Roge Cavailles, Dermokosmetyki do codziennej higieny

Roge Cavailles to francuska marka dermokosmetyczna, która specjalizuje się w produktach do codziennej higieny, skóry delikatnej i wrażliwej. Uwielbiam tego typu produkty w codziennej pielęgnacji i z góry mogę napisać, że nie zawiodłam się. Spełniły moje oczekiwania. Dermokosmetyki w tych czasach to nie nijakie kosmetyki, tylko takie, które posiadają w sobie nutę zapachu, i nie kojarzą się już typowo z apteką.
Dermo UHT, Ultra bogaty żel myjący
Duża butla 500ml, z funkcyjną i higieniczna pompką. Żel o średnio gęstej, lekkiej konsystencji, który praktycznie się nie pieni.
Pachnie intensywniej niż płyn do higieny, ale jest to dalej delikatny przyjemny naturalny zapach.
Żel myjący zalecany do bardzo wyjątkowo wrażliwej skóry, który nie podrażnia, a wręcz łagodzi podrażnioną skórę. Przynosi doskonałe skuteczne oczyszczenie. Można go stosować do ciała jak i twarzy. Po kąpieli czuć pełen komfort odświeżenia, oczyszczenia. A skóra jest w doskonałym stanie.

Krem pod prysznic masło shea&magnolia
Wąska buteleczka, zawiera 250ml kremowego, nawet gęstego żelu. Przyjemnie otula skórę swoją bogatą konsystencją. Lekko się pieni, nie klei i nie lepi.
Pachnie bajecznie i uwodzicielsko. Cudowne połączenie masła shea i magnolii. Słodkie nuty kwiatowe dobrze na mnie wpływają. Zapach jest otulający jak konsystencja.
Kremowy żel oczyszcza skórę w delikatny sposób, nie narusza bajery, nie wysusza skóry.
Skóra jest bardzo przyjemnie miękka, gładka i wspaniała w dotyku. Uwielbiam otaczać się jego subtelnością. Sama kąpiel z nim to czysta przyjemność.

Nawilżający płyn do higieny intymnej
Płyn dostajemy w eleganckim opakowaniu z pompką, która zawiera 200ml przeźroczystego, lekko prawie wcale nie pieniącego się żelu.
Pachnie bardzo delikatnie, subtelnie i świeżo. Cieszy mnie, że nie jest to intensywny zapach, który zazwyczaj drażni miejsca intymne.
Płyn zdecydowanie przynosi komfort miejsc intymnych. Łagodzi i koi miejsca podrażnione. Przynosi ulgę. Odświeża te okolice i można cieszyć się tym przez 12 godzin. To faktycznie delikatny płyn, który nie zrobił mi krzywdy, a wręcz odwrotnie załagodził podrażnienie typu swędzenie. Taka ulga to błogosławieństwo.
Najważniejsze, że nie wysusza miejsc intymnych, nie czuję już suchości, a lekkie nawilżenie.

Dezodorant Absorb+ 48h
Dezodorant w formie kulki. Konsystencja jest biała, ale nie zostawia na skórze plam.
Pachnie bardzo przyjemnie, słodko i kwiatowo, a przy tym bardzo delikatnie, choć wyczuwalnie.
Zaskoczył mnie ten kosmetyk. Bo nie spodziewałam się, że poradzi sobie z moim potem. Akurat tutaj jestem wybredna i często okazuje się, że tego typu kosmetyki są zwyczajnie dla mnie za słabe.
Dezodorant spisuje się świetnie, chroni skórę przed potem, ale nie jest to 48 godzin (do 12), zostawia śliczny kwiatowy zapach. Nie zostawia plam na ubraniach. Nie wiem jak sprawdzi się latem, ale w tej chwili jestem z niego zadowolona. Czasem zapach gdzieś się pojawi i przypominam sobie o jego zastosowaniu. Wtedy te nuty są takie przyjemne.
Dezodorant charakteryzuje brak wysuszania skóry pod pachami, nie swędzi mnie i co jest wygodą.
Bardzo polubiłam się z aptecznymi dermokosmetykami Roge Cavailles. Przekonało mnie do nich subtelne podejście do mojej delikatnej i wrażliwej skóry, a także delikatny zapach, który nie przynosi szkód. Codzienna pielęgnacja stała się bajecznie prosta i przyjemna.
Jeśli cenicie sobie swoją delikatną i wrażliwą skórę to koniecznie musicie poznać te produkty, które zatroszczą się o nią.

Dermokosmetyki Roge Cavailles można dostać w aptekach.

Komentarze

  1. Spotykam sie z nimi pierwszy raz, ale bardzo mnie zaciekawily. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wczoraj o nich pisałam)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zupełna nowość ale bardzo mnie zainteresowały te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dermokosmetyki są u mnie zawsze mile widziane :D

    OdpowiedzUsuń
  5. do dermokosmetyków mam znacznie większe zaufanie niż do produktów drogeryjnych, moja wrażliwa skóra potrzebuje delikatnego oczyszczania i pielęgnacji, interesująca linia

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wczesniej nie slyszalam o produktach tej marki ale fajnie ze sie sprawdzaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuję się zaciekawiona tymi dermokosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już u kilku osób czytałam o tych produktach, zapowiadają się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ich ciekawa jakby sprawdziły się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam dermokosmetyki ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widzę te kosmetyki i chciałabym je poznać blizej

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz czytam o tej marce, ale te produkty są bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  13. kompletnie nie znam tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałam ich wcześniej, ale mnie zaciekawiły ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze widzę, że głośno o tych produktach w blogosferze.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. ale mnie zaciwkawiłaś pierwsze o nich słyszę, ale już mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam firmy, nawet nigdy nie rzuciły mi się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Delikatny płyn do higieny intymnej to coś, czego wciąż szukam. We wszystkich coś mi nie pasuje. Zapach żelu pod prysznic kusi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Twoje zbiorcze recenzje, tej marki kompletnie nie znałam. Dermokosmetyki są u mnie zwykle mile widziane. Płyn do higieny intymnej i krem pod prysznic chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tych produktów najbardziej zaciekawił mnie krem pod prysznic i jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przyznać, że nie znam tej marki, ale ta seria wydaje się bardzo interesująca!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogrmnie ciekawią mnie te kosmetyki - już o nich czytałam i same dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Opakowania bardzo ładne, takie zwyczajne ale jednak zachęcają do zakupu. Firma dla mnie nieznana jak na razie :>

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze słyszę o tej marce. Bardzo ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz je widzę i powiem, że jestem bardzo ich ciekawa i czy dadzą sobie rade z bardzo suchą skórą ;).

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawią mnie e kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam ich tylko płyn do higieny intymnej, który kupowałam w dobrej cenie w internetowej aptece Melissa, ale zaciekawiły mnie też inne produkty, więc chętnie je zamówię. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tych kosmetyków, widzę je po raz pierwszy. Prezentują się całkiem fajnie. Myślę że warto wypróbować i przekonać się jak sprawdzą się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tej firmy, jednak przyznam, że zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami, a szczególnie płynem do higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty