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już czuje te zapachy uwielbiam produkty tej marki

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam olejek do kapieli tej firmy. Mega przyjemnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam marki, ale bardzo mi się podoba to, ze mają wesołe, wiosenne opakowania. Zdecydowanie gdybym spotkała je w sklepie to kupiłabym je ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam ten cytrynowy, był ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czy sięgnęłabym po te produkty cenię sobie dobre nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Markę znam jedynie z olejków do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Produkty Kneipp zdecydowanie poprawiają nastrój i przyciągają wiosnę :D Uwielbiam ich zapachy

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej rozmarzyłam się tymi zapachami! A że miałam olejek do ciała Kneipp to wierzę że pachną cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam owocowe zapachy. Takie kosmetyki dodaja mi energii.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ich zapach musi byc obledny! Chetnie je sprawdze!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam gdy żele cudownie pachną!;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapachy muszą być niesamowite. Właściwie zazwyczaj jest to pierwszą cechą na jaką zwracam uwagę przy takich produktach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana zdjęcia mistrzostwo! A produkty znam oraz lubię bardzo!
    www.loveanea.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie używałam tych produktów,ale po płyn o zapachu marakui na pewno sięgnę. Jestem bardzo ciekawa czy również przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapachy do mnie przemawiają - muszę wypróbowć!

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tą marką mam bardzo dobre skojarzenia - miałam 2 produkty i fajnie się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Te zapachy do mnie wołają :-) muszę zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  32. Z chęcią je przetestuje, bo uwielbiam poznawać nowe żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wpierw przeczytałam, że to z cebuli i się trochę przestraszyłam. Cytrynowy zapach na pewno przypadłby mi do gustu. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiamy produkty, które mają za zadanie pobudzić nas do życia i rzeczywiście to robią :) Musimy taki sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam kilka produktow tej formy i sa bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. z tej firmy kojarzę olejki do kąpieli, ale szczerze mówiąc nie miałam okazji nic testować. bede sie musiala zaopatrzyć w jakieś produkty, bo coraz bardziej ciekawi mnie ta firma.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cytrusowe żele należą do moich ulubionych. Co prawda, tych jeszcze nie znam, al wie, ze byśmy się polubili :)

    OdpowiedzUsuń
  38. chętnie bym je przetestowała, bo uwielbiam wszelkie produkty do kąpieli :) ten o zapachu cytryny zdecydowanie bardzo mnie kusi, bo uwielbiam zapach cytrusów :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Obecnie jestem w połowie butelki ostatniego żelu pod prysznic z moich zapasów, a to toruje mi drogę do wypróbowania tych płynów :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niestety nie mogę stosować takich rzeczy ze względu na skład, ale pachną z pewnością ładnie

    OdpowiedzUsuń
  41. Oba chętnie bym wypróbowała, o egzotycznycj wakacjach w tym roku raczej mogę zapomnieć, więc sprawię sobie chociaż te kosmetyki z Kneipp;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj jestem ciekawa tych zapachów:*

    OdpowiedzUsuń
  43. Chętnie je wypróbuję, lubię ich kosmetyki,

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty